بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

گزارش بازرگانی،   4000220014

بازار ارز های دیجیتالی روز به روز در حال گسترش است و وجود بیش از دوهزار ارز متفاوت در این بازار فضای عظیم و جدیدی برای سرمایه‌گذاری در سراسر جهان به وجود آورده.

قطعاً این روزها این سوال که بهترین ارز برای سرمایه گذاری در این بازار کدام یک می‌باشد، ذهن همه را به خود مشغول کرده؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید، تا شما را برای انتخاب بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت در بازار ارز های دیجیتالی راهنمایی کنیم.

کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری و خرید مناسب است؟ - ویرگول

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت چیست؟

افراد کم تجربه و تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال معمولاً برای انتخاب بهترین ارز برای سرمایه گذاری روی آن دچار مشکل می شوند. همچنین از آن جایی که بیت کوین شناخته‌شده‌ترین ارز است، فکر می‌کنند؛ که تنها سرمایه گذاری روی این ارز سوده خواهد بود! البته با توجه به تازه بودن بازار رمز ارزها این امری طبیعی می باشد.

  • اتریوم (ETH)

این ارز معاملات سریع‌تر و ارزان تری نسبت به بیت کوین دارد و چیزی فراتر از در حال حاضر با قیمت ۱۳۰۰ دلار در بازار در حال خرید و فروش می باشد، همچنین در تلاش برای بالا بردن ارزش خود در بازار هست. این ارز در جایگاه دوم پس از بیت کوین قرار دارد.

اتریوم در طی مدت یک ماه ۱۱۹ درصد و در سرمایه گذاری شش ماهه چیزی بالغ بر سیصد و هفتاد و پنج درصد سود دهی داشته است.

اتریوم چیست؟ - رسانه آموزش بِسَرجَن | فروش دوره آموزشی خیلی ارزان

از این رو برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در بازار ارزهای دیجیتالی به ترتیب اتریوم، کاردانو، بیت کوین کش و در نهایت بیت کوین ارزهای مناسبی هستند.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت چیست؟

ارزهای زیادی در دنیای ارزهای دیجیتالی وجود دارد. بررسی هر یک از آن‌ها دشوار بوده و چشم انداز هر یک متفاوت می باشد، سودآوری بالا در بازار ارز های دیجیتالی افراد زیادی را به سرمایه‌گذاری در آن مشتاق کرده، اما این سوال که بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلندمدت چیست؛ ذهن بسیاری از تازه واردان به معاملات ارزی دیجیتال را به خود مشغول کرده است.

در حال حاضر اتریوم با توجه به این که در دو سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش قیمت داشته و سود یکسال آن ۶۷۵ درصد بوده است، در صدر جدول برای سرمایه گذاری بلندمدت قرار می‌گیرد.

پس از آن کاردانو با سود یکساله ۷۱۷ درصدی قرار می گیرد، که به علت عدم ثبات بازار، قرار دادن کاردانو به عنوان رتبه اول ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری بلندمدت تا کنون امکان پذیر نبوده است.

کاردانو (Cardano) چیست و چگونه کار می کند؟ - ویرگول

و در نهایت این ارز مشهور بیت کوین می باشد، که اغلب برای سرمایه گذاری ها چه بلند مدت و کوتاه مدت خریداری می شود. اما همچنان پیشنهاد ما برای سرمایه گذاری بلندمدت اتریوم است.

هر ساله در جزیره کیش سمینار های مهمی در زمینه آموزش ترید ارزهای دیجیتال برگزار می شود در صورت تمایل شما میتوانید از تور کیش لحظه آخر استفاده نموده و برای آموزش در این سمینار ها حاضر شوید.