معروف ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران با بهترین قیمت

گزارش بازرگانی،   4000122107

آب آشامیدنی لوله کشی شهری با توجه به دارا بودن آلاینده های آلوده همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم سختی tds بالایی دارد که موجب ایجاد بیماری هایی نظیر کاهش اکسیژن رسانی به خون، بیماری های گوارشی و بعضا ایجاد سرطان در بدن انسان میگردند. برای جلوگیری از بیماری های ناشی از آب آلوده، استفاده و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بدون شک به یک ضرورت تبدیل شده است. بدون شک با توجه به سابقه طولانی و محبوبیت شرکت تصفیه آسا، تصفیه آب مینروا Minerva تایوان، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میگردد که در چهار مدل اصلی زیر در بازار ایران عرضه میگردد :

  • دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G
  • دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای فرابنفش لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV ( مناسب آب چاه خانگی )

برای مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا میتوانید با کارشناسان فروش متخصص در این زمینه شماره 02177167717 به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید تا گزینه مناسب منزل شما در اختیار شما قرار گیرد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

همانطور که طبق مقاله بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی بازار ایران روزنامه دنیای اقتصاد گفته شده است، آب تصفیه کن خانگی مینروا Minerva، بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران است و این موضوع به علت بهره گیری از سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System که جدیدترین و بروزترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشود میباشد. معروف ترین مدل تصفیه کننده آب مینروا، دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز آن است که یک دستگاه تصفیه آب خانگی درجه یک و استاندارد بوده و طبق استانداردهای جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality آب آشامیدنی را تصفیه مینماید.

پرفروش ترین مدل آب تصفیه کن مینروا مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز RO8_O2PLUS میباشد که دارای خواص مثبت بسیاری برای سلامت بدن انسان است . از ویژگی های متمایز آب شیرین کن مینروا میتوان به دارا بودن هشت مرحله فیلتر تصفیه اب با کیفیت درجه یک تایوانی و ممبران آمریکایی مارک  Filmtec اشاره نمود.

ضمن این که دستگاه های مینروا همگی از سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System برای تصفیه ی آب آشامیدنی لوله کشی شهری بهره مند هستند که جدیدترین و بهترین روش ثابت شده برای تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشود.

از دیگر ویژگی های مینروا میتوان به این نکته اشاره کرد که دستگاه مینروا دارای نماد اصالت بوده و رنج قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب مینروا که مدل هشت مرحله ای آن است کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد.

همچنین دارا بودن فیلترهای استاندارد که در سراسر ایران پیدا میشوند از دیگر ویژگی های آب تصفیه کن مینروا میباشد زیرا در مراکز فروش تصفیه اب مشاهده شده که دستگاه هایی به فروش میرسند که فیلترهای گران قیمت و غیر اصولی روی دستگاه ها قرار داده میشوند. شرکت تصفیه آسا زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مینروا را به شما عزیزان اطلاع رسانی نموده و در اسرع وقت به سرویس دستگاه شما خواهد پرداخت.

تصفیه کننده آب مینروا دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار میباشد که در زمان قطع برق یا آب آشامیدنی میتوانید از آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار بهره مند شوید. مینروا Minerva با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس 13 لایه ریز بافت توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست که در ادامه به بررسی عملکرد آن میپردازیم.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در بازار ایران

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

تصفیه کننده آب خانگی مینروا یک دستگاه استاندارد و مناسب خانه است که با توجه به دارا بودن پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار یک تصفیه آب حرفه ای در مراکز فروش ایران محسوب میگردد. اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب مینروا قطعات استاندارد و Food Grade بوده که با آب آشامیدنی واکنش شیمیایی نمیدهند و باعث تلخ شدن طعم آب تصفیه شده نمیشوند. یکی از مهم ترین مزایای آب شیرین کن خانگی مینروا، دارا بودن گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات است که توسط شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری محصولات مینروا خدمات پس از فروش ارزنده ای به شما عزیزان عرضه میشود. عملکرد هر یک از مدل های مینروا را در ادامه بررسی میکنیم.

تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز مینروا Minerva RO8_O2PLUS

دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا در فیلترهای سه گانه تصفیه آب، املاح درشت و بزرگتر از 5 میکرون را از آب آشامیدنی حذف و تصفیه مینماید. این املاح عبارت اند از شن و ماسه و گل و لای و رسوبات و زنگ لوله که موجب بروز سنگ کلیه در بدن انسان شده و ته لیوان چای و کتری آب جوش نیز جرم میبندد و با چشم غیر مسلح نیز میتوان آنها را مشاهده نمود. همچنین فیلتر کربن اکتیو گرانول و فیلتر کربن بلاک در مرحله دوم و سوم کلر از آب آشامیدنی را نیز حذف و تصفیه کامل مینماید.

فیلتر ممبران اسمز معکوس مینروا با مارک فیلمتک تحت لیسانس شرکت داو آمریکا عرضه میشود که وظیفه آن حذف املاح بسیار ریز و مضر موجود در آب لوله کشی شهری است. کاهش سختی آب آشامیدنی بر عهده فیلتر ممبران اسمز معکوس است. بهترین سختی آب آشامیدنی استاندارد سلامت بدن انسان عددی بین 30 الی 90 است که کارشناسان فنی تصفیه آسا پس از نصب دستگاه با دستگاه سختی سنج آب آشامیدنی، آب تصفیه شده را تست و در اختیار شما قرار خواهند داد.

فیلتر پست کربن با بهبود طعم، رنگ، بو آب آشامیدنی در واقع دستگاه شما را به یک دستگاه آب شیرین کن خانگی زیرسینکی تبدیل میکند. بهترین تصفیه آب خانگی حتما به فیلتر آب شیرین کن نیاز دارد و تمام مدل های مینروا نیز دارای این فیلتر هستند.

فیلتر مینرال معدنی ساز مینروا، در واقع املاح معدنی مفیدی که طی مراحل تصفیه حذف شده بودند توسط سنگ های dolomite به آب آشامیدنی تصفیه شده اضافه مینماید. تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای تایوانی مینروا در این مرحله کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را به میزان نرمال و استاندارد در آب شرب حفظ مینماید.

فیلتر مرحله هفتم یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی در بهترین مارک تصفیه آب خانگی مینروا، با افزایش سطح پی اچ آب آشامیدنی و نگهداری آن بین عدد 7.5 الی 9 آن را یونیزه قلیایی نموده و خواص بسیار قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی برای بدن انسان به ارمغان خواهد آورد.

فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز مینروا در مرحله هشتم که بهترین آب تصفیه کن خانگی در میان دیگر مدل های مینروا میباشد با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی به حذف باکتری های مضر آن میپردازد. جهت اطلاع از مشخصات و قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید با کارشناسان شرکت تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید. شاید در پاسخ به این سوال که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .

تصفیه آب یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی مینروا Minerva RO7_ALKALINE

در بررسی دستگاه تصفیه آب خانگی 8 مرحله ای و 7 مرحله ای قلیایی ساز مینروا تنها این تفاوت وجود دارد که فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز در مدل هفت مرحله ای روی دستگاه تعبیه نشده و در صورتی که دستگاه ارزان قیمت تری از میان بهترین مدل دستگاه تصفیه آب قصد خرید دارید میتوانید مدل هفت مرحله ای آن را تهیه نمایید. یک دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی با استفاده از فیلتر آلکالاین، سطح قلیایی آب را افزایش میدهد. آب لوله کشی شهری پس از عبور از لوله های گالوانیزه زنگ زده کمی اسیدی شده که موجب ایجاد ریفلاکس معده خواهد شد و همچنین با مصرف و نوشیدن آب قلیایی، سلولهای سرطانی در یک محیط قلیایی توانایی رشد و نمو نخواهند داشت.

تصفیه آب معدنی ساز مینروا Minerva RO6_50G

تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای تایوانی مینروا Minerva با دارا بودن شش مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس پس از حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی، املاح مفید همچون کلسیم و منیزیم را حفظ نموده و در واقع آب معدنی در اختیار شما قرار خواهد داد. با این تفاوت که آب آشامیدنی در دستگاه 6 مرحله ای، فاقد فیلتر یونیزه قلیایی و فیلتر اکسیژن ساز آنتی باکتریال است.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب فرابنفش لامپ یووی دار مینروا Minerva RO8_UV

تصفیه کننده لامپ یو وی دار مینروا با استفاده از اشعه ماورابنفش، به انگل زدایی و میکروب زدایی آب آشامیدنی پرداخته و مناسب آب چاه خانگی است. آب چاه خانگی با استفاده از یک تصفیه آب فرابنفش کاملا تصفیه شده و قابل شرب خواهد بود.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال از سایت تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوانی مینروا در ایران بوده که میتوانید در سایت تصفیه آسا به آدرس https://www.tasfiyeasa.com انواع محصولات و فیلترهای آب تصفیه کن خانگی برند مینروا را مشاهده نموده و برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از تصفیه آسا با کارشناسان فروش شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید. از خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا میتوان به امکان خرید اقساطی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اشاره کرد.

 

منبع : بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا - تابناک | TABNAK

منبع : https://www.tabnak.ir/fa/news/1036653