تجربه ای تازه و متفاوت از حضور صنعت کاشی سرامیک در بازار آنلاین

گزارش بازرگانی،   4000130022

تصور کنید وارد خانه ای با دیوارهای قدیمی و کاشی‌های رنگ و رو رفته می‌شوید. طوری که در هر قسمتی از خانه، دیوارهای قدیمی حالت زار و خسته‌ ای به خانه داده است. هر گوشه ای که می بینید کهنگی پیداست. چه احساسی به شما دست می دهد؟ دلتان نمی خواهد که هر چه سریع تر آن جا را ترک کنید و دیگر هیچ وقت به آن جا حتی نگاهی هم نیندازید؟

در مقابل، تصور کنید وارد فضایی می شوید که گرمای آن را می توانید از طرح دیوار و کف فضا احساس کنید. سرامیک های کف ساختمان با طرح و نقشی ویژه فرش شدند و دیوارها با نمایی لوکس به شما خیره شدند. این دکوراسیون زیبا و حس فوق العاده ای که از این فضا دریافت کردید، وامدار کاشی و سرامیک لوکس بود که به درستی در جای مناسب خود انتخاب شده و به کار رفته است.

در بازار کاشی و سرامیک، هر روز طرح‌ های مدرن و جدید جایگزین مدل های قدیمی می شود. روز به روز که می گذرد، فضای محل کار و خانه حالت لوکس تری به خود می گیرد تا آدم ها که ناچارند ساعت های زیادی را در فضاهای بسته، چه در خانه و چه در محل کار سر کنند، احساس خوبی داشته باشند.

تصور کنید صبح که از خواب بیدار شده و به قصد خوردن صبحانه به آشپزخانه می‌آیید، به جای کاشی قدیمی یا سرامیک‌های بی روح، با گرمای انرژی بخشی روبرو شوید که ناشی از طرح زیبای سرامیک کف و کاشی دیوار است. به دنبال این احساس نیاز، کافیست سری به بازار کاشی و سرامیک سرام پخش بزنید و انقلابی که در طرح های لوکس و فوق العاده زیبای این صنعت به وجود آمده را ببینید.


خرید کاشی و سرامیک آنلاین

تا چند سال پیش که بساط اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی هنوز آنقدر رونق نگرفته بود، از خرید سوزن تا یخچال باید راهی بازار شده و خیابان‌ پشت خیابان طی می‌کردید تا محصول مورد نظرتان را پیدا کنید؛ اما امروز شما به راحتی می‌توانید حتی نان صبح‌های جمعه را نیز به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهید.

این مزیت، یعنی امکان خرید آنلاین، در مورد کاشی و سرامیک نیز صدق می‌کند؛ یعنی به جای آنکه شما به بازار خرید کاشی و سرامیک بیایید، بازار از طریق اینترنت به خانه شما می‌آید. در نتیجه می‌توانید هر طرح و رنگی که مد نظر دارید، مشاهده کرده و نقد وبررسی مشتری‌های قبلی را مطالعه کنید. و قیمت کاشی و سرامیک های برند های مختلف را در بازار آنلاین سرام پخش مشاهده و مقایسه نمایید، سپس با اطمینان خاطر محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.


مزایای خرید اینترنتی کاشی و سرامیک

یکی از مهم ترین اجزای منزل و محیط کار، کاشی و سرامیک است. برای اینکه محیطی دلنشین و زیبا داشته باشید بایستی انواع مختلف این کاشی‌ها را با جزئیات و دقت بیشتری بشناسید. در سال های اخیر، تولید انواع کاشی و سرامیک در ایران رو به پیشرفت رفت و حاصل انواع کسب و کارهای آنلاینی شد که در زمینه کاشی و سرامیک فعالیت می کنند. در نتیجه فرقی نمی کند شمال ایران هستید و یا در جنوب کشور زندگی می کنید. از هر جایی که باشید، فقط نیاز به یک اینترنت و موبایل یا کامپیوتر دارید که وارد سرام پخش ، بازار آنلاین کاشی و سرامیک شوید.

در خریدهای سنتی، زمانی که شما به فروشگاه کاشی و سرامیکی در نزدیکی محل زندگی تان، به قصد خرید مراجعه می کنید، می توانید از نزدیک کاشی و سرامیک را لمس کنید. چندین برند را در فروشگاه می بینید و از بین پیشنهادهای محدودی که در اختیار دارید، یک مدل را انتخاب می کنید. البته اگر شانس با شما یار باشد و حوصله سر زدن به چندین فروشگاه مختلف را داشته باشید، طرح و رنگ های متنوع تری را نیز خواهید دید.

با این وضعیت، دغدغه‌ ها و مشغله های روزمره ما باعث شده که حتی لباس خریدن مان هم سالی یکبار آن همه با هزار گیر و گرفتاری است. چه برسد به تجهیز یا تعویض وسایل خانه! با این حال شما هنوز زنده هستید، دل تان زنده است و تا زمانی که قبل تان می تپد، باید از این فرصت زندگی استفاده کنید. می توانید در همین فاصله کوتاه، میان دغدغه ها و روزمرگی ها هم انواع کاشی و سرامیک را به زیباترین حالت ممکن انتخاب کنید و محیط زندگی یا کارتان را سرو سامان دهید.

شما می توانید بدون اتلاف وقت در هر کجای از ایران که هستید، وارد فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک سرام پخش شوید. محصول مورد نظرتان را جستجو کنید. می توانید به صورت آنلاین نقش و تاثیر آن را در دکوراسیون فضا ببینید و حتی درخواست ارسال نمونه رایگان از کاشی سرامیک مدنظر خود داشته باشید و خرید مطمئنی را تجربه کنید.

بازار و فروشگاه های آنلاین با توجه به گستردگی که در انتخاب دارند، دست تان را برای انتخاب باز می گذارند. بدون اینکه تحت تاثیر تبلیغ فروشنده قرار بگیرید، می توانید سر صبر خودتان با بررسی تمام جوانب یک خرید مطمئن داشته باشید.

برای داشتن یک انتخاب دقیق و مطمئن نیاز است که فروشگاه آنلاینی را انتخاب کنید که از کارشناسان و طراحان متخصص استفاده کرده است. در نتیجه می توانید با دریافت راهنمایی بیشتر، بهترین انتخاب را داشته باشید.


حضور سرام پخش در صنعت کاشی سرامیک در بازار آنلاین

با تمام این اوصاف، سرام پخش با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه ای که در زمینه فروش کاشی و سرامیک دارد، بهترین گزینه را پیش رویتان قرار می دهد. سرام پخش اولین بازار آنلاین هوشمند در زمینه کاشی و سرامیک بوده که با توجه به سبک و سلیقه خانواده های ایرانی از اولین مرحله تا انتخاب مصالح، تجهیزات، حمل و نصب، نظافت و نگهداری کاشی و سرامیک، سنگ و قطعات دکوراتیو و... را به شما آموزش می دهد.

  • شما می توانید سریع ترین و آسان ترین روش انتخاب را در سرام پخش در هر ساعتی از شبانه روز داشته باشید.
  • جستجوی سریع و پیشنهادات متنوع کارتان را برای انتخاب راحت تر می کنند.
  • امکان مقایسه کالا و تنوع محصول مطابق با سبک و سلیقه رایج ایرانی ها در این بازار وجود دارد.
  • به راحتی در فروشگاه آنلاین سرام پخش از هر کجا که هستید امکان سفارش و راهنمایی وجود دارد.
  • امکان رهگیری و نمایش لحظه به لحظه بعد از تحویل سریع برای شما عزیزان وجود دارد.
  • می توانید به راحتی محیط رویایی تان را با همراهی کارشناسان متخصص تحویل بگیرید.
  • ضمن اینکه با پرداخت درب محل اعتماد و اطمینان بیشتری برای خرید تجربه خواهید کرد.
  • در هر لحظه از روز، شما می توانید از طریق اپلیکیشن سرام پخش پشتیبانی آنلاین داشته باشید.
  • می توانید با انواع مدل های جدید کسب و کار، بازارهای بین المللی و ترندهای روز در زمین کاشی و سرامیک باخبر شوید.
  • برای فروش تخصصی محصولات، مرجعی آنلاین و معتبر است.
  • ضمن اینکه هزینه های کمتری نسبت به حضورتان در بازار فیزیکی می پردازید و دیگر اسیر ترافیک و شلوغی های مسیر و بازار هم نخواهید شد.
  • در سرام پخش شما با محصولات باکیفیت و قیمت مناسب روبرو هستید و خرید کارآمدی را تجربه خواهید کرد.
  • سرام پخش با بهبود روابط خود با مشتریان، لذت خرید و تجربه کاربری بهتری برای آن ها فراهم کرده است. با تکیه بر اینکه مشتریان وفادار سرمایه های سرام پخش هستند، ارتباطی بدون واسط را با آن ها دارد.
  • در صورتی که در هر لحظه از شبانه روز نیاز به اطلاعات محصولی داشته باشید، اطلاعات به صورت آنی برایتان ارسال می شود.
  • سرام پخش به واسطه کانال ها و ساختارهای منظمی که دارد، بعد از سفارش تان، محصول در سریع ترین حالت ممکن برایتان ارسال می شود.


انواع کاشی و سرامیک که میتوانید آنلاین بخرید

کاشی و سرامیک طیف زیبایی از طرح های مدرن را با استحکام و کارایی فوق العاده برای انواع فضاهای کاری و منزل مناسب کرده است. از این رو کاشی و سرامیک یکی از باکیفیت ترین اجزایی است که می تواند در زیبایی و طراحی مدرن محیط شما تاثیر بگذارد. کاشی و سرامیک برای انواع کفپوش، دیوارپوش، نمای داخلی و خارجی مناسب بوده و نسوز هستند. با توجه به فضایی که قصد دارید آن را با انواع کاشی و سرامیک تزئین کنید، انواع کاشی دیواری، سرامیک کف، کاشی آشپزخانه، کاشی حمام و دستشویی، کاشی تزئینی، کاشی بین کابینتی و ... دسته های مختلفی است که شما می توانید آن ها را انتخاب کنید.

کاشی و سرامیک از نطر ابعاد نیز متفاوت هستند. کاشی موزاییکی، سرامیک حیاطی، سرامیک سایز بزرگ، سرامیک اسلب از انواع محبوب کاشی و سرامیک هستند.

انواع کاشی و سرامیک از لحاظ طرح، سایز و کاربرد دسته بندی می شود. بر اساس طرح نیز می توانید از انواع کاشی و سرامیک طرح چوب، طرح کاغذ دیواری، طرح فلزی و .... استفاده کنید.

شما می توانید انواع گسترده ای از کاشی و سرامیک را در بازار آنلاین سرام پخش مشاهده کنید. کاشی تزئینی در برندهای میبد نگین، نوین سرام، کاشی پرسپولیس، کاشی ارگ، کاشی میلاد، کاشی میلاد، کاشی امین، کاشی ایساتیس، مروارید ... برای شما عزیزان ارائه شده است. درنتیجه تنوعی گسترده در انواع این محصولات با برندهای مختلف پیش رویتان قرار دارد.

همچنین می توانید ابعاد، طرح، رنگ کاشی سرامیک مورد نظرتان را انتخاب کرده و ویژگی های آن را با سایر کاشی ها مقایسه کنید. قیمت کاشی نیز مناسب تر از سایر بازارهای آنلاین است.

در مرحله آخر، سرام پخش با ابزار محاسبه متراژ مربع کاشی سرامیک، سایز و مقدار مورد نیاز کاشی و سرامیک را برای فضایی که در نظر دارید، تخمین زده و قیمت نهایی و هزینه های جاری را قبل از سفارش گذاری به شما می گوید. در این شرایط با وجود تمام جوانب کار شما می توانید انتخاب دقیق تر و مطمئن تری داشته باشید. ضمن اینکه در طی روند انجام کار، هر سؤالی که داشته باشید کارشناسان سرام پخش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

در صورتی که به دنبال کالای خاص یا برند خاصی هستید، می توانید در بخش برندهای کاشی و سرامیک کارخانه مورد نظر را پیدا کرده و محصول تان را از همان برند سفارش دهید. فیلترهای سمت راست صفحه هم می تواند شما را در داشتن خرید مطمئن و قطعی راهنمایی کند. نوار جستجو هم به شما کمک می کند تا بر اساس انواع طرح کاشی و سرامیک، انواع لعاب و سطح و طرح، جستجوی کاشی و سرامیک را انجام دهید و به راحتی به کالای مورد نیازتان برسید.

خرید کاشی و سرامیک قسطی

این روزها قیمت به صورت آنی در حال تغییر کردن است. شب می خوابیم و صبح که از خواب بیدار می شویم، انتظار تغییر قیمت برایمان امر عادی شده است. در همین بین، افزایش قیمت مسکن و کالاهای دیگر باعث شده تا قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند. به همین دلیل سرام پخش، با چالش فروش اقساطی کاشی و سرامیک این مشکل را برای هموطنان عزیز برطرف کرده تا در هر کجایی از ایران که هستید، بتوانید با خرید قسطی، کاشی و سرامیک موردنیازتان را تهیه کنید.

به همین دلیل بستری ساده را فراهم کرده تا با خرید آسان و بدون دغدغه بتوانید سبک زندگی تان را تغییر دهید. در این میان، شما می توانید از طریق کارت های اعتباری لندو، به صورت قسطی خرید مورد نظرتان را انجام دهید. جزئیات خرید قسطی را می توانید در سایت سرام پخش مطالعه کنید.