بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در دفاع از عملکرد شورای نگهبان

سیاسی،   4000305104 ۴۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری حمایت کرد.

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در دفاع از عملکرد شورای نگهبان

به گزارش فارس، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری حمایت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ اصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ»(سوره انفال/46)

 شورای نگهبان، در همه زمان‌ها، مورد بمباران تبلیغاتی دشمنان قرار گرفته است؛ اما آنچه امروز مورد نگرانی است، عدم توجه بعضی از خواص، به جایگاه این شورا و تصمیمات آن است. 

با همین نگاه است که مقام معظم رهبری فرمودند: اگر خدایی نکرده روزی شورای نگهبان تضعیف بشود –چه تضعیف حیثیتی و چه تضعیف هویتی و درونی- مطمئنا ضربه‌ای جبران ناپذیر به انقلاب خواهد بود.

مجمع نمایندگان طلاب ضمن اعلام حمایت قاطع از جایگاه این نهاد مقدس، از قاطعیت در رد صلاحیت برخی از نامزدها که بعد از سال ها مسئولیت کلان در جمهوری اسلامی به جای پاسخ گو بودن در مقابل چالش هایی که با عملکرد خویش در نظام اسلامی ایجاد کردند، با دستاوریزی به شگردهای تبلیغاتی، باز به دنبال فریب مردم شریف بوده اند، تقدیر و تشکر می نماید.

 امر مهمی که امروز در مواجه با فتنه های پیش رو و در شرایط خطیر نظام اسلامی در درون کشور و در فضای بین الملل لازم است، شناخت صحیح وظیفه، عدم اختلاف و به موقع عمل کردن امت حزب الله و ملت بزرگ ایران اسلامی است و آن تلاش در جهت تحقق مشارکت حداکثری به عنوان علاج مشکلات کشور، به روش های مختلف و تلاش در جهت تحقق دولت جوان حزب‌الهی است. باشد که موجبات رضایت ولی عصر (ارواحنافداه) و نائب بر حق ایشان و پیروزمندی ملت برزگ ایران اسلامی فراهم آید.