شمخانی: تارهای عنکبوتی که صهیونیست‌ها مدعی آهنین بودنش بودند با موشک‌های مقاومت‬⁩ فروپاشید

سیاسی،   4000222038 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی نوشت: تارهای عنکبوتی که صهیونیست‌ها مدعی آهنین بودن آن بودند با موشک‌های مقاومت ⁧‫فلسطین‬⁩ فروپاشید.

شمخانی: تارهای عنکبوتی که صهیونیست‌ها مدعی آهنین بودنش بودند با موشک‌های مقاومت‬⁩ فروپاشید

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (چهارشنبه) در پی تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی در توئیتر نوشت: تارهای عنکبوتی که صهیونیست‌ها مدعی آهنین بودن آن بودند با موشک‌های مقاومت ⁧‫فلسطین‬⁩ فروپاشید.
 به گزارش فارس، ‏وی افزود: جوانان انقلابی فلسطین با تغییر معادلات امنیتی، ⁧‫میدان‬⁩ را به قلب سرزمین‌های اشغالی توسعه داده‌‌اند. ‏إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ (قرآن کریم)

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز دیروز (سه‌شنبه) در توئیتی به زبان عربی حمله به مسجد الاقصی توسط نظامیان صهیونیست را بزرگ‌ترین دلیل بر ماهیت نژادپرستانه و مجرمانه این رژیم خواند و تنها راه‌حل عادلانه قضیه فلسطین را رجوع به اراده فرزندان واقعی این سرزمین و برگزاری همه پرسی برشمرد.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست برای اجرای نقشه‌های تل‌آویو به منظور یهودی‌سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود.

پس از تجاوز و تعدی نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در قدس اشغالی، گروه‌های مقاومت در غزه اقدام به موشک باران شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه کردند.

لازم به ذکر است در درگیری‌های اخیر در مناطق مختلف کرانه باختری و براساس اعلام هلال احمر فلسطین دستکم ۲۴۵ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر زخمی شدند.