جایگزین اصلاح‌طلبان برای سیدحسن خمینی

سیاسی،   4000207081 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سهیلا جلودار زاده گفت: سید حسن خمینی شاید می توانست پراکندگی‌ها را به وحدت مبدل کند البته آقایانی مانند محسن هاشمی و پزشکیان هم در همین، رده هستند.

جایگزین اصلاح‌طلبان برای سیدحسن خمینی

به گزارش فردا، امید اصلاح‌طلبان به نامزدی سیدحسن خمینی بود و گمان می‌کردند او با اتکا به کارنامه‌ای که به برکت عدم ایفای نقش اجرایی سفید مانده و یا به اعتبار نام خانوادگی خود می‌تواند بدنه اجتماعی آنان را پای صندوق آورده و کرسی ریاست جمهوری را از آن آنان کند. توجه یادگار امام به توصیه رهبری و کنارگیری از این رقابت‌ها اما کار را برایشان سخت کرد. چنانچه شاهدیم در روزهای اخیر چطور دنبال گزینه جایگزین مناسب می‌گردند.

یک روز از ظریف نام برده و فردا سراغ لاریجانی می‌روند. برخی از نامزد حداقلی همچون عارف و ... گفته و گروهی هم به کاندیداتوری رادیکال‌هایی مثل تاجزاده دلخوش کرده‌اند. در این میان اما برخی از اصلاح‌طلبان از گزینه‌هایی نام می‌برند که نه حداقلی به حساب می‌آیند و نه حداکثری! گزینه‌هایی که به باور برخی ظرفیت تبدیل شدن به شگفتی را دارد و از نگاه گروهی در قد و قواره ریاست جمهوری نیست. 

حرف از محسن هاشمی و مسعود پزشکیان است. اولی رئیس شورای شهر تهران و دارای قدری تجربه مدیریتی، دومی نیز نایب رئیس پیشین مجلس، چهره‌ای سفید و با ظرفیت جلب آرای قومی. 

با همین نگاه است که سهیلا جلودارزاده، نماینده پیشین مجلس امروز از این دو گزینه به عنوان افرادی در تراز سیدحسن خمینی نام می‌برد. 

او در مصاحبه‌ای با «برنا» می‌گوید: « سید حسن خمینی شخصیت مستحکمی داشت و با توجه به روابط خوبی که با همه اقشار دارد و به دلیل پیشینه خانوادگی، او شاید می توانست پراکندگی ها را به وحدت مبدل کند البته امروز هم، اصلاح طلبان توانایی مطرح هستند و می‌شوند. آقایانی که آمده و ثبت نام کرده اند مانند محسن هاشمی و پزشکیان هم در همین، رده هستند.»