درد دل مردم| وزارت بهداشت به همه صف‌ها معترض است غیر از صف واکسن !

اجتماعی،   4000226089
درد دل مردم| وزارت بهداشت به همه صف‌ها معترض است غیر از صف واکسن !

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 

١٤٠٠/٢/٢٧

 

  • سلام چندسال است که در برنامه امتحانات نهایی پایـــــه نهم در شهر تهران کورکورانه و مکرر در مکرر ،درس عـــربی به عنوان آخرین آزمون خردادماه در نظر گرفته می شود..امیدوارم این نوع از برنامه ریزی از روی بی حوصله گی و کپی کاری محض از روی برنامه های سالهای گذشته نباشد..درس عربی در دوره جدید بر اساس اظهار مؤلفان محترم کتب عربی حالت ترجمه محوری دارد و بایستی دانش آموز برای مطالعه همه ترجمه های دروس وقت معتنابهی بگذارد و سرحال باشد بنابراین عقب انداختن آزمون به زمانی که دانش آموز در اثر امتحانات پیشین کاملاً خسته و فرسوده  است کاری غیر علمی و مردود به شمار می رود.

 

  • برای مادر بالای ۸۰ سالم بیش از یک هفته است برای واکسن ثبت نام کرده ام ولی هنوز زمان واکسن پیامک نشده. از اون طرف همه دارند می زنند. امروز صبح ساعت ۸ بردمشون خانه بهداشت، قیامت بود. مردم از ساعت ۴ صبح اومده بودند اسم نوشته بودند! چرا وزارت بهداشت که به صف مرغ معترضه خودش برای واکسن صف درست می‌کنه

 

  • سلام مسئولین دائم صحبت از رشد منفی جمعیت می کنند و ملت را تشویق به فرزند آوری می کنند ، حالا چه کمکی مسئولین نظام در این رابطه می كنند، یکی از اقوام بنده که فرد متدین و معتقدی هم به نظام است و از قضا در یک شرکت خصوصی با حداقل حقوق ( با داشتن مدرک کارشناسی) بنده خدا فقط برای یک زایمان طبیعی در بیمارستان دولتی 7 میلیون هزینه پرداخت کند ، آخه از کجا این هزینه را بیاورد حالا پوشک ، شیر خشک ، و ..... بماند .بنده اگر در این نظام مسئولیتی داشتم در این زمینه فقط به شعار بسنده نمی کردم در جهت افزایش رشد جمعیت اقدامات ذیل را می كردم
  1. _ زایمان طبیعی رایگان.
  2. _ اختصاص پوشک هفته ای 3 بسته برای 3سال.
  3. _اختصاص دفترچه درمانی از یکی بیمه های درجه یک.
  4. _فراهم نمودن آموزش رایگان واقعی.
  5. _واریز مبلغ 300 هزارتومان ماهانه به مدت 18 سال.
  6. _ضمنا ازاستخدام افراد مجرد در دستگاههای دولتی جلو گیری می کردم و شرایط را برای ارتقا کارمندان دارای یک فرزند  سخت تر  می کردم.

 

١٤٠٠/٢/٢٦

  • بیش از 80 سال دارم.سایت معرفی شده پیام کد برای تائید را نمی پذیرد. بمرکز بهداشت سعادت اباد مراجعه فرم مربوطه را پر کردم.هنوز خبری نشد.لطفا برنامه دقیق تری تنظیم بفرمایید،تا افراد مسن سالمند بیش از این بزحمت نیفتند.

 

  • هر معلم با این برنامه شاد حداقل دو گوشی رو نابود کرده مسولین واقعا زورشون رو به معلم ها نشون میدن

 

  • متولی حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی کیست ؟

 

  • بانک صادرات با اینکه هزینه‌ی پیامک را کم کرده اما بجای پیامک تراکنش، عددهای بی‌معنی یا فقط ساعت تراکنش را می‌فرستد. به هیچ وجه هم پاسخگو نیستند.

 

  • هر سازمان و نهادی برای انجام امور ضروری و فوری شهروندان چند اپ ساخته(با چه بودجه ای؟!) و استفاده از ان نیازمند گوشی هوشمند اندرویدی است و امکان استفاده از لپ تاپ یا دسک تاپ نیست. چرا؟واردات بی رویه گوشی و قمیتهای نجومی با محاسبه دلار 100 هزارتومانی، سبب این همه جان فشانی شده؟! چرا برنامه ای برای لپ تاپ و دسک تاپ نساخته اند؟

 

  • با عرض سلام خدمت شما، این داستان ثبت املاک و تهدیدات مشکلات اگر ثبت نام نشه و اینا چه معنی داره؟ الان که کدملی و شماره شناسنامه و اثر انگشت توی هر جایی هست دیگه چه لزومی هست به این قضیه

 

  • چرابحث ازدواح میشه درماه اول معیشتی قطع میشه منطقی است قبول دارم ولی چرا یکساله قطع شده برای جداسازی ومجدد دیگه هیچ اقدامی نمشه مگرچقدر هست ک دختربجرم ازدواج به هرجا رفته میگن دیگه دست مانيس واقعا این عدالت است واقعا این همه دروغ مردم باورکنند.