خرید و اجاره آپارتمان در هر متراژی با کیلید آسان‌تر است

گزارش بازرگانی،   4000213020

درحالی‌که به دلیل عدم تناسب بین میزان عرضه و تقاضا، بازار مسکن در چندساله اخیر دچار بحرانی جدی شده است و بسیاری از افراد که در تلاش برای خرید و اجاره مسکن موردنیاز خود بودند مجبور به سکونت در سایر محله‌ها و زندگی در شهرهای حاشیه‌ای شده‌اند، چند سالی است که بازار آپارتمان‌های کم متراژ رونق گرفته است.

درگذشته خانواده‌های کم‌جمعیت، زوج‌های خانه اولی، دانشجویان و حتی افرادی که برای اشتغال به تهران مهاجرت می‌کردند به سمت‌وسوی خانه‌های کم متراژ سوق می‌یافتند اما چند سالی است که باتوجه‌به کاهش قدرت خرید و اجاره شهروندان، تورم بالا و کاهش ساخت‌وساز، خرید و اجاره آپارتمان‌های 40 متری در تهران تا 80 متری طرف‌داران بسیاری را یافته است.

در حال حاضر بسیاری از خانواده‌های 3 نفری که امکان اجاره آپارتمان‌های با متراژ بالا را ندارند و تمایلی به تغییر محله سکونت خود و همچنین سکونت در محله‌های حاشیه‌ای شهر تهران را ندارند نیز اقدام به خرید و حتی اجاره آپارتمان‌های 40 متری در تهران را کرده‌اند تا در محله‌ای مطابق با نیاز و خواسته خود زندگی کنند.

اما هنوز هم دانشجویانی که به هر دلیل قادر به اقامت در خوابگاه‌های دانشگاهی نبوده‌اند نیز در جستجوی موردهای مناسب برای اجاره آپارتمان‌های 40 متری در تهران هستند تا در نزدیکی محل تحصیل خود سکونت کرده و پس از اتمام کلاس‌ها برای مطالعه و استراحت به اقامتگاه خود مراجعه کنند بنابراین علاوه بر خانواده‌های 3 نفری هنوز هم تقاضا برای آپارتمان‌های ریز متراژ وجود دارد.

از سوی دیگر افرادی که برای فعالیت در ادارات و سازمان‌ها به تهران مراجعه می‌کنند نیز برای سکونت و استراحت خود در پی خرید و اجاره آپارتمان‌های 40 متری در تهران در نزدیکی محل کار خود هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان رفت و آمد به محل سکونت و کار خود را داشته باشند و درگیر ترافیک‌های سرسام‌آور تهران را نداشته باشند.

اما علاوه بر خانواده‌های کم‌جمعیت، دانشجویان و شاغلان مهاجرت کرده از سایر استان‌ها به تهران قشر جوان جامعه که به‌تازگی اقدام به شروع زندگی مشترک خود کرده‌اند نیز بخشی از متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان‌های 40 متری در تهران هستند تا با اندک درآمد و بودجه زندگی مشترک خود را آغاز کرده و تلاش خود را برای زندگی مناسب برای آینده فراهم کنند بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که خانه اولی‌ها نیز بخشی از طرف‌داران آپارتمان‌های ریز متراژ هستند.

با توجه به موارد ذکر شده و از آنجا که تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان‌های 40 متری در تهران بالاست متقاضیان برای تأمین مسکن موردنیاز خود با استفاده از سامانه هوشمند کیلید می‌توانند آگهی‌های ثبت شده در این سامانه را برای خرید و اجاره آپارتمان‌های 40 متری در تهران را مشاهده کرده و در هر منطقه‌ای از این کلان‌شهر سکونت کنند.

اجاره آپارتمان در فرمانیه

از آنجا که به دلیل افزایش قیمت مسکن امکان خرید آپارتمان در نقاط مختلف تهران به‌خصوص مناطق لوکس و اعیان‌نشین برای همه افراد وجود ندارد این بار به بحث اجاره آپارتمان می‌پردازیم. یکی از مناطقی که برای علاقه‌مندان به زندگی در محله‌های لوکس می‌تواند جذاب باشد محله فرمانیه است که اگرچه با توجه به قیمت بالای این محله امکان خرید آپارتمان در این محله برای هر فردی با هر میزان بودجه‌ای وجود ندارد اما متقاضیان با اجاره آپارتمان در فرمانیه با بودجه به نسبت کمتری می‌توانند به خواسته خود دست یابند.

محله فرماینه یا دکتر لواسانی که به دلیل قرارگرفتن در منطقه شمیرانات یکی از محله‌های خوش‌آب‌وهوای تهران به شمار می‌رود برای کسانی که تمایل به زندگی محله‌های خوش‌آب‌وهوا و استشمام هوای پاکیزه را دارند گزینه‌ای جذاب خواهد بود به همین منظور اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و لوکس در منطقه 1 تهران هستید با اجاره آپارتمان در فرمانیه می‌توانید ضمن زندگی در محله‌ای مرفه نشین از هوای مطلوب این محله نیز برخوردار شوید.

در محله فرمانیه تا چشم کار می‌کند ساختمان‌های مدرن و لوکس و برج‌های مسکونی با بهترین امکانات وجود دارد که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. از بین این برج‌های لوکس و سر به فلک کشیده برج‌های دوقلوی فرمان و برج آسمان از طرف‌داران بسیاری برخوردارند که حتی اجاره آپارتمان در فرمانیه به‌خصوص در این برج‌ها نیز هزینه بالایی را به متقاضیان تحمیل می‌کند.

برای افرادی که قصد اجاره آپارتمان در فرمانیه را دارند این نکته قابل‌ذکر است که دسترسی‌های این محله نیز به نقاط مختلف تهران بسیار مناسب است به شکلی که افراد می‌توانند با استفاده از بزرگراه صدر، خیابان‌های پاسداران، شهید لواسانی و کامرانیه به نقاط مختلف تهران رفت‌وآمد کرده و دغدغه‌ای را دراین‌خصوص نداشته باشند.

اگر علاقه‌مند به خرید و سپری کردن چند ساعتی در مراکز خرید و فروشگاه‌ها برای تأمین اقلام موردنیاز خود هستید نیز محله فرمانیه منطقه‌ای مناسب برای زندگی است زیرا در این محله لوکس مراکز خریدی همچون کوهستان، آرتمیس، فرمانیه و کوه نور وجود دارد که با فروشگاه‌های مدرن توجه هر فردی را به خود جلب می کن پس اگر اقدام به اجاره آپارتمان در فرمانیه می‌کنید از این مراکز خریدهای لوکسی را خواهید داشت.

برای افرادی که نیاز به خدمات درمانی و پزشکی دارند هم محله فرمانیه منطقه‌ای مناسب برای زندگی است زیرا در این محله بیمارستان فرمانیه، مرکز جراحی کیان و کلینیک زیبایی فرمانیه شرایط استفاده از مراکز درمانی و پزشکی را ایجاد کرده و علاوه بر ساکنان متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه نیز در صورت ضرورت می‌تواند از این مراکز استفاده کنند.

برای پرکردن اوقات فراغت خود نیز با اجاره آپارتمان در فرمانیه نگرانی نخواهید داشت زیرا وجود بوستان‌های صدر، دیباجی، دستواره، رز، نارنجستان یکم و چهارم، پگاه و دیباجی در کنار استخر الغدیر، مجموعه ورزشی فدک، مجموعه ورزشی فرمانیه، مرکز تندرستی و ورزشی نارنجستان و باشگاه اسکواش دیباجی زمینه پرکردن اوقات فراغت شما به بهترین روش را فراهم کرده است.

اما در محله فرمانیه مراکز دولتی متعددی نیز وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به باغ و سفارت ایتالیا، سفارت پادشاهی هلند، سفارت نروژ، سازمان بنادر و دریانوردی و مجتمع آموزشی فرهنگی بانک مسکن اشاره کرد که وجود این مراکز باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه در محله‌ای باارزش به زندگی بپردازند.

همان‌طور که گفته شد زندگی در محله فرمانیه پرهزینه خواهد بود به همین دلیل اگر علاقه‌مند به زندگی در این محله هستید برای اجاره آپارتمان در فرمانیه باید از سطح در آمدی مناسبی برخوردار باشید. در چنین شرایطی جهت انتخابی مناسب برای اجاره می‌توانید فایل‌های آگهی شده در سامانه هوشمند کیلید را مشاهده کنیه و پس از انتخاب گزینه‌ای مناسب ضمن بازدید نهایی اقدام به عقد قرارداد اجاره کنید.

خرید آپارتمان در باغ فیض

اما علاوه بر اجاره آپارتمان برخی از افراد نیز سعی می‌کنند که به‌جای پرداخت اجاره‌های بالا در محله‌های لوکس و اعیان‌نشین به خرید آپارتمان هرچند کوچک در محله‌های متوسط بپردازند پس اگر شما هم چنین دیدگاهی را دارید با خرید آپارتمان در باغ فیض می‌توانید به خواسته خود برسید.

محله باغ فیض که در شمال غرب تهران و منطقه 5 شهرداری واقع شده درگذشته روستایی مملو از باغ‌های بزرگ بوده که در حال حاضر با ساخت‌وسازهای صورت‌گرفته شکلی مدرن را به خود گرفته و باعث شده که افراد فراوانی تمایل به خرید آپارتمان در باغ فیض را داشته باشند.

اگر علاقه‌مند به زندگی محله‌ای خوش‌آب‌وهوا هستید محله باغ فیض می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد زیرا در این محله وجود پارک کاج به‌عنوان بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پارک این محله در کنار بوستان‌های مهتاب، فرشته، میخک، شمشاد و نوید امکانی را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در باغ فیض زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا را داشته باشند و هوایی پاکیزه را استشمام کنند.

اما دسترسی‌های این محله نیز به نسبت سایر مناطق این ناحیه بسیار مناسب است بنابراین اگر خرید آپارتمان در باغ فیض را در نظر گرفته‌اید لازم است که بدانید که با سکونت در این محله با استفاده از اتوبان‌های همت، حکیم، اشرفی اصفهانی و اتوبان ستاری به‌سهولت می‌توانید به هر نقطه‌ای از کلان‌شهر شهر تهران رفت و آمد داشته باشید.

برای خرید و پاساژ گردی هم محله باغ فیض محله‌ای هیجان‌انگیز و جذاب است زیرا در این محله مجتمع تجاری و صاحب‌نام تیراژه، مجتمع تجاری کوروش و مرکز خرید آرمان زمینه خریدی آسان را برای ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در باغ فیض فراهم کرده تا زندگی سرشار از آرامشی را در این محله همراه خانواده داشته باشند و نیازی به رفت و آمد برای خرید به نقاط دیگر شهر را نداشته باشند.

مراکز درمانی و پزشکی محله باغ فیض نیز در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد. در این محله مرکز پزشکی باغ فیض، بیمارستان فردا، بیمارستان آفتاب و مرکز خدمات درمانی فروغ درمانی شرایطی را ایجاد کرده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در باغ فیض افراد دیگری نیز که نیاز به دریافت خدمات پزشکی و درمانی دارند هم به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات ارائه شده در این بیمارستان‌ها بهره‌مند شوند.

اما همان‌طور که ذکر شد قیمت خرید آپارتمان در باغ فیض متوسط است به همین دلیل اگر علاقه‌مند به خرید آپارتمان در باغ فیض هستید با امکان استفاده از آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید می‌توانید آپارتمان‌هایی رابین متری 24 میلیون و 100 هزار تومان تا متری 35 میلیون و 500 هزار تومان در این محله یافته و پس از تطبیق خواسته‌های خود با موقعیت، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب و سایر امکانات ملک اقدام به بازدید حضوری و خریداری آن کنید.