جدیدترین تصمیم اصلاح‌طلبان برای انتخابات

سیاسی،   4000218047

نشست جبهه اصلاحات ایران برای رای گیری در خصوص نامزدهای اولیه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در حالی برگزار شد که قرار شد هر ۱۴ نامزد معرفی شده برنامه انتخاباتی خود را بدهند

به گزارش فارس، نشست جبهه اصلاحات ایران برای رای گیری در خصوص نامزدهای اولیه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم برگزار شد.

در این نشست قرار بود از بین نامزدهای که احزاب به جبهه اصلاحات ایران معرفی کرده‌اند رای‌گیری صورت گرفته و نامزدهای حائز رای اکثریت به مرحله بعد راه یافته و برنامه‌های خود را معرفی کنند که یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس گفت که این رای گیری به گونه‌ای دیگری تغییر یافته است.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمی که امروز گرفته شد هر چهارده نامزدی که از سوی احزاب به جبهه اصلاحات معرفی شده‌اند باید برنامه خود را به جبهه اصلاحات ایران معرفی کند و سپس تعیین نامزدهای نهایی به مراحل بعد موکول می شود.

امروز اسامی نامزدهای اولیه جبهه اصلاح‌طلبان ایران اعلام شد که همانگونه که خبرگزاری فارس اعلام کرده بود محمد جواد ظریف، اسحاق جهانگیری و مصطفی تاجزاده بیشترین اقبال را از سوی احزاب داشتند.

مسعود پزشکیان، محمدرضا عارف، محسن هاشمی، محمد شریعتمداری، مصطفی کواکبیان، محمود صادقی، زهرا شجاعی، شهیندخت ملاوردی، عباس آخوندی و صادق خرازی از دیگر چهره‌های اصلاح طلب هستند که توسط احزاب به نهاد اجماع ساز معرفی شده‌اند.