اقامتی ماندگار در هتل داد یزد با ارزان ترین قیمت

گزارش بازرگانی،   4000220015

شهر تاریخی یزد یکی از شهرهای زیبا و مهمان‌نواز در میان شهرهای کشور است. آثار تاریخی این شهر بر روی معماری فضای شهری و هتل یزد تاثیر زیادی گذاشته‌است. زیبایی و خاص بودن برخی از این هتل‌ها چیزی کمتر از یک آثار تاریخی ندارد. در سفر به این شهر بهترین راه آشنایی با انواع هتل‌های آن و رزرو بهترین هتل یزد استفاده از رزرو آنلاین پیش از سفر است. در رزرو هتل یزد شما می‌توانید با شرایط اقامت و محیط هتل به صورت کامل آشنا شوید. سایت رادار361 انواع هتل‌ها و شرایط آن‌ها را در زمان رزرو هتل به شما معرفی می‌کند. در ادامه با یک هتل یزد بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل داد یزد

هتل داد یزد که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های یزد که در سال 1307 ساخته شده‌است. مکان این هتل در ابتدا برای کاربری و حمل ونقل و مهمانپذیر بنا شده‌است و در سال 1380 به یکی از بهترین هتل‌های یزد تبدیل شده‌است. معماری سنتی هتل همراه دیوارهای کاهگلی و قوس‌های آجری پس از بازسازی در 3 طبقه و 88 واحد اقامتی و امکانات مدرن پذیرای مهمانان و گردشگران خارجی است. اتاق‌های طبقه منهای یک علاوه بر دکوراسیون سنتی به حیاط مرکزی نیز متصل هستند. هتل داد یزد با ارائه بهترین خدمات به مهمانان توانسته برنده جایزه studiosus 2009 آلمان برای مشتری مداری بشود. این هتل یزد علاوه بر حیاط زیبا و دل‌نشین، با کافی‌شاپ و رستوران در پشت‌بام چشم‌اندازی زیبا از فضای تاریخی شهر برای مهمانان محیا کرده‌است.

خدمات هتل داد یزد

هتل داد یزد در تلاش بهترین خدمات را به مهمانان هتل ارائه دهد. خدمات تور و گردش در شهر مهمانان را در گردش میان مراکز تاریخی یاری می‌کند. خدمات پزشکی و خانه‌داری با بهترین کیفیت به مهمانان ارائه می‌شود. خدمات تهیه بلیط و باربری برای رفاه مهمانان در این هتل یزد وجود دارند. خدمات روم سرویس و پذیرش 24 ساعته نیز از دیگر خدمات این هتل هستند.

امکانات هتل داد یزد

رستوران کلاسیک و سنتی هتل در پشت بام با فضایی سنتی همراه با موسیقی انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی و گیاهی را به مهمانان ارائه می‌دهد. ظرفیت این رستوران زیبا 80 نفر است و چشم‌انداز ویژه و خاصی دارد. کافی‌شاپ هتل نیز در فضای باز قرار دارد و انواع نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های گیاهی و دسرها و کیک‌ها را به مهمانان ارائه می‌دهند. مجموعه آبی هتل با بهترین امکانات همراه با سالن ماساژ و سونا و جکوزی برای مهمانان طراحی شده‌است.

واحدهای اقامتی هتل داد یزد که به انواع اتاق‌های یک تخته، دوتخته، توئین و سینگل رو به حیاط اندرونی و سوئیت‌های رویال همراه با دکوراسیون سنتی و خاص تقسیم می‌شوند. قدمت برخی از اتاق‌های هتل به 90 سال برمی‌گردد و فضای تاریخی برای مهمانان دارند. مبلمان، یخچال، میزتحریر، کمد لباس، صندوق امانات، مینی‌بار، سیستم گرمایش و سرمایش، چای‌ساز و تلویزیون از امکانات اتاق‌ها هستند.

موقعیت مکانی هتل داد یزد و فاصله تا اماکن مهم

این هتل قدیمی در مرکز شهر یزد قرار دارد و فاصله نزدیکی تا مراکز مهم شهر دارد. مهمانان به راحتی به مسجد جامع کبیر یزد در فاصله 800 متری و میدان امیرچخماق در فاصله 1 کیلومتری هتل بروند و گردش کنند. آب انبار شش بادگیری، بقعه دوازده امام، موزه آب یزد، حمام خان یزد نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارند. آتشکده زرتشتیان که یکی از مراکز قدیمی و زیبا میان ایرانیان است با هتل تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. با فاصله مراکز حمل و نقل و برخی دیگر از مراکز نیز در لیست زیر می‌توانید آشنا شود.

فاصله تا ایستگاه راه‌‌آهن، 4.9 کیلومتر

فاصله تا بیمارستان سید الشهدا، 2.8 کیلومتر

فاصله تا بیمارستان شهدا کارگران، 5.6 کیلومتر

فاصله تا مجتمع تجاری ستاره، 1.1 کیلومتر

فاصله تا نمایشگاه بین المللی، 9.6 کیلومتر

اگر در رزرو هتل داد یزد با تکمیل ظرفیت مواجه شدید هتل لاله یزد نیز گزینه مناسبی است. این هتل 3 ستاره به خانه تاریخی گلشن نیز معروف است و قدمت آن به زمان قاجار باز می‌گردد. 40 واحد اقامتی هتل لاله یزد با دکوراسیون سنتی برای اقامت مهمانان آماده می‌شوند. رستوران فرنگی با ظرفیت 50 نفر و رستوران نارنجستان با ظرفیت 30 نفر بهترین غذاهای سنتی و ایرانی به مهمانان هتل لاله یزد ارائه می‌دهند. در رزرو هتل یزد می‌توانید امکانات هتل‌ها را به صورت تصاویر مشاهده کنید و گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

رزرو هتل یزد با رادار361

در تنوع بالای هتل‌های یزد رزرو هتل یزد از یک سایت معتبر و جامع انتخاب‌های مطمعن‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد. سایت رادار361 پس از دریافت مقصد و زمان سفر شما هتل‌های مختلفی را به شما معرفی خواهد کرد. اکنون شما با فیلترهای مختلف موجود در سایت در خصوص نوع اقامتگاه، هزینه هتل، امکانات آن تصمیم بگیرید. سایت رادار361 اطلاعات کامل و مفیدی از هتل به شما به صورت متن و تصاویری در زمان رزرو هتل یزد ارائه می‌دهد. این تصاویر شامل فضای داخلی، بیرونی، سالن‌ها، رستوران و اتاق‌های هتل می‌شوند.

در سایت رادار361 فاصله مراکز مهم شهر تا هتل مورد نظر به کاربران ارائه می‌شود تا بتوانند بهترین هتل یزد را انتخاب نمایند. کاربران نیز می‌توانند از نظرات دیگر مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند بهره‌مند شوند. در رزرو آنلاین شما می‌توانید با تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی خود از منزل به راحتی در کم‌ترین زمان با گزینه‌های مختلف آشنا شوید و با هم مقایسه کنید و بهترین مورد را رزرو نمایید. سایت رادار361 با موتور جست وجوی قوی خود با گردش در میان هتل‌های یزد بهترین و ارزان‌ترین هتل را به شما معرفی خواهد کرد و در هزینه شما صرفه‌جویی خواهد شد.