فرمانده نیروی انتظامی: سردار حجازی ‌امین رهبر انقلاب بود/ این شهید والامقام ۴۲ سال مجاهدت کرد+ فیلم

سیاسی،   4000131104
فرمانده نیروی انتظامی: سردار حجازی ‌امین رهبر انقلاب بود/ این شهید والامقام ۴۲ سال مجاهدت کرد+ فیلم

 
 فرمانده نیروی انتظامی ‌گفت: سرلشکر پاسدار سید محمد حجازی مجاهدی خستگی‌ناپذیر، سرداری پرافتخار، بااخلاص، مردمی، ولایت‌مدار، شجاع، هوشمند، دارای اراده‌ای محکم، قابل اعتماد و امین مقام معظم رهبری بود.

‌سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در حاشیه ‌مراسم وداع با پیکر سردار شهید محمد حجازی ‌اظهار داشت: شهادت سردار سپاه اسلام سرلشکر پاسدار سید محمد حجازی را به ملت ایران و به‌خصوص مردم شهیدپرور اصفهان تسلیت می‌گویم. این شهید والامقام از جمله فرماندهانی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی وارد سپاه پاسداران شد و 42 سال مجاهدت کرد.

وی ادامه داد: شهید حجازی مجاهدی خستگی‌ناپذیر، سرداری پرافتخار، بااخلاص، مردمی، ولایت‌مدار، شجاع، هوشمند، دارای اراده‌ای محکم، قابل اعتماد و امین مقام معظم رهبری بود.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: خدا را شاکر هستم که توانستم مدتی را در خدمت این شهید بزرگوار باشم و در زمانی که فرمانده ما بودند درس‌های زیادی را از این شهید والامقام آموختیم.

وی افزود: امیدواریم که مردم قدر این افراد، فرماندهان و کسانی را که باعث افتخار میهن اسلامی ما بودند بدانند و همچنین نسل جدید نیز از این عزیزان بهره کافی را ببرند تا در نهایت شرمنده شهدا و این شهید بزرگوار نباشیم.