ابروانت برقی جنرال موتورز؛ غول پیکر زیبا

فناوری،   4000118075 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

ابر وانت و شاسی‌بلند برقی هامر ایده خوبی است، اما اگر جنرال موتورز واقعا می‌خواهد مردم را روی صندلی‌های وسایل نقلیه الکتریکی بنشاند، به جریان قوی‌تری نیاز دارد./ منبع همشهری آنلاین

سیلورادو

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، در این میان هیچ چیز اصلی‌تر از شوی سیلورادو، دومین خودروی پرفروش ایالات متحده نیست و حالا این شرکت تایید کرده که در حال کار بر روی ساخت یک سیلورادو الکتریکی است. مارک رویس، رئیس جنرال موتورز دیروز تایید کرد که سیلورادو برقی (e-Silverado) در راه است. اگرچه برای تخمین برد مسافتی که این خودرو با یک بار شارژ کامل می‌توان طی کند، کمی زود است، اما تخمین زده می‌شود که سیلورادو برقی بیش از ۶۴۰ کیلومتر برد داشته باشد.

اخبار سیلورادو در حالی منتشر می‌شود که جنرال موتورز برای توسعه سریع نمونه کارهای برقی خود در چارچوب برنامه‌هایش به‌منظور تبدیل شدن به پیشتاز خودروهای برقی در ایالات متحده، سخت تلاش می‌کند. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ یک میلیون وسیله نقلیه الکتریکی را به مشتریان تحویل دهد و مطمئنا در این میان نمی‌خواهد از وانت‌های بزرگ چشم‌پوشی کند، خاصه اینکه رقبایی مانند فورد - تسلا و ریویان، طرح‌هایش درخصوص وانت‌ها و کامیون‌های برقی را پیش برده‌اند.

ابروانت برقی جنرال موتورز؛ غول پیکر زیبا

رویس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «شورولت تمام آنچه را که خریداران وفادار وانت‌های سیلورادو دوست دارند در مدل برقی قرار می‌دهد که مشتریان خرده‌فروشی و تجاری را به وجد ‌آورد.»

بیشتر بخوانید:

جنرال موتورز، ۲۷ میلیون دلار برای تولید خودروهای الکتریکی و همچنین وسایل نقلیه خودمختار در نظر گرفته است. این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ میلادی، ۳۰ مدل وسیله نقلیه الکتریکی را در سراسر بازار تحت پوشش خود عرضه کند که بیش از دو سوم آن در آمریکای شمالی خواهد بود.