سفر به مازندران ممنوع شد؟

اجتماعی،   4000215024

رئیس پلیس راه مازندران درباره سفر به استان در تعطیلات عید فطر توضیحاتی را ارائه داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ، با بیان اینکه تصمیم درباره سفر به مازندران یا ممنوعیت ورود به استان در تعطیلات عید فطر با ستاد ملی کرونای کشور و استان است، گفت:هیچ گونه تغییری در محدودیت‌های تردد کرونایی در استان تاکنون به پلیس اعلام نشده است.

او با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی به شدت در مبادی ورودی استان در حال اجرا است، افزود:تمامی مبادی ورودی مازندران همچنان به روی خودرو‌های غیر بومی مسدود است.

سرهنگ قدمی گفت:پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

او افزود:۱۷ هزار و ۲۰۰ خودرو با پلاک غیر بومی که از ۱۸ فروردین ماه تاکنون قصد ورود به مازندران را داشتند به استان‌های خود بازگردانده و اعمال قانون شده اند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان ترافیک عادی و روان در جاده های استان، افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است