تل‌آویو تصمیمش برای بمباران ۲ مدرسه در غزه را به اطلاع سازمان ملل رساند

جهان،   4000227099

رژیم صهیونیستی در ادامه حمله به مراکز غیرنظامی فلسطین به سازمان ملل اعلام کرده است که قصد حمله به دو مدرسه در غزه را دارد.

تل‌آویو تصمیمش برای بمباران ۲ مدرسه در غزه را به اطلاع سازمان ملل رساند

خبرگزاری فلسطینی "وفا" اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به نهادهای سازمان ملل اعلام کرده است که قصد حمله به دو مدرسه البراق و الاقصی در اطراف مسجد فلسطین در غزه را دارد.

به گزارش ایسنا، در همین حال، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در این باره گزارش داد که این دو مدرسه ازجمله مراکز آماده شده برای اسکان پناهجویان هستند و مختصات آنها از قبل در اختیار نهادهای بین‌المللی قرار گرفته است.

این دفتر تأکید کرد که این اقدام رژیم اشغالگر به معنای افزایش جسارت این رژیم در بمباران مراکز غیرنظامی است.

 دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در ادامه از نهادهای بین‌المللی خواست که به مسؤولیتشان در قبال حفاظت از این دو مدرسه عمل کرده و مانع از اجرای این تهدید رژیم صهیونیستی شوند.

این تصمیم گستاخانه اسرائیلی‌ها در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا برج الجلاء، محل استقرار شماری از شبکه‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی و داخلی در نوار غزه را طی حمله‌ای موشکی ویران کرد.

ارتش این رژیم برج الجلاء در نوار غزه را طی حمله‌ای موشکی ویران کرد؛ برجی که دفاتر بسیاری از خبرگزاری‌های بین‌المللی و داخلی در آن قرار داشت. در پی این حمله موشکی، برج ۱۱ طبقه‌ای الجلاء کاملا تخریب شد.