هنیه درگذشت سردار حجازی را به فرمانده نیروی قدس سپاه تسلیت گفت

جهان،   4000130118

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تماسی تلفنی با فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گذشت نایب ایشان را تسلیت گفته است.

هنیه درگذشت سردار حجازی را به فرمانده نیروی قدس سپاه تسلیت گفت

به گزارش فارس، وب‌سایت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر امروز (دوشنبه)، از گفت‌و‌گوی تلفنی «اسماعیل هنیه»‌ رئیس دفتر سیاسی این جنبش با سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

طبق این بیانیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تماس تلفنی با سردار قاآنی درگذشت سید محمد حسین زاده حجازی جانشین ایشان را تسلیت گفته و از نقش مرحوم در حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین تمجید کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که اسماعیل هنیه همچنین از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آن‌ها و تلاش‌های نیروی قدس تقدیر و تشکر کرده و در عین حال، بر پایبندی مقاومت به اصول خود تا زمان آزادسازی قدس و تمام خاک فلسطین تأکید کرده است.

در پایان بیانیه مذکور همچنین اشاره شده است که رئیس دفتر سیاسی حماس از مواضع ثابت ایران در به رسمیت نشناختن طرح صهیونیستی و اشغال سرزمین فلسطین تمجید کرده است.

این تماس تلفنی در حالی صورت گرفته است که رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، صبح امروز، در بیانیه‌ای درگذشت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت