مقتدی صدر: شعله انقلاب فلسطین دوباره روشن شده است

جهان،   4000228121

مقتدی صدر در توییتی جدید نوشت: بسیاری انتظار داشتند انقلاب فلسطین از بین برود لذا آمریکا برای فروش قدس به صهیونیست‌های تروریست تعجیل کرد. برخی دیگر به سمت عادی سازی با دشمن صهیونیستی شتافتند به این خیال که انقلاب تمام شده است.

مقتدی صدر: شعله انقلاب فلسطین دوباره روشن شده است

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز،‌ مقتدی صدر،‌ رهبر جریان صدر افزود: اما رفتار غلط اسرائیلی‌ها بار دیگر شعله انقلاب را برانگیخت. این بار تنها با سنگ و تنها به غزه محدود نمی‌شود بلکه محله‌های قدس،‌ رام‌الله و کل اراضی اشغالی را شامل شده است.

او تاکید کرد: مساله تنها شامل یاری به مساله فلسطین و اعراب نیست بلکه شامل اندونزی هم هست و عمومیت خواهد یافت. از ملت اندونزی تشکر می‌کنم و امیدوارم ملت‌های دیگر هم به حمایت بپردازند.

صدر تصریح کرد: خدا روشکر که دشمن صهیونیستی را ناامید و شکست خورده و به دور از عرف‌های اجتماعی، دینی،‌ بین‌المللی و قانونی قرار داد امید است که این شراره سرآغاز پاپان آن و سرآغاز ثبات در کل منطقه باشد.

او خاطرنشان کرد: شب باید به پایان برسد باید اشغالگری عقب بنشیند و خدا یاور شماست و با شماست و ما رنج‌های شما در دل درنده‌خویی دشمنان احساس می‌کنیم ما شاهد رسیدن سلاح‌های آمریکایی به دستان تروریست اسرائیلی هستیم. اما ایمان شما قوی‌ترین سلاح است.