خبرنگار و بازیگر جوان سینما درگذشت

فرهنگی،   4000203010

اشکان منصوری خبرنگار و بازیگر جوان سینما بر اثر عارضه کلیوی در بیمارستان میلاد درگذشت.

خبرنگار و بازیگر جوان سینما درگذشت

به گزارش مهر، وی در آثاری چون «تگزاس ۲»، «هزارپا»، «رقص روی شیشه، سریال «پرستاران»، سریال «هشت و نیم دقیقه» و… به ایفای نقش پرداخته بود.

منصوری خبرنگار بخش سینمای باشگاه خبرنگاران جوان بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری وی شنبه چهارم اردیبهشت در شهرستان جهرم شیراز برگزار می‌شود.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت این هنرمند و خبرنگار جوان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«رنج تحمل فقدان در این روزها سخت‌تر از همیشه و باور از دست دادنِ بنده خوب خدا، جوانی صادق، پرتلاش و خوشنام، تلخ‌تر و تکان‌دهنده‌تر است.

درگذشت اشکان منصوری خبرنگار و هنرمند پرتلاش عرصه تئاتر و سینما، به واسطه ابتلا به بیماری کلیوی، خانواده و همکاران و دوستدارانش را متاثر ساخت. جوانی که احترام، مردم داری، تخصص، تلاش، انصاف، اعتدال، مهربانی و صداقت از او خاطراتی را بر جای گذاشت که مرورشان، قلب هر آنکه او را می‌شناخت، می‌لرزاند و بغض‌ها را عمیق‌تر از همیشه می‌ترکاند… در کشاکش همین نامرادی‌ها باید در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم بود و به سرچشمه امید و رحمت، توکل کرد و پذیرفت آنچه سهمگین و تلخ است…

این مصیبت را به جامعه رسانه‌ای و هنری کشور و به دوستداران آن عزیز و به خصوص بستگان داغدار این جوان عزیز تسلیت عرض می‌کنم و از پروردگار قادر متعال، برای بازماندگان محترم صبر و برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.»

پیام تسلیت روابط‌عمومی سازمان سینمایی

در متن پیام روابط‌عمومی سازمان سینمایی هم آمده است:

«هو الحی الذی لایموت. روابط عمومی سازمان سینمایی در گذشت ناگهانی این خبرنگار و بازیگر پرتلاش را به خانواده آن مرحوم و همکارانش در باشگاه خبرنگاران جوان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات مسئلت دارد.»