رزرو هتل لیپار چابهار به ارزانترین قیمت

گزارش بازرگانی،   4000220017

سفر به بندر چابهار و گردش در ساحل زیبای آن سفری خاطره‌انگیزی را برای مسافران ایجاد می‌کند. این بندر که به دریای عمان متصل است جلوه‌ای بینظیر از اقیانوس را به نمایش می‌گذارد. مردمان خون‌گرم و صمیمی بندرچابهار با مهربانی از مسافران پذیرایی می‌کنند. سفر و رزرو هتل چابهار پیش از سفر به این بندر زیبا از نکات مهم سفر به این بندر است. در انتخاب هتل چابهار به صورت آنلاین مسافران می‌توانند با شرایط هتل‌های مختلف و امکانات آن‌ها به طور کامل آشنا شوند و بهترین گزینه را رزرو نمایند. سایت گردشگری رادار361 به صورت تخصصی به ارائه خدمات رزرو هتل چابهار و دیگر شهرها در کشور می‌پردازد.

معرفی هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار یک هتل 4 ستاره است که در سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده‌است. این هتل چابهار که 4 طبقه و 108 واحد اقامتی دارد چشم‌انداز زیبایی از دریای عمان را برای مهمانان خود دارد. از هتل لیپار چابهار تنها با چندصد متر پیاده‌روی مهمانان می‌توانند به ساحل زیبا برسند و ساعاتی آرامش‌بخش داشته باشند. در آغاز ورود به این هتل فضای زیبا و مدرن لابی هتل آماده استقبال و پذیرش مهمانان هتل همراه با پرسنل با تجربه است. فضای دل‌نشین و آرام لابی برای ملاقات‌های مهمانان نیز مناسب است. موقعیت مکانی مناسب هتل فاصله تا مراکز مهم این بندر را برای مسافران آسان‌تر می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به انواع مختلف سینگل، توئین و سوئیت رو به باغ و یا دریا تقسیم می‌شوند.

خدمات هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار با ارائه خدمات ترنسفر از مهمانان به خوبی استقبال می‌کند. رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی در محیطی زیبا و آرام آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. کافی‌شاپ 24 ساعته هتل انواع نوشیدنی‌های گوارا و دسرها و کیک‌ها را برای پذیرایی از مهمانان سرو می‌کند. فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی در هتل صنایع دستی زیبای چابهار را ارائه می‌دهد. خدمات روم سرویس و خشکشویی و خدمات باربری، خانه داری و بیدارباش برخی دیگر از خدمات این هتل چابهار هستند.

امکانات هتل لیپار چابهار

یکی از بهترین امکانات هتل تنوع رستوران‌ها و منوهای غذای آن هستند. رستوران اصلی هتل در طبقه همکف با ظرفیت 250 انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فست فود، فرنگی و سنتی در محیطی زیبا و چیدمان خاص به مهمانان ارائه می‌دهد. رستوران VIP هتل با ظرفیت 60 نفر برای برگزاری مراسم‌های رسمی مدیران با بهترین خدمات آنان پذیرایی می‌کند. رستوران فست فود هتل به صورت تخصصی به ارائه انواع فست فودها و برگرها و کنتاکی‌ها می‌پردازد. سالن کنفرانس هتل با ظرفیت 30 نفر با انواع امکانات صوتی و تصویری و ویدئو پروژکتور برای برگزاری انواع مراسم‌ها آماده شده‌است. سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سالن ورزشی و اتاق چمدان از دیگر امکانات هتل لیپار چابهار هستند.

موقعیت مکانی هتل لیپار چابهار و فاصله تا اماکن مهم

در یک گردش به آسانی مهمانان می‌توانند به ساحل و پارک سنگی برسند و ساحل زیبای آن پیاده‌روی و گردش کنند. کلبه غواصی یکی از مکان‌های تفریحی در نزدیکی ساحل برای مسفاران است. این هتل تا قلعه پرتغالی‌ها 5 کیلومتر فاصله دارد. مسجد جامع تیس نیز با همین فاصله 5 کیلومتر از هتل هتل قرار دارد. مراکز خرید صالح‌یار، فردوس، تیس بهترین اجناس و کالاها را به مهمانان ارائه می‌دهند.

اگر در زمان رزرو هتل لیپار چابهار با تکمیل ظرفیت موجه شدید هتل آذین پابهار نیز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل 3 ستاره با 22 واحد اقامتی خدمات و امکانات مناسبی را به مهمانان ارائه می‌دهد. خدمات باربری، تهیه بلیط، تور، بیدارباش، خانه‌داری و خدمات لاندری در هتل آذین چابهار با بهترین کیفیت انجام می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، اتاق چمدان، کرایه اتومبیل، دستگاه واکس کفش، پارکینگ، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کمدلباس، کپسول آتش‌نشانی، میز تحریر، یخچال، کافی‌شاپ، روزنامه و اینترنت در لابی و اتاق‌ها اشاره کرد. با انتخاب هتل آذین چابهار با قیمت ارزان و رزرو هتل چابهار می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

مزایای رزرو هتل چابهار با رادار361

در رزرو هتل چابهار به صورت آنلاین کاربران می‌توانند با انواع هتل‌ها و شرایط و خدمات آن هتل به صورت کامل آشنا شوند و گزینه مناسبی را انتخاب نمایند. سایت رادار361 پس از دریافت مقصد شنا به صورت کامل به معرفی هتل‌ها و کعرفی هتل‌های مناسب با شرایط شما می‌پردازد. در سایت رادار361 با فیلترهای موجود در سایت شما می‌توانید در خصوص بخش‌های مختلف هتل خود تصمیم‌گیری نمایید. گاهی برخی از هتل‌ها برای هتل خود تخفیف‌هایی قرار می‌دهند و در رزرو حضوری تخفیفی برای مهمانان وجود ندارد. در بخش‌های مختلف سایت رادار361 فاصله مراکز گردشی و تجاری با هتل برای شما نشان داده می‌شود.

برخی از اطلاعات در خصوص اتاق‌ها و فضای سالن‌ها و رستوران‌ها به صورت تصاویر به کاربران ارائه می‌شود تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند. در رزرو آنلاین شما می‌توانید اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف را به راحتی با هم مقایسه کنید و گزینه مناسب را انتخاب کنید. شما به راحتی بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری و از طریق تلفن همراه و یا کاپیوتر شخصی خود در منزل از طریق سایت تخصصی رزرو هتل تمام مراحل رزرو هتل را با ارزان‌ترین قیمت انجام دهید. سایت رادار361 با موتور جست و جوی قوی خود از میان تمام هتل‌ها ارزان‌ترین گزینه‌ها مناسبت‌ترین موارد را متناسب با شرایط شما را به شما پیشنهاد خواهد داد و شما به راحتی می‌توانید در هزینه‌های اقامت خود صرفه‌جویی داشته باشید. تیم فنی و حرفه‌ای رادار361 با ارائه خدمات 24ساعته خود در تلاش است بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد.