در مورد تزریق ژل و فیلر چه میدانید ؟ عوارض وکاربرد های برای نقاط صورت

گزارش بازرگانی،   4000125037

یکی از روش های زیبایی موثر و پرطرفدار استفاده از تزریق ژل و فیلر می باشد. این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن دارای عوارض بسیار اندکی نسبت به روش های جراحی می باشد. در کنار اینکه دارای مزیت های بسیار بارزی نیز است. نکته مهم در انجام این روش زیبایی، انجام آن در مراکز زیبایی معتبر میباشد.

مقدمه

در این مقاله قصد داریم تا در مورد تزریق ژل و فیلر صحبت کنیم. استفاده از روش های زیبایی برای رفع نواقص پوستی اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  تزریق ژل و فیلر از جمله روش های زیبایی هستند که در کنار غیر تهاجمی بودن، دارای فواید بسیار زیادی نیز می باشند. شاید بهترین و مهم ترین مزیتی که برای این روش ها بخواهیم در نظر بگیریم، ماندگاری و اثرگذاری بسیار بالای این روش نسبت به سایر روش های زیبایی است. شاید بد نباشد تا همین ابتدا مقایسه بین این روش زیبایی با سایر روش ها داشته باشیم.

مقایسه روش تزریق فیلر با روش میکاپ

شاید در نگاه اول استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی، بسیار در دسترس تر و راحت تر از روش هایی چون  تزریق فیلر باشد. ولی واقعیت این است که استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی برای زیبا سازی پوست، شاید همواره و همیشه برای ما مقدور نباشد. احتمالا همه خانم ها دوست دارند که در محیط خانه هم زیبایی خود را داشته باشند، اما استفاده از لوازم آرایشی به صورت پیوسته برای هیچ خانمی امکان پذیر نیست. بنابراین بهترین راهکار استفاده از روش هایی خواهد بود که در کنار اثرات درمانی، سبب زیبا سازی پوست هم شود. شاید همین دلایل باعث شده تا استفاده از تکنیک تزریق ژل و فیلر اخیرا استفاده ی گسترده ای در مراکز زیبایی داشته باشد.

توجه داشته باشید مرکز دکتر ناهید محمدی یکی از چندین مراکززیبایی و تزریق ژل در غرب تهران است که که از بهترین مواد تزریقی ژل فیلر و بوتاکس استفاده میکند و دارای تاییدیه وزارت بهداشت میباشد.. این مرکز با سالها تجربه در زمینه تزریق بوتاکس ژل و فیلر توانسته رضایت حداکثری مخاطبان خود را جلب کند. شما میتوانید با مراجعه به این مرکز از خدمات زیبایی و این مرکز استفاده کنید.

برای تماس با این مرکز زیبایی کافیست با شماره زیر در ارتباط باشید.

26654500

مقایسه روش تزریق فیلر با روش های جراحی

روش های جراحی متعددی برای رفع نواقص صورت مورد استفاده قرار میگیرد. احتمالا تا به الان شنیده باشید که به روش های جراحی روش های تهاجمی گفته می شود. علت اینکه به این روش ها تهاجمی گفته می شود این است که روش های جراحی سبب آسیب به اعصاب و عضلات صورت می شود. برای همین منظور عوارض این روش ها در برخی وارد بسیار بالا و خطر آفرین می باشد. برای همین منظور همواره توصیه می شود تا از روش هایی استفاده کنیم که در کنار ماندگاری، حداقل آسیب را داشته باشد. روش تزریق فیلر در کنار اینکه ماندگاری قابل قبولی دارد، به دلیل غیر تهاجمی بودن حداقل عوارض ممکن را ایجاد می کند. عوارض ایجاد شده در این روش  به سرعت رفع می شوند. و مشکلی برای فرد ایجاد نمی شود.

 

تفاوت تزریق ژل و فیلر

به طور کلی به هر ماده ی که سبب رفع حجم از دست رفته در بدن شود فیلر و یا پرکننده گفته می شود. این مواد می توانند، تحت عنوان فیلر و یا ژل قرار بگیرند. به بیانی دیگر می توان گفت مواد ژل دسته ای کوچکی از فیلر ها به حساب می آیند. ترکیباتی که برای تزریق ژل مورد استفاده قرار می گیرند معمولا بیشتر کاربرد حجم دهنده دارند. این در حالی است که ترکیبات مورد استفاده برای فیلرها در کنار حجم دهندگی دارای خواص آبرسانی و درمانی نیز هستند.

ژل و فیلر زیر چشم برای گودی و سیاهی زیر چشم چیست؟

پوست اطراف چشم به دلیل داشتن ویژگی هایی چون متابولیسم بالا و دهیدراته بودن بسیار حساس تر از سایر نواحی صورت می باشد. بنابراین استفاده از مواد حجم دهنده که در عین آبرسانی، سبب تحریک کلاژن سازی در این نواحی شود، بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از مهمترین و موثرترین فیبرهایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، هیالورونیک اسید است. این ماده به دلیل قابلیت بالایی که در جذب مولکول های آب دارد، علاوه بر اینکه سبب رفع نواقصی چون گودی و سیاهی زیر چشم می شود، همچنین می تواند با احیای متابولیسم سلولی در این بافت، کلاژن سازی را تحریک کند.

تزریق ژل برای لب

ژل هایی که برای لب مورد استفاده قرار می گیرد در دوسته ژل های دائمی و موقت هستند. متخصصین زیبایی توصیه می کنند که اگر قصد تزریق ژل به این ناحیه را دارید، تا حد ممکن سعی کنید که از ژل های موقت استفاده کنید. چرا که این ژل ها دارای منشاء طبیعی بوده  و عوارض بسیار کمتری دارند.

تزریق ژل برای خط خنده

علت ایجاد خط های خنده در حقیقت وجود چین و چروکهای عمیق در نواحی کناری لب می باشد. همانطور که میدانید یکی از علل اصلی ایجاد چین و چروک در صورت کاهش تولید کلاژن و الاستین می باشد. کاهش تولید کلاژن و الاستین، در اثر عواملی چون شرایط زندگی و افزایش سن برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد. و همین مورد سبب می شود ظاهر افراد بسیار پیرتر به نظر برسد. برای همین منظور استفاده از مواد  پرکننده می تواند  بسیار موثر و کاربردی باشد. ژل هایی که برای این نواحی مورد استفاده قرار می گیرند، در کنار خواص پر کنندگی، دارای خواص آبرسانی نیز هستند و سبب تحریک سلول ها برای کلاژن سازی می شوند.

تزریق ژل برای خط پیشانی

یکی از نواحی صورت که بسیار مستعد ایجاد چین و چروک میباشد، پوست ناحیه پیشانی صورت است. افزایش سن که با کاهش کلاژن صورت همراه است سبب عمیق تر شدن این چین و چروک ها می شود تا در بسیاری از موارد اثرات بسیار بدی را بر زیبایی افراد می گذارد. یکی از راهکارهای درمانی موثر، استفاده از ژل ها و فیلرها برای رفع چین و چروک های این ناحیه می باشد. معمولا استفاده از ژل های دائمی برای این نواحی مشکل ساز نخواهد بود.

تزریق ژل برای جای جوش

شاید برای بسیاری از شما اتفاق افتاده باشد که با تخلیه کردن جوش صورت، در پوستتان فرورفتگی ایجاد شده است. معمولا این فرورفتگی ها توسط خود بدن درمان نشده و نیاز است تا روش های درمانی دیگری برای پوشش آن ها استفاده کنیم. یکی از بهترین راهکارها استفاده از ژل های پر کننده می باشد. این ژل ها علاوه بر ویژگی پر کنندگی سبب ایجاد رطوبت و آبرسانی به پوست این نواحی می شوند.

تزریق ژل برای زاویه سازی و مادلینگ صورت

زاویه سازی صورت یکی از روش های زیبایی می باشد که تاثیر فراوانی بر زیبایی  صورت دارد. اینکه صورت شما دارای فرم مشخص باشد، قطعا بسیار اثر گذار بر زیبایی و جذابیت آن خواهد بود. البته برای این روش زیبایی از روش تهاجمی جراحی نیز استفاده می شود، که همانطور که در قبل اشاره شده، این روش دارای عوارض زیادی بوده و به همین علت انجام آن ها تا حد ممکن توصیه نمی شود. یکی از روش های بسیار موثر برای این منظور استفاده از روش تزریق ژل می باشد. این روش علاوه بر فرم دهی صورت، سبب افزایش طراوت و هیدراته شدن پوست می شود.

عوارض تزریق ژل و فیلر 

هر روش زیبایی و درمانی در کنار مزیت ها و فواید، دارای عوارض نیز می باشد که در صورتی که این عوارض، موقتی و ناچیز باشند، مشکل ساز نخواهند بود. استفاده از روش تزریق فیلر هم از این قاعده مستثنا نبوده و چنانچه انجام این روش در مراکز کلینیکی معتبر صورت بگیرد، عوارض آن بسیار اندک و موقتی می باشد. یکی از معتبرترین مراکز زیبایی دکتر ناهید محمدی می باشد. این مرکز زیبایی با دارا بودن متخصصین زیبایی ماهر و پرسنل حرفه ای آماده ارائه خدمات زیبایی می باشد. تزریق ژل و فیلر در تهران

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و تعیین وقت :

02126654500