شرکت اسپیس ایکس برای رفتن به فضا داج کوین قبول می‌کند

جهان،   4000220063

 ایلان ماسک اعلام کرد که شرکت اسپیس ایکس از سال آینده میلادی برای رفتن به فضا داج کوین قبول خواهد کرد.

شرکت اسپیس ایکس برای رفتن به فضا داج کوین قبول می‌کند

به گزارش فارس به نقل از رویترز، ایلان ماسک، سرمایه‌دار معروف آمریکایی و طرفدار پروپاقرص ارزهای دیجینال می‌گوید که از سال آینده میلادی شرکت اسپیس ایکس امکان پرداخت پول رفتن به فضا با ارز مجازی داج کوین را فراهم کرده است.

ماسک در توئیتر خود نوشت: قرار است در سه ماهه نخست سال 2022 یک فضاپیما به نام داج 1 توسط شرکت اسپیس ایکس به فضا پرتاب شود که امکان پرداخت پول آن از طریق داج کوین فراهم می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که قیمت حضور در این فضاپیما چقدر خواهد بود. 

با این حال اما در معاملات دیروز و امروز معاملات داج کوین منفی بود و فقط در معاملات دیروز و پس از آنکه ماسک در یک برنامه تلویزیونی اظهارنظری منفی درباره این ارز مجازی داشت، حدود یک سوم از ارزش خود را از دست داد. طی سال جاری توئیت‌های ماسک یکی از عوامل بالا و پایین شدن قیمت ارزهای مجازی نظیر داج کوین و بیت کوین شده است.

در حال حاضر داج کوین از نظر ارزش بازار که معادل 73 میلیارد دلار است چهارمین ارز مجازی جهان به شمار می‌رود و طی  چند هفته گذشته قیمت آن 8 برابر شده است. بیشینه قیمت این ارز مجازی در معاملات پنجشنبه به ثبت رسید و 73 سنت معامله شد.