۱۶ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استخدام دولتی می شوند

اجتماعی،   4000117107 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از استخدام ۱۶ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰درصد تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

۱۶ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استخدام دولتی می شوند

به گزارش مهر، سعید اوحدی روز سه شنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کردستان اظهار کرد: ظرفیت استخدام ۱۶ هزار فرزند شهید و جانباز در دستگاه‌های کشور با حمایت‌های دولت فراهم شده و فراخوان این مهم به زودی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

وی افزود: طبق قانون تا پایان برنامه ششم توسعه باید فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استخدام شوند اما خوشبختانه با وجود اینکه یک سال و نیم از پایان برنامه ششم توسعه باقی مانده است ما شاهد اجرایی شدن این مهم تا پایان دولت دوازدهم خواهیم بود.

اوحدی اعلام کرد: با توجه به این که آزمون‌های کشور را سازمان سنجش برگزار می‌کند، با این سازمان رایزنی‌هایی شده و پنجشنبه همین هفته دفترچه آزمون استخدامی منتشر شده و تا پایان کار دولت این عزیزان استخدام می‌شوند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود که در این آزمون ۱۶ هزار نفر از فرزندان معزز شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد استخدام شوند.

اوحدی خاطرنشان کرد: مطابق اعلام رئیس سازمان امور استخدامی کشور برای فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد که مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس دارند مشکلی وجود ندارد اما برای افراد با مدرک دیپلم فقط در پست‌های خاصی امکان استخدام وجود خواهد داشت که هماهنگی لازم در این خصوص نیز صورت گرفته است.