معرفی ابزار های کاربردی پس از خرید لایسنس نود ۳۲

گزارش بازرگانی،   4000121019

ما در این مقاله می خواهیم به معرفی ابزار های مهم محبوبترین آنتی ویروس جهان یعنی آنتی ویروس شرکت ESET معروف به نود 32 بپردازیم. در این معرفی سعی می کنیم به صورت خلاصه به همه ابزارهای این آنتی ویروس محبوب بپردازیم.

اکثر ما ایرانی ها پس از نصب آنتی ویروس نود 32 تنها انتظاری که از آن داریم ویروس یابی هارد و حافظه ای جانبی می باشد. اما شرکت ESET ابزارهای کم نظیری را برای نرم افزار های خود معرفی کرده است که چند نمونه از این ابزارهای کاربردی را در ادامه توضیح خواهیم داد.

لازم به توضیح است که نرم افزار های خانگی شرکت ESET به سه نرم افزار تقسیم می شود. این نرم افزار ها شامل ESET Nod32 antivirus ، ESET Internet Security و ESET Smart Security Premium می باشد. شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از نرم افزار ها را انتخاب کرده برای خرید لایسنس نود 32 اقدام کنید.

ابزار کنترل فرزندان ( Parental Control ):

کنترل والدین به کاربران امکان می دهد با دسترسی به کامپیوتر خود برای هر حساب کاربری نقش تعیین کنند. یک نقش را می توان پیکربندی کرد تا بسته به سن و مشخصات حساب کاربری دسترسی به محتوای وب خاص را مجاز یا محدود کند. این ابزار می تواند به پاکسازی سایت های متفرقه برای فرزندان کمک بسیاری کند تا نتوانند هر سایتی که سن آن ها مجاز به استفاده از آن نیست را دسترسی داشته باشند.

  • این ابزار در نسخه ایترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم فعال است

ابزار ضد سرقت ( Anti-theft ) :

دستگاه های قابل حمل ما دائماً در معرض خطر گم شدن یا سرقت قرار دارند. اگر دستگاه شما گم شده یا به سرقت رفته باشد ، ضد سرقت ESET به شما کمک می کند. این به شما کمک می کند تا با استفاده از محلی سازی آدرس IP ، میزان استفاده را کنترل کرده و دستگاه گمشده خود را در هر کجای دنیا ردیابی کنید. ESET Anti-theft همچنین اطلاعات مکان دستگاه گمشده شما را در اختیار شما قرار می دهد تا ضمن محافظت از اطلاعات شخصی به شما در بازیابی آن کمک کند. همچین به کمک ابزار کنترل از راه دور می توانید از چهره فرد به کمک وبکم عکس بگیرید.

  • این ابزار در نسخه ایترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم فعال است

ابزار مدیریت گذرواژه ها ( Password Manager ):

  از پسوردها و اطلاعات شخصی شما محافظت و ذخیره می کند. این شامل ویژگی تکمیل فرم نیز میباشد که با تکمیل فرم های وب به طور خودکار و دقیق باعث صرفه جویی در وقت می شود ، همچنین یک رمزعبور داخلی ایجاد می کند که از شما می خواهد رمزهای عبور قوی و غیر قابل پیش بینی ایجاد کنید. دقت کنید که برای فعالسازی این ابزار حتما باید برای خرید نود 32 مخصوص نسخه پرمیوم اقدام کنید.

  • این ابزار فقط در اسمارت سکیوریتی پرمیوم فعال است

ابزار رمزنگاری اطلاعات ( Secure Data ):

با این ابزار توسط ESET فایل های مهم در کامپیوتر و فلش مموری و… را می توانید رمزنگاری کنید. پس از رمز نگاری کردن فایل ها یا پوشه ها و حتی درایو ها دیگر هیچ کاربر دیگری امکان دسترسی به آن دیتا ها را نخواهد داشت مگر آنکه گذرواژه خود را در اختیار او قرار دهید.

  • این ابزار فقط در اسمارت سکیوریتی پرمیوم فعال است

مرورگر امن ESET:

این ابزار کاربردی در نرم افزار های ESET Internet Security و ESET Smart Security Premium به صورت پیش فرض پس از خرید لایسنس eset فعال خواهد شد.

ESET Banking & Payment تضمین می کند که از همه معاملات و خرید های آنلاین و وصل شدن به درگاه های بانکی در یک محیط امن و مطمئن محافظت می شود.

ESET Internet Security و ESET Smart Security Premium هرکدام شامل یک لیست داخلی از وب سایت های از پیش تعریف شده هستند که باعث فعال شدن مرورگر محافظت شده ESET می شوند. مرورگر امن ارتباط بین صفحه کلید و مرورگر شما را رمزگذاری می کند تا امنیت بیشتری در برابر keylogger برای معاملات بانکی ، شماره کارت اعتباری و سایر اطلاعات شخصی حساس ایجاد کند.

Connected home:


: Connected Home ویژگی جدیدی است که در ESET Smart Security Premium و ESET Internet Security گنجانده شده است. این ویژگی به عنوان Home Network Protection از نسخه 10به بعد معرفی شده است.

این ابزار تشخیصی اطلاعاتی در مورد امنیت روتر شما را فراهم می کند. همچنین لیستی از دستگاه های متصل به شبکه شما را نشان می دهد.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا برخی از امکانات نرم افزار های شرکت ESET را معرفی کنیم. به دلیل حجم زیاد آموزش ما نمی توانیم در یک مقاله تمامی ابزار های بالا را آموزش دهیم لذا شما می توانید برای هر یک از موارد بالا در جستوگر ها آموزش فعالسازی هر یک را مطالعه کنید. شرکت ESET نهایت تلاش خود را می کند تا به ساده ترین روش بتوانید هر یک از ابزار های بالا را فعال کنید.