معرفی آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس

گزارش بازرگانی،   4000308007

آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس از یک گروه قوی در حوزه طراحی سایت، تبلیغات کلیکی گوگل، راه اندازی باشگاه مشتریان و خدمات سئو و بهینه سازی سایت تشکیل شده است که تجربه‌ای منحصر به فرد را از خدمات دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه می‌کند. در اینجا در خصوص خدمات منحصر به فرد این گروه صحبت می‌کنیم.

راه حل‌های دیجیتال این شرکت مبتنی بر فناوری‌های روز دنیا بوده و پرگاس خدمات خود را به همراه پشتیبانی معتبر و بلند مدت به مشتریان عرضه می‌دارد. زمینه‌های کاری این آژانس تجارت الکترونیک موارد زیر را شامل می‌شود:

خدمات طراحی سایت اختصاصی پرگاس

شیوع ویروس کرونا موجب شده است که بسیاری از کسب و کارهای حضوری رونق خود را از دست بدهند. همین موضوع بسیاری از افراد را به سوی ارائه کالا یا خدمات خود از طریق اینترنت و فضای وب سوق داده است. فروش اینترنتی در سال‌های اخیر جزو مشاغل بسیار پردرآمد طبقه بندی شده است.

آژانس طراحی سایت پرگاس انفورماتیک

برای شروع این کار نیاز به یک صفحه وبسایت خواهید داشت تا بتوانید محصولات خود را در آن به فروش برسانید. با نگاهی به کسب و کارهای موفق در زمینه فروش اینترنتی کالا یا خدمات به اهمیت داشتن یک وبسایت خوب پی خواهید برد.

اگر شما هم ایده راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را در ذهن خود می‌پرورانید، پرگاس انتخاب شما خواهد بود. تیم پرگاس خدمات طراحی سایت را با بالاترین کیفیت و بیشترین امکانات در اختیار شما قرار می‌دهد. آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس با داشتن تیمی خبره در زمینه طراحی سایت، ارائه خدمات طراحی یا ساخت فروشگاه اینترنتی را برای بسیاری از شرکت‌های موفق در کارنامه خود دارد.

وبسایت طراحی شده توسط تیم پرگاس از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • رسپانسیو بودن: رسپانسیو بودن یک سایت به این معناست که وبسایت طراحی شده با پرگاس قابلیت تطبیق خودکار با اندازه صفحه موبایل، لپ تاپ، تبلت و غیره را داراست.
  • پشتیبانی سایت: آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت از قبیل بروزرسانی‌ها، ارتقای سرعت و رفع خطاهای احتمالی سرور را در کنار طراحی سایت برای شما انجام می‌دهد.
  • طراحی انواع سایت: پرگاس انواع اختصاصی سایت‌های مختلف از جمله سایت‌های شرکتی، وبسایت‌های پزشکی، فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های خبری را با به روزترین طراحی‌های موجود برای شما خلق می‌کند.
  • طراحی سایت با قیمت کم: پرگاس خدمات طراحی سایت را با قیمت‌های مقرون به صرفه انجام می‌دهد. دیگر دوره‌ای که در آن طراحی اختصاصی وبسایت کاری هزینه بر و زمان گیر بود به سر رسیده است. پرگاس این کار را با بالاترین کیفیت و بیشترین امکانات در عرض زمانی کوتاه و با صرف هزینه پایین انجام خواهد داد.

خدمات سئو سایت با آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس

پرگاس خدمات مطمئن سئو سایت را به کاربران خود عرضه می‌کند. تیم دیجیتال مارکتینگ پرگاس این اطمینان را به شما می‌دهد که وبسایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر شود. فرقی نمی‌کند که وبسایتتان در چه زمینه‌ای باشد؛ سئوکار متخصص و متعهد پرگاس بهینه سازی سایت شما را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌دهد و به این ترتیب به شما کمک می‌کند که بالاتر از دیگر رقبای خود ظاهر شوید.

خدمات سئو سایت با آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس

پکیج طراحی اختصاصی وبسایت پرگاس این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی رتبه‌های اول مشاهده گوگل را کسب کنید. رعایت تمام و کمال قوانین و استانداردهای سئو وبسایت شما را کاملاً‌ برای موتورهای جستجو بهینه ساخته و به بیشتر دیده شدن خدمات شما یاری خواهد رساند.

شما می‌توانید نمونه کارهای قوی بهینه سازی سایت و خدمات سئو این آژانس را در وبسایت این شرکت مشاهده نموده و از قیمت‌ها و تعرفه‌های طراحی و بهینه سازی سایت با پرگاس اطلاع پیدا کنید.

تبلیغات کلیکی گوگل

با تبلیغات کلیکی گوگل ادز می‌توانید افرادی را که در گوگل به دنبال محصولات شما می‌گردند به کسب و کار خود جذب کنید. تیم پرگاس خدمات تبلیغ کلیکی گوگل ادز را با بهترین تنظیمات و کیفیت برای وبسایت شما انجام می‌دهد. در متن تبلیغاتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس به طور اختصاصی برای بازار هدف شما تنظیم می‌کند، بهترین کلمات کلیدی به کار رفته است که همین موضوع میزان فروش محصولاتتان را افزایش می‌دهد.

نرم افزار باشگاه مشتریان

از جمله دیگر خدمات پرگاس می‌توان به راه اندازی و ساخت باشگاه مشتریان اشاره کرد. نرم افزار باشگاه مشتریان پرگاس به شما این امکان را می‌دهد که مشتریان خود را به مؤثرترین شکل به خرید محصولات یا استفاده از خدمات خود ترغیب کنید. نکته مهم در مورد این نرم افزار این است که امکانات آن کاملاً‌ در راستای نیازهای مشتریان بوده و میزان وفاداری آن‌ها به برند شما را دوچندان می‌سازد. به کمک پرگاس می‌توانید قدرتمندترین ابزار بازاریابی را در اختیار خود داشته باشید.

نرم افزار باشگاه مشتریان پرگاس انفورماتیک

از جمله خدمات این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم قوانین امتیاز و تخفیف‌ها
  • تعیین میزان وفاداری مشتریان به برند
  • انجام نظرسنجی و تخمین میزان رضایت مشتریان
  • گزارش‌های تحلیلی (تولید اتوماتیک گزارش از مشتریان غیرفعال و رده بندی اتوماتیک مشتریان)
  • پنل نمایندگی‌ها
  • یکپارچگی واحدهای مختلف سازمان
  • مدیریت صدور کارت‌های هدیه و بن تخفیف مناسبتی به مشتریان

باشگاه مشتریان راهی برای ارتباط شما با مصرف کنندگان محصولاتتان است. شما می‌توانید با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و ارائه خدمات و پیشنهادات ویژه به کاربران خود آن‌ها را به برند خود وفادار نگه دارید.

سخن آخر آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس

آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس با برخورداری از امکانات بی شمار در زمینه طراحی سایت،‌ بهینه سازی و خدمات سئو، راه اندازی باشگاه مشتریان و تبلیغات کلیکی گوگل ادز جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین برندهای دیجیتال مارکتینگ در بازار تثبیت کرده است. اگر شما هم می‌خواهید برای ارائه خدمات یا محصولاتتان دست به ساخت یک وبسایت بزنید، پرگاس به شما در این مسیر یاری خواهد رساند.

پرگاس به شما کمک می‌کند که از رقیبان خود جلو بزنید و نام برند خود را در صفحات اول جستجوهای گوگل بیاورید. تیم حرفه‌ای پرگاس با انتخاب بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی در امر بازاریابی سرآمد بوده و تجربه‌ای دلنشین از تجارت الکترونیک را برای شما به ارمغان می‌آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش طراحی وبسایت یا سایر خدمات پرگاس می‌توانید به وبسایت رسمی این شرکت در حوزه خدمات تجارت الکترونیک مراجعه کنید.