ربیعی: دولت با بی طرفی کامل به دنبال انتخاباتی شایسته و حداکثری است

سیاسی،   4000227110

سخنگوی دولت گفت: دولت با بی طرفی کامل فقط به دنبال انتخاباتی شایسته ایران و حداکثری است.

ربیعی: دولت با بی طرفی کامل به دنبال انتخاباتی شایسته و حداکثری است

به گزارش مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت در شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی که به صورت مجازی و به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، افزود: عملکرد ۸ ساله دولت قابل دفاع است و متأسفانه برخی‌ها نگذاشتند این عملکرد دیده شود اما تاریخ در این خصوص قضاوت خواهد کرد.

سخنگوی دولت با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تشکر از همه فعالان روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی گفت: در این دوران ۸ ساله هم شاهد حضور ترامپ و فشارهای داخلی بودیم و هم در دوران فراگیری کرونا قرار داریم. تلاش گران روابط عمومی در این روزهای سخت هم باید پاسخ رسانه‌های معاند را می‌دانند و هم جوابگوی اتهامات برخی رسانه‌های داخلی می‌شدند و این تلاش مضاعف جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی تصریح کرد: تمام ارکان شورای اطلاع رسانی دولت در تهران و استان‌ها باید در ایام پیش رو در خصوص تبیین و اطلاع رسانی از عملکرد ۸ ساله دولت اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های هدفمند در تخریب دستاوردهای دولت تاکید کرد: ضروری است روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به اتهامات و انتقادات غیرمنصفانه در خصوص عملکرد و فعالیت‌های دولت و دستگاه خود به صورت مستدل و کامل پاسخ و اطلاع رسانی لازم انجام دهند.

سخنگوی دولت همچنین تصریح کرد: رؤسای مراکز روابط عمومی از هرگونه فعالیتی که شائبه حمایت و سوگیری انتخاباتی داشته باشد باید پرهیز کرده قطعاً فعالیت انتخاباتی ممنوع می‌باشد.