کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در غرب تهران/ ۸ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند  

حوادث،   4000209136

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در غرب تهران/ ۸ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند  فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف یک تن و ۲۷۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در ۷۲ ساعت گذشته، از دستگیری ۱۵۰ توزیع کننده و ۸ قاچاقچی مواد مخدر در غرب استان تهران خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش‌ها و اقدامات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، یک تن و ۲۷۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران کشف شد.

وی گفت: در این مدت مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، ۱۵۰ نفر توزیع کننده و ۸ نفر قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و به مقامات قضائی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به عملیات آخر در شهرستان شهریار بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ساعت ۱۲ شب گذشته، برابر اخبار بدست آمده با ورود به باغی در شهرستان شهریار، در بازرسی از آنجا ۳۰۰ کیلو مرفین و ۱۵۰کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در سقف ویلا جاساز شده بود کشف کردند.

ظهیری با بیان اینکه  تمام متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست با مشاهده موارد مشکوک ،موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و در دستگیری سوداگران مرگ، پلیس را یاری کنند.