فعالیت مراکزتعویض پلاک در۱۳ استان/ شماره‌گذاری در«تهران» همچنان تعطیل است

اجتماعی،   4000215035

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا ازفعالیت مراکز تعویض پلاک در شهرهای نارنجی، زرد و آبی و تعطیلی این مراکز در شهرهای قرمز کرونایی از جمله تهران خبر داد.

فعالیت مراکزتعویض پلاک در۱۳ استان/ شماره‌گذاری در«تهران» همچنان تعطیل است

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس به تشریح چگونگی فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شرایط کرونایی پرداخت و اظهار داشت: از امروز نوبت دهی اینترنتی برای ارائه خدمت در مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور در مراکز استان‌هایی که در شرایط نارنجی هستند انجام شده و از فردا صبح تعویض پلاک طبق نوبت اخذ شده انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، کرمانشاه، گیلان،گلستان، مازندران، قم،چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد در شرایط نارنجی قرار گرفته و به همراه دو استان ایلام و اردبیل که از قبل در شرایط نارنجی بوده‌اند در دسته ۱۳ استانی قرار دارند که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در آنها فعال است.

سرهنگ محمدی اعلام کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان های قرمز از جمله تهران ‌تعطیل است اما در شهرهای نارنجی، زرد و آبی بدون هیچ محدودیتی آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعتبار وکالت نامه ها اظهار داشت: افرادی که به صورت وکالتی خودرو را خریداری کرده اند نگران نباشند چرا که به تعداد روزهای تعطیل به مدت اعتبار وکالتنامه ها افزوده می شود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در روزهای عادی از ۷ صبح تا ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ۷ تا ۱۲ است اما فردا با دو ساعت تاخیر (به علت شب قدر) از ساعت ۹ تا ۱۲ فعال خواهند بود.