فروشگاه رزآلین شاپ بهترین انتخاب برای خرید انواع میز چرخ خیاطی

گزارش بازرگانی،   4000228014

 

تنوع زیاد همیشه هم خوب نیست و خیلی وقت‌ها دردسرساز است. یکی از لوازم خانگی که تنوع بسیار بالایی دارد، میز چرخ خیاطی است. اگر شما هم به دنبال خرید میز چرخ خیاطی می‌گردید اما به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارد نمی‌دانید کدام مدل آن را انتخاب و خریداری کنید، بهتر است سری به فروشگاه آنلاین رزآلین شاپ به آدرس www.rozalinshop.com بزنید. شما می‌توانید در این فروشگاه انواع میز چرخ خیاطی در مدل‌های متعدد را مشاهده کرده و مدل مدنظرتان را در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید میز چرخ خیاطی ساده

نوع میز چرخ خیاطی برای خیاطان بسیار مهم است. هر مدل چرخی به یک نوع میز چرخ خیاطی نیاز دارد. اگر میز چرخ خیاطی نبود، خیاط نمی توانست به دوخت مسلط باشد. از سوی دیگر میز چرخ خیاطی نقش بسزایی در کاهش دردهای گردن و کمر خیاط دارد.

میز چرخ خیاطی ساده از نظر ابعاد، جنس، کیفیت، و همچنین فضاهای داخلی میز با میز های صنعتی متفاوت است. میز چرخ خیاطی ساده ممکن است دارای کشو و کمد نباشد. این نوع میز چون سبک است به راحتی جابجا می شود. میز چرخ خیاطی ساده معمولا بدون پایه است.

خرید انواع چرخ خیاطی

اگر به حرفه خیاطی علاقه دارید، اولین گامی که باید در این راه بردارید آشنایی با چرخ خیاطی و انواع آن است. چرخ های خیاطی به دو نوع کلی خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. افرادی که به این حرفه علاقمند هستند باید اجزای چرخ خیاطی را بشناسند. چرخ های خیاطی دارای ماسوره، ماکو و همچنین پدال هستند. ماسوره قرقره ایی است که در قسمت زیرین چرخ های خیاطی قرار می گیرد. ماکو وسیله ای است که میله روی آن قرار می گیرد. پدال باعث چرخاندن چرخ های خیاطی می شود.

مهم‌ترین ویژگی‌ها برای خرید چرخ خیاطی

چرخ خیاطی خانگی تنها دارای چند نوع دوخت است، اما چرخ های خیاطی صنعتی حداقل 20 نوع دوخت و حداکثر 100 نوع دوخت دارند. کیفیت چرخ های خیاطی خانگی با توجه به نخ مورد استفاده نسبت به چرخ های خیاطی صنعتی پایین است. سرعت دوخت چرخ های خیاطی متفاوت است. چرخ های خیاطی خانگی سرعت زیادی دارند اما این سرعت با چرخ صنعتی قابل قیاس نیست، زیرا چرخ های صنعتی برای حجم تولید بالا استفاده می شوند. در چرخ های خیاطی خانگی از نخ های سنگین نمی توان استفاده کرد، اما در چرخ صنعتی از دوک های نخی سنگین جهت تنوع دوخت استفاده می شود. موتورهای چرخ های خیاطی نقش بسزایی در نوع پارچه های خیاطی دارند. چرخ های خیاطی خانگی قابلیت دوخت انواع پارچه را ندارد، اما چرخ های خیاطی صنعتی مناسب دوخت انواع پارچه است.

حجم کار با چرخ های خیاطی مسئله مهم دیگری است که در خیاطی مورد توجه است. چرخ های خیاطی خانگی تنها می تواند حداکثر 5 ساعت در طول روز کار کند، اما چرخ صنعتی میزان کارکرد ساعتی بیشتری دارد و شما نگران داغ شدن موتور نیستید. چرخ های خیاطی دارای وزن های متفاوتی هستند.چرخ های خیاطی خانگی نسبت به چرخ های صنعتی سبک هستند و به راحتی قابلیت جابجایی دارند. قطعات و بدنه چرخ های خیاطی از جنس فولاد است و قابلیت جابجایی بالایی راحتی ندارند.

خرید میز اتو کمدی

شاید برای شما جالب باشد اما یک نوع میز اتو وجود دارد که مانند کمد فضاهای داخلی برای نگهداری وسایل دارد. این مدل میزهای اتو به میز اتو کمدی معروف هستند. در واقع این میزها چند کاره هستند و می توان برای اتو زدن و دیگر کارهای جانبی از آنها استفاده کرد. میز اتو کمدی در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلف در بازار عرضه می شود که شما با توجه فضای داخلی منزل خود و میزان بودجه ایی که برای خرید میز اتو اختصاص داده اید می توانید میز اتو کمدی مورد نظر خود را خریداری کنید. هنگام خرید میز اتو کمدی به میزان فضای داخلی توجه کنید. میز اتو کمدی معمولا از جنس ام دی اف است و از کیفیت بالایی برخوردار است.