باشگاه پرسپولیس: امنیت تیم ما از سوی هواداران سپاهان تهدید شد

ورزشی،   4000219092

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به رفتار هواداران سپاهان که سبب تاخیر در ورود اتوبوس این تیم به ورزشگاه نقش جهان شد واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس: امنیت تیم ما از سوی هواداران سپاهان تهدید شد

به گزارش فارس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اصفهان به دلیل تجمع و اغتشاش هوادارانی که خود را طرفدار سپاهان خوانده و علیه پرسپولیس شعار می‌دادند، ضمن مواجهه با تهدید علیه امنیت خود، برای حرکت به سمت ورزشگاه با مشکل روبرو شدند.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که تهدیدها و فراخوان‌هایی در روزهای گذشته در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی که خود را هوادار سپاهان معرفی می‌کنند، رخ داده بود و مدیریت باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه به سازمان لیگ، در مورد چنین مسائلی، هشدار داد و خواستار جلوگیری از این اتفاقات شده بودند.

امروز یک شنبه 19 اردیبهشت، تجمع هواداران منتسب به سپاهان که با شعار، توهین، فحاشی و تهدید نسبت به پرسپولیس همراه بود را برابر هتل محل اقامت سرخپوشان و در ممانعت از حرکت کاروان به سمت ورزشگاه شاهد بودیم.

به این ترتیب کاروان پرسپولیس، به دلیل عدم امکان حرکت اتوبوس، برای خروج از هتل و حرکت به سمت ورزشگاه با تاخیر 25 تا 30 دقیقه‌ای روبرو شد. این در حالی بود که افشین پیروانی در جلسه هماهنگی قبل از بازی، هشدارهای لازم را داده بود و همچنین کاروان پرسپولیس طبق زمان‌بندی هماهنگ شده در جلسه هماهنگی، اقدام لازم را برای حرکت به سمت ورزشگاه انجام داد.

این اتفاقات در حالی در اصفهان روی می‌دهد که این رفتارها متناسب با آداب میزبانی در فوتبال و لیگ فوتبال ایران نیست و هیچ گاه تیم‌هایی که به تهران آمده‌اند با مسایلی از این دست روبرو نمی‌شوند.

این مسابقه از ساعت 20:25 برگزار می‌شود.