سرویس مشاوره دامپزشکی برای حیوانات خانگی در اپلیکیشن اسنپ‎دکتر آغاز به کار کرد

  4000228047

سرویس مشاوره دامپزشکی حیوانات خانگی اسنپ‌دکتر به کاربران این امکان را می‎دهد که ۲۴ ساعته از دامپزشکان درباره مسائل مربوط به حیوانات خانگی خود به صورت متنی و تلفنی مشاوره بگیرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ،  در حال حاضر این مشاوره برای حیوانات خانگی شامل دام‎های کوچک و پرندگان خانگی ارائه می‌شود و امکان دریافت مشاوره پزشکی برای مسائلی چون بیماری‎های عمومی، رفتارشناسی و آموزش، واکسیناسیون، روش‌های پیشگیری از بیماری، دوره نقاهت جراحی‌ها و غیره برای حیوانات خانگی وجود دارد.

برای دریافت مشاوره‌ی حیوانات خانگی می‎توانید با مراجعه به سوپراپ اسنپ، سرویس «پزشک و مشاور» را انتخاب کنید و از طریق بنر «مشاوره با دامپزشک»‎ به لیست دامپزشکان اسنپ‎دکتر دسترسی پیدا کنید و مشاوره‌ی خود با پزشکان را به صورت متنی یا تلفنی آغاز کنید.

دامپزشکان متقاضی برای ارائه‌ی مشاوره پزشکی در سرویس دامپزشکی هم می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت ‌نام پزشک و مشاور در سایت اسنپ‌دکتر مشخصات خود را وارد و برای همکاری با مشاوره دامپزشکی اسنپ‌دکتر اعلام آمادگی کنند.

از آنجا که اسنپ‌دکتر خود را دوستدار حیوانات و مسئول در قبال حقوق حیوانات می‎داند، به تازگی امکان خرید محصولات دوستدار حیوانات (کرولتی‎فری) را هم به در قسمت تهیه نسخه داروی خود اضافه کرده است.

سرویس «پزشک و مشاور» اسنپ‌دکتر امکان دسترسی آسان به مشاوره پزشکی و روانشناسی 24 ساعته و دسترسی به خدمات پزشکی‌ای چون آزمایش پزشکی در منزل، ویزیت و خدمات پرستاری در منزل را برای کاربران فراهم می‎کند.