رزرو هتل شایان کیش با پایین ترین قیمت

گزارش بازرگانی،   4000220022

انتخاب یک هتل در میان هتل‌های کیش نیازمند کسب اطلاعات جامع و مفید برای مسافران خواهد بود. رزرو هتل کیش به صورت آنلاین از نکات اولیه سفر به این جزیره است. در رزو آنلاین شما به راحتی با هتل‌های مختلف و شرایط آن‌ها می‌توانید آشنا شوید. برخی از هتل‌های کیش تخفیفی بر هتل خود قرار می‌دهند که تنها با رزرو آنلاین قابل استفاده است. سایت گردشگری رادار361 که به صورت تخصصی به معرفی هتل‌ها و رزرو هتل کیش می‌پردازد شما را در برنامه‌ریزی سفر یاری خواهد کرد. در ادامه با هتل شایان کیش بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از باسابقه‌ ترین هتل‌های کیش است که در سال 1351 در این جزیره ساخته شده‌است. این هتل 4 طبقه با 191 واحد اقامتی در نزدیکی دریای خلیج فارس قرار دارد که موقعیت مکانی خوب چشم‌انداز زیبایی را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل شایان کیش پس از بازسازی در سال1388 و ارتقاع کیفیت خدمات خود به مجموع هتل‌های پارس در کشور پیوست. تنوع غذاهای مختلف در سه رستوران هتل بهترین غذاها را برای مهمانان ارائه می‌دهند. فضای سبز بیرونی هتل همراه با امکانات و خدمات لوکس و متنوع ساعات آرام و خاطره‌انگیزی را برای مهمانان هتل به‌وجود می‌آورد. برخی از مراکز تفریحی در فاصله نزدیکی از هتل شایان کیش قرار دارند و مسافران می‌توانند به صورت پیاده به آن‌جا بروند.

خدمات هتل شایان کیش

رستوران شمبلیر در طبقه همکف هتل با ظرفیت 250 نفر با چشم‌اندازی از خلیج‌فارس انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی را برای مهمانان سرو می‌کند. رستوران سنتی هتل در محوطه هتل و کنار استخر و آبنما انواع غذاهای سنتی ایرانی و کباب‌ها را به مهمانان ارائه می‌دهد. رستوران فرانسوی و کافی‌شاپ هتل با انواع غذاهای فرنگی، پاستا و سوخاری و نوشیدنی‌های مختلف ازمهمانان پذیرایی می‌کند. مجموعه آبی هتل و سالن ماساژ و حمام ترکی از بهترین خدمات بهره‌مند است. در هتل شایان کیش خدمات دیگری مانند خدمات تور، خانه‌داری، باربری وسایل برای رفاه مهمانان فراهم شده‌است. خدمات واکس، لاندری، روم سرویس، تبدیل ارز، نگهداری کودک نیز در این هتل انجام می‌گردد.

امکانات هتل شایان کیش

واحدهای اقامتی هتل به انواع اتاق‌های سینگل، توئین و سوئیت‌های رویال، دبل و ساحلی تقسیم می‌شوند. سوئیت‌های ساحلی در فاصله 50 از هتل با امکانات لوکس همراه با سیستم‌های تهویه مطبوع، سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، یخچال و اینترنت مجهز هستند. سالن ورزشی و بدنسازی، بیلیارد و اسنوکرو زمین تنیس در هتل انواع فعالیت‌های ورزشی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. سالن آمفی‌تئاتر، کنفرانس، همایش و اجتماعات همراه با سیستم‌های صوتی تصویری، ویدئو پروژکتور و پذیرایی آماده برگزاری از انواع مراسم‌های رسمی و جشن‌ها هستند. آتلیه عکاسی، فروشگاه، آرایشگاه مردانه و زنانه، صندوق امانات و پارکینگ برخی دیگر از امکانات هتل هستند.

موقعیت مکانی هتل شایان کیش و فاصله تا مراکز مهم

این هتل کیش که در فاصله کمی از ساحل قرار دارد دسترسی راحتی را به مجموعه‌های آبی ساحلی و غواصی و ایستگاه دوچرخه سواری ایجاد می‌کند. سالن بولینگ در فاصله 400 متری از هتل قرار دارد. شهر زیر زمینی کاریز که یکی از مرکاز دیدنی در کیش است در فاصله 7 کیلومتری از هتل قرار دارد. کشتی یونانی در فاصله 19 کیلومتری از هتل قرار دارد و تماشای غروب خورشید در ساحل مناظر زیبایی برای عکاسی مسافران ایجاد می‌کند. پارک دلفین‌ها و پرندگان تنها ده دقیقه با هتل فاصله دارند. بازار ونوس نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل است و در فاصله 400 متری قرار دارد. مراکز تجاری پانیذ، پردیس و مروارید در 20 دقیقه‌ای از هتل قرار دارند.

اگز در رزرو هتل شایان کیش با تکمیل ظرفیت مواجه شدید، هتل پارمیدا کیش نیز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل 4 ستاره با 4 طبقه و 81 واحد اقامتی در مرکز جزیره قرار دارد و دسترسی مناسبی به مراکز تجاری، تفریحی، دیدنی ایجاد کرده‌است. برخی از این مراکز در نزدیک هتل پارمیدا کیش عبارتند از شهر زیر زمینی کاریز، اسکله تفریحی، کارتینگ، باغ دلفین و پرندگان و بولینگ. بازارمریم، پردیس و مروارید مراکز تجاری نزدیک هتل پارمیدا کیش هستند. رستوران پارمیدا کیش با رستوران، کافی‌شاپ، آتلیه، سالن ورزشی و ماساژ، خود پرداز و لاندری در تلاش است بهترین خدمات و امکانات را برای مهمانان فراهم نماید.

رزرو هتل کیش با رادار361

رزرو هتل کیش به صورت آنلاین در پیش از سفر انتخاب شما را برای اقامت متنوع‌تر می‌کند. سایت گردشگری رادار361 پس از دریافت مقصد و زمان سفر شما به رندوم انواع هتل‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد. اکنون شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف شرایط هتل خود را انتخاب نمایید. فیلترها در خصوص انتخاب نوع اقامتگاه، میزان هزینه، سطح هتل و امکانات هتل طراحی شده‌اند. در قسمت دیگری از سایت رادار361 موقعیت مکانی هتل و فاصله دقیق مراکز مهم گردشی، تفریحی و تجاری به شما نشان داده می‌شود. کاربران می‌توانند با مشاهده نظرات مسافرانی که تجربه اقامت در آن هتل کیش را قبلا داشته‌اند انتخاب مناسب‌تری داشته باشند.

سایت رادار361 با ارائه اطلاعات و مشخصات کامل و جامعی از هتل‌ها در کیش به صورت متن و یا تصاویری از فضای داخلی و بیرونی هتل‌، ‌رستوران‌ها، اتاق‌ها و سوئیت‌ها کاربران را در رزرو هتل در کیش یاری می‌کنند. با رزرو آنلاین شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری و اتلاف زمان در ترافیک شهری نخواهید داشت و با تلفن همراه و کامپیوتر شخصی خود می‌توانید هتل مناسبی با شرایط خود رزرو کنید. سایت رادار361 با موتور جست و جوی قوی خود در میان انواع هتل‌ها ارزان‌ترین و بهترین گزینه‌ها را متناسب با شرایط انتخابی شما توسط فیلترهای سایت پیشنهاد خواهد داد.