راهنمای انتخاب مطمئن ترین باربری

گزارش بازرگانی،   4000221021

انتخاب باربری مطمئن برای بسیاری از افراد کاری چالش بر انگیز است، قیمت ارزان عاملی است که باعث می شود عده زیادی یک باربری را انتخاب کنند اما فاکتور های دیگری نیز هستند که اهمیت زیادی در انتخاب یک باربری مطمئن دارند که ما در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

قیمت مناسب

قیمت مناسب حتما به منزله قیمت ارزان نیست. قیمت مناسب یعنی به صرفه بودن قیمت نسبت به کیفیت خدمات. کیفیت یک باربری بین شهری خوب هم به مواردی همچون وسیله حمل و نقل ، سرعت در باربری ، سوابق قبلی ، خدمه و... بستگی دارد. انتخاب از روی قیمت ارزان کار توصیه شده ای نیست و در بسیاری از موارد مشکلاتی را برای صاحبان بار ایجاد کرده است.

بیمه و بارنامه

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در انتخاب باربری مطمئن دخیل است داشتن بیمه و بارنامه است. دارا بودن این دو ضمانتی است که بار و کالا صحیح و سالم به مقصد برسد. در حمل و نقل جاده ای احتمال وقوع حوادث زیادی است. شرکت حمل و نقل بین شهری باید این ضمانت ها را داشته باشد تا توانایی جبران خسارت های احتمالی را داشته باشد تا برای صاحب بار اطمینان خاطر ایجاد کند.

تنوع در وسایل حمل و نقل

یک باربری مطمئن به انواع ماشین های حمل و نقلی برای حمل بار در مقیاس های متفاوت مجهز است. به عنوان مثال اگر بار شما کوچک است و امکان حمل با وانت بار وجود دارد نباید از کامیون استفاده کرد زیرا احتمال جا به جایی و برخورد و آسیب دیدن بار بالا می رود یا ممکن است برعکس این اتفاق نیز بیوفتد. علاوه بر این موارد داشتن وسایل حمل و نقل مختلف نشان دهنده اعتبار و حرفه ای بودن باربری نیز می باشد.

توجه به سوابق باربری

سوابق باربری و اینکه آیا سابقا از آن شکایت یا نارضایتی وجود داشته نیز عامل مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. اگر باربری مورد نظر یک باربری آنلاین باشد یعنی سایت و اپلیکیشن داشته باشد شما می توانید نظرات کاربران و مشتریان آن را مستقیم ببینید و این مزیت بسیار خوبی است که باربری های آنلاین دارند؛ اگر باربری مورد نظر بخش آنلاین نداشته باشند شما می توانید از طریق پرس و جو از سوابق آنها اطلاعات کسب کنید.

ارائه خدمات آنلاین

باربری ها و شرکت های باربری هم از اینترنتی شدن کسب و کار ها مستثنی نیستد و امروزه باربری های آنلاین هم مشتریان و طرفداران خود را دارند. این باربری ها معمولا شرکت های معتبر و اسم و رسم دار این حوزه هستند که استارتاپ باربری راه اندازی کرده اند و به علت ملزم بودن به داشتن مجوز های مختلف اکثرا بسیار قابل اطمینان هستند. از مزیت های این باربری ها می توان به مزایده ای بودن قیمت و ارزان تر شدن خدمات ، سهولت برای راننده برای پیدا کردن بار ، سهولت برای صاحب بار برای پیدا کردن راننده و شرکت باربری و... اشاره کرد. یکی از باربری های آنلاین که به تازگی راه اندازی شده اما در همین مدت کوتاه هم آوازه ی خوشی به راه انداخته اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه است. این اپلیکیشن دارای ویژگی ها و مزیت های بسیار خوبی هستند که در وب سایت وزمه به این موارد کامل اشاره شده است.