واژگونی پژو ۲۰۶ پس از تصادف شدید با پژو ۲۰۰۸ + تصاویر

حوادث،   4000212083

خودروی پژو ۲۰۶ پس از تصادف شدید با خودروی پژو ۲۰۰۸ در بزرگراه صدر واژگون شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 23:33 شب گذشته حادثه تصادف در بزرگراه صدر، بعد از دیباجی به سامانه 125 اعلام شد که  بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 130 به همراه گروه امداد و نجات چهار به محل حادثه رهسپار شدند.

سید حسن صالحی؛ فرمانده ایستگاه 130 سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و پژو 2008 پس از تصادف با یکدیگر، از مسیر خود منحرف شده و به شدت با گاردریل و درختان وسط بزرگراه برخورد کردند که موجب واژگون شدن خودروی سواری پژو 206 در خط کند رو شد.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه دو نفر از سرنشینان زن این خودرو (پژو 206) مجروح شدند که یک نفر از آنها پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده و یک نفر دیگر همچنان داخل خودرو محبوس بود.

صالحی بیان کرد: آتش‌نشانان ابتدا اقدام به گذاشتن علائم راهنمایی در مسیر بزرگراه کردند و سپس یک گروه از آتش‌نشانان ضمن قطع برق خودروها از نشت سوخت این وسایل‌نقلیه ممانعت به عمل آوردند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با استفاده از ابزار ویژه نجات، سقف خودرو 206 را بریده و فرد محبوس شده را از داخل اتاقک این خودرو بیرون آوردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ هر دو مصدوم این حادثه بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , اورژانس , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , اورژانس , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , اورژانس , حوادث ,