قیمت سقف کناف

گزارش بازرگانی،   4000122071

                                                        سقف کناف

محدوده قیمت سقف کناف

قیمت سقف کناف در بازار متفاوت است. نصب سقف کاذب با کناف به طول 4 متر مربع قیمتش از 85,000 تومان شروع می شود الی 400,000 تومان. برای ترمیم کردن سقف با کناف قیمت از 450,000 تومان آغاز می شود. قیمت کناف برای نصب سقف کاذب از 1 میلیون تومان تا 1,400 میلیون تومان می باشد.

سقف کناف چیست؟

در حال حاضر یکی از بهترین سازه ها برای ساخت سقف کاذب، کناف می باشد. حال شاید بخواهید بدانید که کناف چیست؟ اگر بخواهیم برای شما به صورت جامع بگویم، کناف نسخه پیشرفته تر گچ می باشد. در واقع کناف همان گچ است اما با قابلیت های بیشتر. در بیشتر سقف های کاذبی که مشاهده میکنید در اماکن مختلف از جنس کناف هستند. در حال حاضر کناف دارای کاربرد های زیادی است. یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از کناف این است که سرعت نصب سقف کاذب بسیار بالا می رود. نصاب این نوع سقف ها کارشان راحت تر می شود. در حال حاضر انواع محصولات سقف کاذب وجود دارد و بستگی به شما دارد که با توجه به قیمت ارزان ترین سقف کاذب را انتخاب کنید یا گران ترین.

کاربرد سقف کناف

در حال حاضر سقف کناف کاربرد های زیادی دارد اما اصلی ترین کاربرد آن برای طراحی سقف پذیرایی خانه و دکوراسیون آشپزخانه و اتاق خواب ها و امکان عمومی می باشد.

1- استفاده از کناف برای سقف های عبوری مانند راهرو های خانه ها و ساختمان های مسکونی و تجاری

2- بهترین کاربرد کناف این می باشد که شما می توانید از داخل آن کار کابل کشی یا همان سیم کشی برق را انجام دهید.

3- این نوع کناف یک نوع گچ می باشد اما در برابر حریق ها بسیار مقاوم و سخت است.

4- در برابر آب بسیار مقاوم هستند و تا حد زیاد می توان گفت که این کناف دارای قابلیت ضد آب بودن است و برای مکان هایی که دارای رطوبت بالا می باشد مناسب است.

                                                   کاربرد سقف کناف        

انواع سقف کناف

در حال حاضر ما دارای 2 نوع سقف کناف می باشیم که هر کدام به صورت جداگانه کار خاصی را انجام می دهند.

سقف کناف ساده

در حال حاضر ساده ترین نوعی از گچ که وجود دارد همین سقف کناف ساده می باشد. اما این را بدانید که این نوع سقف کناف ساده کیفیت و قابلیت هایش نسبت به گچ معمولی بسیار بالا تر می باشد. فقط از نوع ساده آن است. منظور از ساده یعنی اینکه دارای طرح های خاصی نیست و به صورت اشکال هندسی ساخته می شود. این نوع سقف ها، یکی از بهترین ویژگی های این نوع سقف کناف این است که شما بعد از آن که سقف را نصب کردید می توانید سریعا شروع به رنگ آمیزی سقف مورد نظر کنید. چرا که ساخت سقف کناف ساده می باشد. در حال حاضر بیشتر از این نوع سقف ها در مکان های استفاده می شود که به دنبال سادگی می باشند.

سقف کناف طرح دار

بهترین نوع سقف، کناف می باشد. چرا که شما می توانید طرح دلخواه خود را به کمک سقف کناف داشته باشید. بیشترین مصرف این نوع سقف ها در ساختمان های خانگی و تجاری است. اگر به دنبال این هستید که یک سقف طرح دار زیبا را در مکان خود داشته باشید، سقف کناف طرح دار برای شما بهترین انتخاب می باشد. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که برای اینکه بتوان این نوع سقف کناف طرح دار را نصب کرد نیاز به یک سری نصاب های حرفه ای و کار بلد می باشد. به این علت که نصب این نوع سقف ها نیاز به یک سری ظرافت کاری ها دارد و در صورت رعایت نکردن این ریزه کاری و ظرافت کاری ها باعث می شود که سقف مورد نظر شما خوب از آب در نیاید.

                                                سقف کناف طرح دار

مزایای نصب سقف کناف

خوشبختانه دیگر در بیشتر ساختمان ها استفاده از سقف کناف یک چیز عادی شده است و آن هم به این دلیل است که دارای یک سری مزایا می باشد که در ادامه هر کدام را به شما خواهیم گفت.

دارای انعطاف بالا، همان طور که می دانید زمانی که انعطاف سقف شما زیاد و بالا باشد باعث می شود هنگامی که زلزله به وجود می آید سقف خانه بلرزد اما ریزش نکند مگر اینکه ریشتر زلزله بالای 7 باشد، از دید من بهترین مزایا همین انعطاف بالای سقف کناف می باشد، شاید بپرسید که آیا این نوع انعطاف فقط در سقف کناف طرح دار می باشد؟ در جواب باید بگویم که خیر، انعطاف لازم در هر 2 سقف کناف وجود دارد و آن هم به صورت برابر می باشد.

نصب کناف با استفاده از برخی اتصالات، زمانی که سقف کناف شما توسط برخی از اتصالات نصب بشود باعث می شود که امنیت سقف بالا تر برود به این صورت که امکان ریزش سقف به 0 درصد می رسد مگر اینکه زلزله با ریشتر بالایی به وجود بی آید.

رنگ آمیزی سقف کناف، یکی پرطرفدار ترین مزایای سقف کناف این می باشد که شما به راحتی می توانید کار رنگ آمیزی را انجام بدهید به این صورت که بعد از نصب سقف کناف می توانید به راحت ترین روش کار رنگ آمیزی را انجام بدهید بدون اینکه برای شما مشکلی را به وجود بی آورد.

نصب سریع سقف کناف، همان طور که می دانید در زمان قدیم برای اینکه می خواستند کار نصب سقفی را انجام دهند مدت زیادی را صرف این کار می کردند اما در حال حاضر سریع ترین زمانی که وجود دارد برای نصب مربوط به نصب سقف کناف می باشد در ساختمان سازی.

بازیافت مصالح، می توان گف که یکی از سالم ترین و مناسب ترین سقف ها سقف کناف می باشد، چرا که زمانی که شما کار نصب سقف کناف را انجام می دهید، آن باقی مانده های که حین نصب سقف می افتد زمین امکان مصرف دوباره دارد و به حالتی می توان گفت که شما می توانید آن مصالح را دوباره بازیافت نمائید.

کناف از چه چیزی ساخته شده است؟

ببینید اگر بخواهیم که به صورت جامع در مورد اینکه سقف کناف از چه چیزی ساخته شده است به این صورت می باشد که کناف ساخته شده از ماده هایی به نام صفحه های فیبری و برخی ملات ها و از طرفی دیگر اصلی ترین ماده به کار رفته داخل کناف گچ می باشد، در حال حاضر کناف یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی می باشد، شما می توانید برای خرید مواد کناف به فروشگاه های که کارشان ساخت مصالح می باشد مراجعه فرماید.