تجربه لذت‌بخش خرید اینترنتی از فروشگاه یکنام

گزارش بازرگانی،   4000119054

اهمیت امکان خرید اینترنتی، به‌خصوص در شرایط امروزه که به دلیل وجود بیماری کرونا، تمایل به خرید غیرحضوری افزایش یافته  است بسیار بیشتر از قبل احساس می‌شود. اغلب سایت‌های فروش اینترنتی، علاوه بر تمرکز بر روی خرید، به تبدیل بازدیدکنندگان سایت، به مشتری نیز بسیار تمرکز می‌نمایند. جذب مشتری به سایت در گرو رعایت برخی نکات و ضوابط در راه‌اندازی و مدیریت آن سایت خواهد بود.

سایت‌های اینترنتی بسیار زیادی در جهت ارائه محصولات متنوع به خریداران در حال فعالیت هستند. فروشگاه یکنام سعی کرده تا محصولات بسیار متنوعی در زمینه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، محصولات سرمایشی و گرمایشی و لوازم دیجیتالی را در سایت خود قرار دهد. هر یک از دسته‌بندی‌های ذکر شده، خود نیز دارای زیرمجموعه‌های گسترده‌ای از برندهای گوناگون داخلی و خارجی هستند، به طور مثال دررابطه‌با لوازم‌خانگی می‌توان به زیرمجموعه‌هایی مانند ماشین لباسشویی پاکشوما و یخچال امرسان اشاره نمود. با مراجعه به سایت یکنام می‌توان یک خرید لذت‌بخش را تجربه نمود.


 برخی از ویژگی‌هایی که سایت یکنام را از دیگر سایت‌های اینترنتی متمایز می‌سازد

• سایت یکنام به بررسی محصولات خود را از زوایای گوناگون، با بیان تمامی ویژگی‌ها و حتی کوچک‌ترین جزئیات می‌پردازد تا مشتری بتوانند به‌راحتی محصولی متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایند. سایت یکنام سعی نموده تا از محصولات خود تصاویر واقعی و با کیفیتی، جهت دید بازتر و انتخاب دقیق‌تر مشتری قرار دهد.
• فروشگاه اینترنتی یکنام به این موضوع توجه کرده که اغلب مراجعین به سایت‌ها برای جست‌و‌جوی محصول موردنظر خود، مستقیماً نام محصول را تایپ می‌کنند به همین دلیل در قسمت سرچ محصولات خود با قراردادن فیلترهای مناسب به مشتریان خود کمک کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه جستجوی خود دست یابند.
• طراحی سایت یکنام در کنار گویا و ساده بودن، سبب می‌شود تا مراجعین به سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف انرژی بسیار کم، محصولات موردنظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن یافته و به‌راحتی اقدام به خرید نمایند.
• خریداران اینترنتی، اغلب تنها تمایل به پرداخت مبلغ محصول دارند و با رضایت، هزینه حمل‌و‌نقل را نمی‌پردازند به همین دلیل سایت یکنام برای برخی از محصولات خود با شرایطی خاص، امکان ارسال رایگان را نیز در نظر گرفته است.
• فروشگاه اینترنتی یکنام، سعی نموده تا میزان خطاهای نامفهوم و مشکلات سایت را به حداقل میزان خود برساند تا خریداران در مراحل خرید دچار مشکل نشده و از خرید خود منصرف نشوند.
• سایت یکنام با ایجاد امکان گفتگوی آنلاین با پشتیبان سبب شده تا مشتریان امکان دسترسی به پاسخ سؤالات خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارا باشند، چت آنلاین و ارائه مشاوره درست، یکی از دلایل مهمی است که سبب رضایت مشتریان از سایت یکنام شده است.
• در سایت یکنام پس از بیان جزئیات فنی محصول، بخشی با عنوان دیدگاه‌ها و نظرات در نظر گرفته شده است، در این بخش بازخورد مشتریان قبلی بیان شده که توجه به آن و استفاده از تجربه‌های قبلی، امکان خریدی مناسب را برای مشتری فراهم می‌سازد.


 
• از جمله مزیت‌های بسیار مهم سایت اینترنتی یکنام، بهینه‌سازی شدن آن برای بازدید با تلفن همراه هوشمند است که سبب می‌شود تا مراجعین سایت، در هر مکانی با حضور گوشی هوشمند و اینترنت، امکان ورود به سایت را داشته باشند، زیرا با حضور گوشی‌های هوشمند، میزان مراجعه افراد با لپ‌تاپ و کامپیوتر به سایت‌ها به حداقل رسیده است و سایت‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند اغلب مراجعین خود را از دست خواهند داد.
• سایت فروشگاهی یکنام با بهره‌گیری المان‌های حرفه‌ای، تصاویر با کیفیت و توضیحات خوانا، سبب جذب هرچه بیشتر مشتری و ترغیب برای خرید شده است.
• فرایند خرید در فروشگاه اینترنتی یکنام تاحدامکان ساده و بسیار ایمن است و همین امر سبب شده تا خریدی لذت‌بخش برای خریداران فراهم شود.
• از جمله موارد دیگری که سبب تمایز فروشگاه اینترنتی یکنام از سایر فروشگاه‌های اینترنتی شده این است که نسبت به کالای فروخته شده به مشتری کاملاً متعهد است، بدین صورت که فروشگاه در صورت داشتن هرگونه مشکل در زمان تحویل کالا، دراسرع‌ وقت آن کالای معیوب را با یک کالای سالم تعویض خواهد نمود.
• فروشگاه یکنام در کنار اینکه سعی می‌کند محصولات خود را در سرتاسر ایران ارائه نماید، سعی می‌کند تا ارسال محصولش در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز انجام گیرد.
• کیفیت ارسال و نحوه ارسال محصولات در فروشگاه اینترنتی یکنام به صورتی است که توانسته به بهترین شکل ممکن رضایت مشتریان را جلب نماید.
• فروشگاه اینترنتی یکنام به دلیل دارابودن کلیه مجوزهای لازم، به مشتری خود این اطمینان را می‌دهد که محصولاتی اصلی، استاندارد و دارای گارانتی معتبر را در اختیار مشتری قرار خواهد داد.
• با افزایش قیمت کالاها، به‌خصوص در زمینه لوازم خانگی، فروشگاه اینترنتی یکنام امکان خرید اینترنتی را برای خریداران تا سقف 10 میلیون تومان فراهم نموده که نیازی به ضامن و چک ندارد و تنها ارائه سفته کافی خواهد بود، بازپرداخت اقساط در بازه 3 تا 12 ماه و مطابق با نظر مشتری خواهد بود.
• جهت رفاه حال مشتریان، فروشگاه اینترنتی یکنام خطوط تلفن بدون اشغالی را برای مشاوره‌های رایگان قبل از خرید و ارائه نظرات و انتقادات در نظر گرفته است.
• فروشگاه اینترنتی یکنام تضمین می‌نماید که محصولات خود را با بهترین قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار می‌دهد زیرا خود سعی کرده تا با دریافت نمایندگی بسیاری از برندها، محصولات را مستقیماً و بدون واسطه در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.


 مراحل خرید از سایت اینترنتی نیکنام

با ورود به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی یکنام با آدرس www.Yeknam.com می‌توان از قسمت سرچ در نظر گرفته شده در سایت محصول موردنظر را جست‌و‌جو کرده و سپس با مشاهده نتیجه جست‌و‌جو، کالای مدنظر خود را انتخاب و به مشاهده بررسی تخصصی، جزئیات فنی، دیدگاه‌ها و نظرات پرداخت، جهت بررسی بیشتر گزینه مقایسه در نظر گرفته شده تا امکان مقایسه محصول انتخابی با کالاهایی مشابه از سایر برندها نیز فراهم باشد. در صورت تمایل به خرید می‌توان با کلیک بر روی گزینه خرید، محصول انتخابی را در سبد خرید خود قرار داد و پس از انجام سایر مراحل خرید، محصول سفارش داده شده را در کمتر از 24 ساعت دریافت نمایید. لازم به ذکر است که شیوه‌های پرداخت متنوعی از جمله پرداخت در هنگام تحویل کالا، پرداخت به روش واریز حساب و پرداخت آنلاین جهت رفاه حال خریدار در نظر گرفته شده است، درگاه‌های پرداخت فروشگاه اینترنتی یکنام نیز از طریق بانک‌های پارسیان و ملت صورت می‌پذیرد.