مهمترین تاثیر حوله خشک کن در دکوراسیون حمام

گزارش بازرگانی،   4000207037


سیستم های گرمایشی مانند رادیاتورها از اجزای مهم هر خانه ای محسوب می شوند و حذف آنها کاری غیر ممکن است. از طرف دیگر ظاهر نامناسب و جاگیر بودن آنها تاثیر منفی در دکوراسیون داخلی گذاشته است. امروزه حوله خشک کن ها که رادیاتورهایی بسیار شیک با رنگ هایی خاص مانند رنگ طلایی حوله خشک کن وارد بازار شده اند که این مشکل را برطرف کرده اند. با ما در فروشگاه اینترنتی لوتوس همراه باشید تا با این وسیله شگفت انگیز آشنا شوید.

حوله خشک کن

حوله خشک کن ها رادیاتورهایی هستند که در حمام یا سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. حوله خشک کن ها به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند و وزن بسیار کمی هم دارند. حوله خشک کن ها بر اساس کارکرد به دو دسته تقسیم می شوند :حوله خشک کن های آبی و برقی. حوله خشک کن آبی که با سیستم مرکزی ساختمان یعنی موتورخانه کار می کنند و حوله خشک کن های برقی مستقل از سیستم مرکزی ساختمان کار می کنند.

جنس حوله خشک کن ها

حوله خشک کن ها دارای جنس های مختلفی مانند آلومینیومی، استیل، فولادی، برقی هستند. در بین این حوله خشک کن ها قیمت حوله خشک کن آلومینیومی مقرون به صرفه تر و به دلیل اینکه از ورق های آلومینیوم استفاده شده است هم سبک تر وهم مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد.

مهمترین مزایای حوله خشک کن ها

  1. اولین کاربرد حوله خشک کن ها برای خشک کردن لباس ها وحوله ها است و به همین دلیل هم حوله خشک کن نامگذاری شده است. این کاربرد برای خانه های کوچک که فضایی برای پهن کردن لباس های خیس خود ندارند فوق العاده مناسب است.
  2. کاربرد دیگرآن برای برای ازبین بردن رطوبت است. در حمام به دلیل اینکه فضا بسته است حمام بخار می کند و این حوله خشک کن ها عامل بسیار مهم برای از بین بردن رطوبت می شوند. اگر این وسیله نباشد رطوبت باعث قارچ می شود و برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است.

انتخاب مناسب ترین حوله خشک کن

در هنگام خرید حوله خشک کن به توان خروجی آن که با وات مشخص شده است دقت کنید. انتخاب حوله خشک کن بستگی به فضای مورد نظر شما دارد ولی به خاطر داشته باشید معمولا حوله خشک کن ها 8 تا 14 لوله دارند و توان گرمایش فضای حدود 15 متر مربع را دارند.

خرید حوله خشک کن

برای خرید حوله خشک کن شیک با قیمت مناسب میتوانید به سایت فروشگاه اینترنتی لوتوس مراجعه کنید تا با دنیایی از حوله خشک کن ها مواجه شوید. لوتوس تولید کننده وتامین کننده انواع حوله خشک کن ها در طرح ها، جنس ها و رنگ بندی هایی بسیار متنوع است. همه محصولات این فروشگاه با گارانتی و تضمین کیفیت یه مشتریان ارائه می شود. بسیاری از حوله خشک کن ها در حراج فوق العاده هستند. پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و خرید خود را از این فروشگاه معتبرانجام دهید.