محمد عباسی به نفع آیت‌الله رئیسی انصراف داد

سیاسی،   4000303074 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

در پی دیدار محمد عباسی و آیت الله رئیسی، محمد عباسی ضمن اعلام حمایت از رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

محمد عباسی به نفع آیت‌الله رئیسی انصراف داد

 در پی دیدار محمد عباسی و آیت الله رئیسی، محمد عباسی با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه محمد عباسی به شرح زیر است:

باسمه تعالی
 ملت سرافراز ایران اسلامی
با عرض سلام و تقدیم احترام محضر شما تاریخ سازان عزتمند.اینک که در آستانه تحولی بزرگ برای شکل‌گیری دولتی مقتدر، مردمی، توانمند و با نشاط می‌باشیم، همه‌ی ما بر عهدی که با امام راحل عظیم الشأن، رهبری عزیز و شهدای گرانقدرمان بسته‌ایم، وفادار استفاده ایم .تا امیدوارانه آینده‌ای بهتر از وضع موجود را با مدیرانی دلسوز، توانمند، پاک دست و از جنس مردم رقم زنیم.
اکنون که حضور چهره وفادار ملت جناب آیت الله  دکتر رئیسی کانون وحدت همه‌ی اقشار مردم را شکل داده و امید را بر چهره‌ی مستضعفین نشانده است، تکلیف بر حمایت از این اجماع انقلابی و مردمی است که در تقویت این انسجام مردمی تلاش کنیم. لذا ضمن اعلام انصراف از کاندیداتوری این دوره و تشکر از الطاف بزرگوارانه و صمیمی همه شما عزیزان، بویژه دوستان گرامیم در ستادهای شکل گرفته سراسر کشور، مخصوصا جوانان مشتاق حضور  و سایر گروههای اجتماعی از جمله جمع کثیری از قهرمانان و ورزشکاران غیور، تعاونگران دلسوز،فرهنگیان  و همکاران دانشگاهیم که با اعلام حمایت از این برادرشان دعوت به حضور کرده اند،قدردانی نموده،تاکید می نمایم در این شرایط حساس همه ظرفیت های مردمی ،انقلابی و اجتماعی جامعه باید متحد و منسجم در خلق حماسه ای پرشور و حمایتی بزرگ در این وفاق ولایتمدارانه حضور یابند.
بدینوسیله همه اعضای ستادها و کمیته ها وصنوف شکل گرفته را به همراهی با جناب اقای رئیسی به عنوان کاندیدای محوری جبهه مردمی و انقلابی این دوره  جهت تشکیل دولتی مردمی برای ایرانی قوی دعوت می نمایم.

                         والعاقبة للمتقین
                          محمد عباسی
                سوم خرداد هزار و چهارصد