فولاد از سد الوحدات اردن گذشت

ورزشی،   4000129010

شاگردان جواد نکونام در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا نماینده اردن را شکست دادند.

فولاد از سد الوحدات اردن گذشت

به گزارش مهر، در دومین شب از دیدارهای گروه چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی ریاض عربستان برگزار می‌شود، تیم فوتبال فولاد به مصاف تیم الوحدات اردن رفت و یک بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان جواد نکونام در شرایطی به مصاف نماینده اردن رفتند که در دیدار اول برابر السد قطر که هدایت آن را ژاوی هرناندز بر عهده دارد با تساوی یک به یک به کار خود پایان دادند.

فولاد خوزستان که یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست توانست با گلزنی کاپیتان برزیلی خود به گل برتری دست پیدا کند. لوسیانو پری را ملقب به شیمبا توانست در دقیقه ۴۴ از روی نقطه پنالتی برای فولاد گلزنی کند.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی ۴ امتیازی شدند.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های فوتبال النصر عربستان و السد قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک تیم عربستانی به پایان رسید تا دیدار این تیم با فولاد تکلیف تیم اول گروه را مشخص کند.

تساوی بدون گل تراکتور مقابل شارجه/ کار صعود به دیدار سوم کشید
 
تیم فوتبال تراکتور تبریز در دومین بازی خود نیز تن به تساوی مقابل نماینده امارات داد.
تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل شارجه‌امارات به میدان رفت که تلاش دو تیم گلی را در بر نداشت تا به یک امتیاز این دیدار بسنده کنند.

تراکتور در حالی در ورزشگاه اختصاصی شارجه مقابل این تیم بازی کرد که در نخستین دیدار خود نیز مقابل پاختاکور ازبکستان به تساوی سه - سه رسید تا شاگردان رسول خطیبی در پایان بازی‌های هفته دوم از گروه B لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با دو امتیاز همچنان امیدوار به صعود از این گروه باقی بمانند.

شارجه امارات نیز ۴ امتیازی شد تا در صدر جدول قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پاختاکور و نیروی هوایی عراق نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی‌های هفته دوم این گروه هیچ گلی را به همراه نداشته باشد.