عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از منع فلسطینی‌ها برای رسیدن به مسجدالاقصی

جهان،   4000219002

رژیم اشغالگر صهیونیستی شامگاه امروز شنبه از تصمیم خود برای جلوگیری از رسیدن اتوبوس های حامل صدها فلسطینی به مسجد الاقصی به منظور شرکت در مراسم شب قدر، عقب نشینی کرد.

عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از منع فلسطینی‌ها برای رسیدن به مسجدالاقصی

رژیم اشغالگر صهیونیستی شامگاه روز شنبه از تصمیم خود برای جلوگیری از رسیدن اتوبوس های حامل صدها فلسطینی به مسجد الاقصی به منظور شرکت در مراسم شب قدر، عقب نشینی کرد.

 

پلیس صهیونیستی اتوبوسی را در شمال غرب قدس نزدیک به روستای "ابو غوش" توقيف نموده و نمازگزاران را که از اراضی اشغالی راهی قدس بودند، از آن پیاده کرد. نمازگزاران با پیاده روی به سوی مسجد الاقصی، خیابان مرکزی شماره 1 را مسدود کردند.

 

تارنمای خبری "عرب 48" واقع در اراضی اشغالی، اعلام کرد که مردم قدس در کاروان هایی از وسایل نقلیه به استقبال فلسطینیان اراضی اشغالی رفتند تا آنها را به قدس ببرند.

 

در مقابل، پلیس رژيم اشغالگر بخاطر مراسم شب قدر فلسطینی ها، به نیروهای خود در اطراف مسجد الاقصی حالت آماده باش اعلام کرد.

 

منابع فلسطینی امروز اعلام کردند که هنگام تجاوز نیروهای اشغالگر به فلسطینی هایی که به سوی مسجد الاقصی می رفتند، یک جوان فلسطینی مجروح شد.

 

عصر روز جمعه(روز قدس) نیز تجاوزهای نیروهای صهیونیستی به نمازگزاران مسجد الاقصی 205 زخمی بر جای گذاشت که طبق گفته هلال احمر فلسطین، بیشتر آنها از ناحیه صورت و سینه و با گلوله لاستیکی آسیب دیده بودند.