آشنایی کامل و رزرو هتل فردوسی تهران با پایین ترین قیمت در سفر به پایتخت

گزارش بازرگانی،   4000125096

در سفر به پایتخت انتخاب یک هتل در تهران نیازمند کسب اطلاعات جامع و درست از میان هتل‌های تهران برای شما خواهد بود. تنوع هتل های تهران آنقدر زیاد است که برای مسافران با هر بودجه و شرایطی هتل‌های زیادی برای اقامت وجود دارد. رزرو هتل تهران از طریق یک سایت معتبر و جامع در پیش از سفر یکی از مهم‌ترین نکات در سفر به این شهر شلوغ است. در انتخاب هتل علاوه بر هزینه موقعیت هتل در تهران با توجه به وضعیت ترافیک شهر برای مسافران نکته مهمی است. سایت گردشگری رادار361 که یک سایت تخصصی رزرو هتل تهران و دیگر شهرهای کشور است به کاربران در رزرو هتل تهران کمک زیادی می‌کند. در ادامه بیایید با یکی از هتل‌های تهران، هتل فردوسی تهران بیشتر آشنا شویم.

معرفی هتل فردوسی تهران

هتل 4 ستاره فردوسی تهران پس از افتتاح در سال1368 در سال 1397 بازسازی شده‌است. این هتل با 6 طبقه و 260 واحد اقامتی با سابقه درخشان بهترین خدمات را برای مهمان تهران ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی خوب هتل دسترسی مسافران را به مراکز تجاری و فرهنگی تهران راحت‌تر می‌کند. بازار بزرگ تهران و موزه‌های ملی، ایران باستان، سکه و جواهرات، آبگینه، کاخ گلستان در فاصله نزدیکی با این هتل در تهران قرار دارند. هتل فردوسی تهران یکی از هتل‌های مناسب در انتخاب هتل در تهران برای مسافرانی است که به قصد گردش به این شهر سفر می‌کنند. این هتل به ایستگاه مرکزی تهران نیز نزدیک است.

خدمات و امکانات هتل فردوسی تهران

هتل فردوسی تهران با سابقه درخشان خود در امر هتلداری از گذشته در تلاش بوده بهترین خدمات را برای مهمانان این هتل زیبا فراهم کند. فضای متفاوت و دل‌نشین بیرون از هتل و داخل آن آرامشی را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد. واحدهای اقامتی هتل که به انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، اتاق‌های VIP، سوئیت VIP تقسیم می‌شوند خدمات مناسبی برای مهمانان هتل در زمان اقامت دارند. در ادامه با برخی دیگر از خدمات هتل آشنا خواهید شد.

سالن بیلیارد

سالن ورزشی

اینترنت در لابی

سونا

جکوزی

اسپا

ماهواره

روم سرویس

فروشگاه

صندوق امانات

پارکینگ

لاندری

کارمندان مسلط به زبان انگلیسی

قنادی

اتاق عقد

رستوران‌های هتل فردوسی در فضاهای دل‌نشین و متفاوت آماده پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی هستند. بوفه رستوران زیتون که با طراحی پرسپولیس باستانی با ظرفیت 350 نفر طراحی شده‌است انواع پیش غذا و اردورهای ایرانی و فرنگی به مهمانان ارائه می‌دهد. رستوران فرانسوی هتل با فضای کلاسیک و فرانسوی طراحی شده‌است و ظرفیت پذیرایی از 80 نفر را دارد.

سالن‌های همایش، کنفرانس، اجتماعات، تشریفات و آمفی تئاتر هتل با بهترین خدمات صوتی، تصویری و ویدئو پروژکتور آماده برگزاری انواع مجالس را دارند.

موقعیت مکانی هتل فردوسی تهران و فاصله تا مراکز مهم

این هتل در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر قرار دارد و با انتخاب این هتل مسافران می‌توانند به صورت پیاده به بسیاری از مراکز مهم دسترسی داشته باشند. به فاصله برخی از مراکز مهم در لیست زیر اشاره شده‌است.

فاصله تا چارراه ولیعصر، 10 کیلومتر

فاصله تا بازار بزرگ تهران، 1.6 کیلومتر

فاصله تا پاساژ علا الدین، 1.5 کیلومتر

فاصله تا موزه ملی، 800 متر

فاصله تا فرودگاه مهرآباد، 12 کیلومتر

فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران، 14 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه راه آهن، 5 کیلومتر

فاصله تا بیمارستان امام حسین، 4.8 کیلومتر

فاصله تا کاخ گلستان، 1.4 کیلومتر

فاصله تا مجموعه ورزشی آزادی، 17 کیلومتر

اگر در زمان رزرو هتل فردوسی تهران با تکمیل ظرفیت مواجه شدید هتل استقلال تهران نیز گزینه مناسبی برای رزرو هتل در تهران است. این هتل 5 ستاره در دو برج غربی و شرقی یکی از هتل‌های بین المللی تهران است. برج هتل استقلال تهران در جریان هشتمین اجلاس سران کشورهای اسلامی تهران بازسازی شده‌است. برج غربی که قدیمی‌تر است از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است. این هتل تهران 552 واحد اقامتی برای میزبانی از مهمانان خارجی و ایرانی دارد و با نمایشگاه بین المللی، پل طبیعت، پارک ملت و برج آزادی فاصله نزدیکی دارد.

مزایای رزرو هتل تهران با رادار361

در سفر به شهر بزرگی مانند تهران رزرو هتل تهران از مهم‌ترین نکات سفر است. در رزرو هتل در تهران به صورت آنلاین شما فرصت بیشتری خواهید داشت تا با هتل‌های مختلفی در تهران آشنا شوید و آن‌ها را به راحتی با هم مقایسه کنید. سایت گردشگری رادار361 یک سایت تخصصی رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما در سراسر کشور است که پس از دریافت مقصد و زمان اقامت کاربران ارزان‌ترین هتل را به آنان پیشنهاد می‌دهد. استفاده از این سایت حتی برای اولین بار برای شما آسان خواهد بود و به راحتی می‌توانید با فیلتر اطلاعات خود در خصوص نوع اقامتگاه، موقعیت مکانی، میزان هزینه به هتلی متناسب با شرایط خود برسید.

سایت رادار361 با ارائه اطلاعات کامل و مفید همراه با تصاویری از فضای بیرونی و داخلی هتل‌ها به شما در انتخاب و رزرو هتل مناسب کمک شایانی می‌کند. در این سایت نظرات دیگر مسافرانی که تجربه اقامت در آن هتل را داشته‌اند قابل مشاهده است که در انتخاب هتل کمک خواهد کرد. فاصله مراکز گردشی و حتی وضعیت ترافیک شهری نسبت به هتل‌های تهران برای مسافران در سایت قابل مشاهده است.

شما به راحتی با تلفن شخصی و کامپیوتر خود در خانه و در کسری از زمان می‌توانید هتل تهران موردنظرتان را رزرو کنید و نیازمند مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری و اتلاف زمان در ترافیک شهری نخواهید داشت. سایت رادار361 با ارائه خدمات تخصصی رزرو هتل و پشتیبانی 24ساعته تیم فنی خود در تلاش است بهترین خدمات رزرو را به کاربران ارائه دهد.