مدیریت پیج اینستاگرام و تبلیغ در اینستاگرام به سبک نمادین

گزارش بازرگانی،   4000117033

این روزها اینستاگرام به جزء جدایی‌ناپذیر زندگی بسیاری از مردم جهان تبدیل شده است. کسب مخاطب با خرید فالوور همچون دیگر روش‌های بازاریابی، از کشورهای دیگر وارد ایران شده است و آمار و ارقام، خبر از تجارتی جهانی در این حوزه می‌دهد. از نظر تکنیکی، کارهایی همچون تولید محتوا در اینستاگرام و طراحی پیج اینستاگرام در زمره‌ی تبلیغ در اینستاگرام  و کسب اعتبار قرار می‌گیرد. فرقی هم نمی‌کند که یک کسب‌وکار این کار را انجام دهد یا یک فرد برای برندینگ شخصی. قبلا این هدف، از مسیر رسانه‌های دیگر مثل تلویزیون محقق می‌شد؛ ولی حالا طبق اطلاعاتی که در این‌باره منتشر شده، بیش از 40 درصد کاربران اینستاگرام، به طور مرتب تلویزیون تماشا نمی‌کنند. این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم دو سوم از کاربران 18 تا 24ساله‌ی اینستاگرام، در روز چندین بار از این پلتفرم استفاده می‌کنند. پس اگر میخواهید به صورت جدی برروی اینستاگرام سرمایه گذاری کنید نیاز به یک تیم تخصصی برای مدیریت پیج اینستاگرام خودتان دارید نمادین میتواند یک انتخاب مناسب برای این امر باشد.

نمادین سامانه تبلیغات اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا، همان تولید عکس، ویدیو، صوت ومتن است که به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده، نه تنها کاربران را به صفحه شما علاقه مند می‌کند بلکه سبب گسترش بیزینستان نیز شود.

بازاریابی مبتنی بر محتوا برای هر کسب‌وکاری که بتواند محتوای مفید و با کیفیت تولید کند ضروری است. تولید و بازاریابی محتوا مزیت‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آنها موارد زیر است:

  • می‌توانید از خود محتوا کسب درآمد کنید.
  • برای محصول یا خدمات شما مشتری می‌آورد.
  • یک روش کم هزینه است.
  • کمک به ایجاد شهرت، اعتماد و اعتبار می‌کند.
  • نتایج و عملکرد آن به راحتی قابل تحلیل است.
  • در وفادارسازی مشتریان تاثیرگذار است.

منظور از تولید محتوا در اینستاگرام اموری همچون تهیه و طراحی پست اینستاگرام و استوری های موجود در هر صفحه ی اینستاگرامی است. شاید در ابتدا به نظرتان بیاید که این کار ، کاری بسیار ساده است اما باید دقت کنید که با اینکه تولید محتوا در اینستاگرام کاری ساده تصور میشود اما تاثیر مستقیمی بر جذب و یا دفع مخاطبان شما در اینستاگرام دارد. هنگام تولید محتوا در اینستاگرام نکات ریز و درشت بسیار زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید حتی انتخاب رنگ هم میتواند تاثیر بسیار مهمی بر عملکرد شما در اینستاگرام داشته باشد. تولید محتوا در اینستاگرام نیاز مند یک استراتژی محتوای متناسب با نیاز های کاربرانتان است که نوشتن آن نیاز به تخصص و دانش کافی دارد.

طراحی پست اینستا نمادین

گاهی بهتر است که تولید محتوا در اینستاگرام خودتان را به یک تیم حرفه ای و متخصص بسپارید. نمادین یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام است که خدمات خود را با پایین ترین قیمت ها و بهترین کیفیت به شما ارائه میکند. با سپردن مدیریت پیج خودتان به نمادین دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید زیرا نمادین خود تمام کارهای لازم برای تولید یک محتوای اصولی در اینستاگرام را برایتان انجام میدهد. تولید محتوا در اینستاگرام خود را به نمادین بسپارید.

تبلیغ در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام برای مشاغل و کسب و کارهایی که مخاطب آنها عموم مردم هستند و کالاهای مشخص برای فروش دارند شدیدا توصیه می شود. همچنین برندسازی از طریق اینستاگرام بسیار موفق خواهد بود و بیش از  80% برندهای معتبر دنیا از اینستاگرام برای برندسازی خود استفاده می کنند.

فرقی نمی کند که شما ساکن کدام شهر باشید نمادین میتواند شما را برای تبلیغ در اینستاگرام یاری کند. ممکن است شما دارای یک پیج فروشگاهی باشید برای  پیجی شبیه به این تعداد فالوور های بالا به معنای افراد بیشتری است که میتوانند محصولات شما را ببینند و از شما خرید کنند پس مسلماً باید برای تبلیغ پیج خود هزینه و زمان بگذارید. نمادین میتواند با کمترین هزینه اقدام به تبلیغ پیج شما از راه های مختلفی کند. نمادین برای تبلیغ در اینستاگرام میداند که کدام پیج ها دارای بازید بالاتر و فالوور های واقعی اند و گزینه مناسب تری برای تبلیغات هستند.امکان دارد شما بخواهید برای تبلیغ در اینستاگرام خود اقدام کنید ولی ندانید که باید در کدام پیج ها تبلیغات پیج خودتان را به اشتراک بگذارید نمادین میتواند یک راهنمای خوب برای شما در این زمینه باشد و نیاز های شما را برطرف کند.

همچنین نمادین میتواند شما را در استفاده از هرکدام از روش های تبلیغات یاری دهد. اینکه چگونه میتوانید با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید و بسته به نیاز پیج شما میداند که باید به سراغ کدام اینفلوئنسرها برود. نمادین تمام راه های تبلیغ در اینستاگرام را به خوبی می شناسد و میتواند به شما یاری دهد.

همچنین نمادین برای تبلیغ در اینستاگرام میتواند تفاوت روش های تبلیغ در اینستاگرام را برای شما شرح دهد تا شما بهتر بتوانید انتخاب کنید که باید از کدام روش تبلیغات بهره ببرید. مهم‌ترین نکته‌ای که موقع تبلیغ در اینستاگرام باید در نظر بگیرید، داشتن یک بنر گرافیکی با طراحی تخصصی و مناسب تبلیغ در اینستاگرام هست. تبلیغ در اینستاگرام بدون داشتن یک بنر گرافیکی قوی اثربخش نخواهد بود. نمادین شما رو از طراحی بنر تبلیغاتی بی‌نیاز می کند .تیم متخصص تبلیغات و طراحی گرافیک نمادین به‌طور کاملاً رایگان بنر اختصاصی شما رو مناسب با نوع تبلیغات و نوع کسب و کارتان آماده میکند.

اولین کاری که نمادین برای تبلیغ در اینستاگرام شما میکند آنالیز کردن پیج شماست. بعد از آن نمادین متناسب با نیازهای تبلیغاتی پیج شما ،شما را راهنمایی میکند تا از موثرترین روش تبلیغات متناسب با پیجتان بهره ببرید.

خدمات نمادین

  • تبلیغ پست و استوری با بازدهی بالا
  • ورورد به اکسپلور در کمترین زمان
  • تبلیغات آپدیت همگام با آخرین الگوریتم های اینستاگرام
  • افزایش ممبردر کمترین زمان
  • افزایش بازدید تبلیغات در کانال های پر بازدید
  • تبلیغ بهینه با انتخاب کانال های تبلیغاتی مرتبط
  • طراحی بنر های اینستاگرامی

طراحی لی اوت اینستاگرام

طراحی لی اوت اینستاگرام امروزه به یکی از دغدغه‌های مهم افراد در زمینه کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است قرار دادن پست‌ها به شیوه‌ای درست و جذاب و طراحی پست اینستاگرام اولین قدم برای داشتن یک کسب‌وکار موفق است. طراحی لی اوت اینستاگرام می‌تواند توسط شخص و یا یک تیم انجام شود. البته با توجه به اهمیت این پلتفرم و حساس بودن نحوه مدیریت آن اغلب کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند که این کار را به یک تیم متخصص بسپارید.

اینستاگرام یک اپلیکیشن جذاب است که فضای مناسبی را برای تبلیغ در پیج اینستاگرام شما فراهم کرده است. این شبکه اجتماعی تصویر محور بوده و شما با قرار دادن چند پست و استوری می‌توانید فروش خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. برند و محصولات خود را تبلیغ کنید و آن‌ها را در معرض شناخت و معرفی به مخاطب قرار دهید. استفاده از یک شیوه‌ی منحصر به فرد و خاص، به شهرت و محبوبیت صفحه‌ی کاری شما می‌افزاید. یکی از اصلی ترین مکمل ها بعد از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی یک پیج حرفه اینستاگرام است.

طراحی layout اینستاگرام نمادین

زمانی که برای اولین بار وارد پیجی میشوید اولین چیزی که نظر شما را به سمت خود جلب میکند پست های پیج مربوطه است. اگر برای طراحی پست های پیجتان وقت زیادی نگذارید بدون شک در جلب مخاطبان به سمت خودتان شکست خواهید خورد.در هنگام طراحی لی اوت اینستاگرام باید به مواردی همچون رنگ های استفاده شده و میزان جذابیت بصری ان توجه کنید. نمادین میتواند طراحی پیج اینستاگرام شما را به صورت حرفه ای انجام دهد.

اولین ومهم‌ترین گام در طراحی لی اوت اینستاگرام، ارائه برنامه طراحی پیج اینستاگرام می‌باشد. پیش از اینکه بتوانید یک برنامه منظم برای مدیریت پیج اینستاگرام طراحی کنید، باید در ابتدا شناخت خوبی از اهداف آن سازمان داشته باشید.علاوه بر این باید تمامی مخاطبان هدف آن کسب‌وکار را شناخته و استراتژی مناسبی برای تعامل بهتر با آن‌ها ترسیم کنید.

توجه داشته باشید که این بخش از کار دارای حساسیت بسیار بالایی می‌باشد. پس شخص برنامه‌ریز باید به‌صورت دقیق از اهداف، کاربران هدف و رقبای آن کسب‌وکار شناخت داشته باشد.

برخی برای این بخش از کار این تصور را دارند که هر شخصی که خواندن و نوشتن بلد باشد، بتواند به بهترین شکل تولید محتوای متنی را انجام دهد.این در حالی است که برای تولید محتوای خلاقانه باید موارد بسیاری را بدانید و متن بسیار کاربرپسند و پرباری را بنویسید.

به‌طور کلی قلم کارشناس محتوا، نقش مؤثری در جذب کاربران پیج های اینستاگرامی دارد. برای مثال بسیاری از افرادی که به عنوان بلاگر در اینستاگرام مشغول هستند، در کوتاه مدت توانسته‌اند با کاربران بسیاری تعامل برقرار کرده و باعث پیشرفت پیج خود شوند.

از جمله مهم‌ترین بخش‌ها برای طراحی لی اوت اینستاگرام ، تولید محتوای بصری است. این بخش از اینستاگرام شامل موارد زیر می‌باشد:

موشن گرافیک ، عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی ، طراحی، ویدئو و تدوین

که نمادین میتواند تمام این خدمات را به بهترین نحو به شما ارائه کند. پیشنهاد ما برای طراحی لی اوت اینستاگرامتان نمادین است.