اگر قصد اجاره خودرو در کیش را دارید این نکات را رعایت کنید

گزارش بازرگانی،   4000213033

سفری به یاد ماندنی را در کیش با اجاره خودرو از نوین رنت تجربه کنید. لذت بیشتر، صرفه جویی در هزینه ها و آسودگی از مخارج جانبی خودرو با نوین رنت!

نکات اجاره خودرو در کیش از موضوعات جذابی است که مسافران این جزیره زیبا در محافل و فضای مجازی بسیار به آن می‌پردازند. از آنجا که سفر به کیش اغلب به شکل هوایی انجام می‌شود، انتقال خودرو شخصی با مشکلات و هزینه‌هایی همراه است. تا آنجا که بسیاری از آن منصرف شده و استفاده از ماشین اجاره‌ای را ترجیح می‌دهند.

اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این متن را مطالعه کنید تا با نکات لازم برای این کار آشنا شوید.

همه چیز درباره اجاره ماشین در کیش

کیش، نگین خلیج فارس و جواهر سبز جنوب ایران است. جزیر‌ه‌ای مرجانی با آب و هوای استوایی که تا چشم کار می‌کند دیدنی‌های گوناگون آن را احاطه کرده است. تا آنجا که در یک سفر چند روزه و حتی چند هفته‌ای، برای دیدن همه آنها کفایت نمی‌کند.

از طرفی وجود فواصل طولانی بین این دیدنی‌ها لزوم داشتن وسیله نقلیه مناسب برای این گشت‌وگذار را بیشتر نشان می‌دهد. با توجه به مشکلات و هزینه‌های حمل خودرو توسط لنج به جزیره، گزینه‌های استفاده از تاکسی‌های کرایه‌ای موجود در کیش یا اجاره ماشین پیش روی مسافران و گردشگران این ناحیه قرار دارد.

باوجود امتیازاتی که برای اجاره ماشین در کیش مطرح است اغلب این روش انتخاب می‌شود.

برای کسانی که قصد اجاره خودرو در کیش را دارند، آگاهی از ضوابط کار و مقررات مربوط به این موضوع، بسیار راهگشاست. برای این منظور لازم است به نکات اجاره خودرو در کیش توجه نموده و آنها را مراعات نمود.

در ادامه مطلب به بیان این موارد پرداخته و از حال و هوای کیش و ماشین های اجاره‌ای آن بیشتر با شما گفتگو می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

چگونه در کیش با اطمینان ماشین اجاره کنیم؟

بخش زیادی از لذت سفر در آرامش و امنیت آن است. برای آنکه از اتومبیلی که کرایه می‌کنیم بیشترین لذت و استفاده را ببریم، بهتر است از نکات اجاره ماشین در کیش آگاه باشیم. هم‌چنین لازم است ماشین دلخواه را از موسسه معتبری اجاره کنیم که موضوع اجاره را با شرایط قانونی ثبت می‌کند. چنین مرجعی، اطلاعات لازم مربوط به مدت زمان و مبلغ اجاره، شرایط تحویل و نگهداری ماشین و دیگر جزئیات را به ما اعلام و در قراردادی رسمی ثبت می‌کند.

هم‌چنین در رنت ماشین از مرجع مطمئن، مبلغی بابت ضمانت تحویل سالم اتومبیل نزد اجاره‌دهنده به‌شکل وثیقه، تا زمان تحویل سالم خودرو باقی می‌ماند. مبلغ دیگری نیز بابت اطمینان از عدم وجود جرایم رانندگی و خلافی نزد صاحب اتومبیل باقی می‌ماند که پس از مدت مقرر به فرد بازگردانده می‌شود.

اتومبیل‌های اجاره‌ای و قوانین رانندگی در کیش

رانندگی در کیش بسیار لذت‌بخش است. جاده‌های وسیع و پاکیزه و ترافیک سبک، این فرصت را فراهم کرده تا با آرامش‌خاطر و خودروهای شیک و مد روز رانندگی کنید.

اما نباید از یاد برد که این وضعیت به رعایت قوانین و شرایط از طرف تک‌تک رانندگان بستگی دارد.

بخشی از حساسیت روی نکات اجاره خودرو در کیش نیز به این قوانین مربوط می‌شود. برای مثال بوق زدن و ایجاد آلودگی صوتی، لایی کشیدن، ریختن زباله در جاده و حتی کثیف و نازیبا بودن بدنه خودرو در این جزیره ممنوع است. مواردی که از چشم تیزبین دوربین‌های راهنمایی و رانندگی دور نمی‌ماند.

ثبت تخلف و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن مخارج سفر شما را به طرز باورنکردنی افزایش می‌دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام رانندگی در کیش این نکات را به‌خاطر سپرده و مراعات نمایید.

اجاره لکسوس در کیش - کارز کیش

خودرو را سالم تحویل بگیرید و سالم تحویل دهید!

از دیگر نکات اجاره خودرو در کیش که لازم است از آن اطلاع داشته باشید شرایط تحویل خودرو و بازگرداندن آن به مالک است. بدنه و فضای داخل خودرو به‌شکل سالم و کارواش شده به مشتریان تحویل داده شده و به همان ‌شکل نیز بازپس گرفته می‌شود.

از سوی دیگر تحویل خودرو در حالی که معاینه فنی آن انجام شده و در محل دلخواه مشتری، از وظایف موسسه اجاره دهنده ماشین است.

فرقی نمی‌کند شما در کدام نقطه مایل به تحویل گرفتن خودرو باشید. در هر جای کیش، از فرودگاه تا هتل محل اقامت، می‌تواند مبدا دریافت خودرو اجاره‌ای باشد. اما این الزاما به‌معنای اجاره خودرو از موسسات رنت کار مستقر در فرودگاه نیست! چون این موسسات، به‌دلیل افزودن هزینه مالیات گردشگری، خودروها را با قیمت به‌مراتب بالاتری اجاره می‌دهند.

اجاره خودرو در کیش در شرایط کرونایی!

برای بسیاری افراد نگرانی از آلوده شدن به ویروس کرونا از دغدغه های بزرگ سفر در این روزهاست. این مشکل از نکات اجاره خودرو در کیش نیز هست!

خوشبختانه موسسات معتبر اجاره خودرو، تمام ماشین‌ها را از بدنه تا ریزترین اجزای داخلی تنها پس از ضدعفونی کامل به مشتریان خود تحویل می‌دهند.

اجاره لکسوس مدل NX در کیش | اطلاع از قیمت و شرایط

از کجا با اطمینان خودرو اجاره کنیم؟

برای آنکه از لحظه لحظه تعطیلات خود در کیش لذت ببرید و فرصت بیشتری برای سیاحت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به نکات اجاره خودرو در کیش توجه نموده و از مراجع معتبر خودر رنت کنید.

نوین رنت، وابسته به شرکت سام سیر نوین کیش مرکزی معتبر و شناخته شده با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت مجاز در این زمینه است. از امکانات رفاهی ویژه گردشگران تا برقراری شرایط VIP برای مسافران ویژه و سرویس CIP در فرودگاه، بخش‌هایی از خدمات این مجموعه در رنت کار است.

علاوه بر این موارد نوین رنت، خودروهایی متنوع در ۲۰ نوع را در ۵ دسته کلی اقتصادی، لوکس، ون، شاسی بلند و اسپرت، مطابق با سلیقه‌های متفاوت و متنوع فراهم کرده است. به‌این ترتیب افراد با الزامات و توان مالی متفاوت می‌توانند نمونه‌ای از این خودروها را رنت کرده و با توجه به نکات اجاره خودرو در کیش از آن استفاده نمایند.

کلام پایانی

اگر مسافر کیش هستید، رنت خودرو ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر، آسایش و لذت از آن را نیز برای شما به‌همراه می‌آورد. با استفاده از خودروهای اجاره‌ای نوین رنت بیشترین استفاده را از ساعات تعطیلات خود در این منطقه داشته باشید.

برای آگاهی از شرایط و نکات اجاره خودرو در کیش نیز می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://novinrent.com/ مراجعه یا در تماس تلفنی با این مجموعه سوالات خود را مطرح نمایید.

نوین رنت ضمن آرزوی بهترین ساعات برای گرشگران منطقه آزاد کیش، آمادگی کامل خود را برای تامین نیازهای این عزیزان به انواع خودرو اجاره‌ای اعلام می‌دارد.