جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

گزارش بازرگانی،   4000115033

کاشی بین کابینتی در طرح ها و نقش های گوناگون با ابعاد مختلف در فروشگاه اینترنتی کاشیران عرضه شده است و در این زمینه کاشیران را جایگزینی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی و ویژگی های آن در این نوشتار همراه ما باشید.

کاشی بین کابینتی در فضای ما بین دو کابینت بالا و پایین در آشپزخانه ها قرار می گیرد و نمای اصلی کاشی کاری دیوار را نشان می دهد چرا که بقیه سطوح کاشی آشپزخانه معمولا در پشت کابینت ها پنهان می شوند، بنابراین از نظر مهندسان طراح، محدوده ی کاشی بین کابینتی در دکوراسیون از اهمیت به سزایی برخوردار است و باعث افزایش جذابیت و زیبایی آشپزخانه می شود.

milenabeigemodelkarshodeh02_1171950178

جدیدترین مدل کاشی کابینتی

کاشی های بین کابینتی با توجه به سلیقه افراد در طرح های متنوع سنتی و مدرن تولید می شوند. همانطور که مدل های مدرن امروزه طرفداران زیادی دارند، طرح های سنتی نیز با نقش های خاص خود، مطابق سلیقه بسیاری از افراد می باشد. قابل ذکر است که برخی افراد از ترکیب طرح های سنتی با نوارهای مدرن استفاده کرده و نمایی زیبا و چشم نواز را در آشپزخانه خلق می کنند. امروزه طرح های سنتی همانند کاشی های دست ساز با اشکالی جدید و با کیفیت به بازار عرضه می شوند.

جدیدترین کاشی های بین کابینتی در مدل های گوناگونی مانند طرح سنگ، آجرنما، آنتیک، کاشی شیشه ای، کاشی آینه ای،3 بعدی، شطرنجی و ... می باشند. این طرح های مدرن و جذاب در رنگ ها و الگوهای بسیار متنوع تولید می شوند و برای ایجاد جلوه ی بیشتر می توان از رنگ متضاد با کاشی اصلی، برای آن ها استفاده کرد. بین همه ی عرضه کنندگان کاشی بین کابینتی، کاشیران را جایگزینی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در مورد کاشی بین کابینتی می توانید با کارشناسان مجرب کاشیران در ارتباط باشید.

برخی از جدیدترین کاشی های بین کابینتی مدرن شامل موارد زیر است:

  • کاشی های طرح شیشه ای در رنگ های بسیار زیبا، جلوه ی هنرمندانه ای به فضای بین کابینت می بخشد که البته برای سایر فضاهای خانه نیز کاربرد دارند. نصب این نمونه کاشی دقت بالایی نیاز دارد و به راحتی می توان سطح آن را تمیز کرد.
  • کاشی و سرامیک طرح سنگ های آنتیک دارای رنگ های بسیار متنوع و مدل های مختلف می باشند. کاشی های طرح سنگ در ابعاد مختلف می باشد و کنار یکدیگر جلوه ی بی نظیری به فضا می بخشد و در مدل های مختلف به صورت ضربدری، پازلی، جدولی و ... می توان نصب کرد.
  • کاشی های آجر نما را می توان در مجموعه طرح های سنتی و کلاسیک قرار داد. این نمونه با رنگ قرمز آجری یک فضای طبیعی و ساده را ایجاد می کند. این نوع از کاشی ها از استحکام بالایی برخوردار می باشد.
  • کاشی آینه ای نیز یکی از جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی است که با درخشندگی و زیبایی خاص خود، جلوه ای بی نظیر به فضا می بخشند.
  • کاشی های با اشکال هندسی نیز طرفداران خاص خود را دارد که فضایی چشم نواز را خلق می کند. این نمونه با قرار دادن تکه های کاشی با اشکال هندسی کنار یکدیگر فضای سه بعدی ایجاد می کند.

arosha

ویژگی های جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی از طرح های بی نظیری ساخته شده اند که به دلیل زیبایی و تنوع بالا، طرفداران زیادی دارد و جلوه های خارق العاده ای به فضا می بخشد. اما جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی با تحقیقات بسیار و استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید می شوند که علاوه بر زیبایی و جلوه ی ظاهری، ویژگی های دیگری نیز دارند. فروشندگان بسیاری محصولاتی متنوع در دسته جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی را عرضه می کنند که کاشیران یکی از این فروشگاه ها می باشد. در فروشگاه اینترنتی کاشیران شما می توانید به راحتی جدیدترین مدل های کاشی بین کابینتی را مشاهده و پس از بررسی ویژگی های هر محصول، مطابق سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

از ویژگی های کاشی های بین کابینتی عرضه شده در کاشیران می توان به طور کلی به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن لعاب با دوام روی سطح کاشی
  • داشتن عمر طولانی
  • قابلیت جذب آب پایین
  • ضد حریق بودن
  • رنگ ثابت و عدم تغییر رنگ در برابر عوامل محیطی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه، خط و خش

kapa_model_kar_shode

قیمت کاشی بین کابینتی

کاشیران را جایگزینی نیست. کاشی های بین کابینتی با توجه به کیفیت (درجه بندی) و جنس تولید شده دارای قیمت های مختلفی می باشند. کاشی های بین کابینتی طلایی رنگ و کوتینگ در طرح ها و جنس های مختلف به عنوان یک نمونه ی بسیار پر فروش است زیرا رنگ طلایی به طرح های مدرن و سنتی جلوه ی ویژه ای می بخشد و معمولا نسبت به نمونه رنگ های دیگر قیمت بالاتری دارد. کاشی رنگ نقره ای نیز بعد از رنگ طلایی از نمونه های جدید و پرطرفدار است که معمولا دارای سطح برجسته ای می باشد و در محدوده ی قیمتی کمی پایین تر از رنگ طلایی به فروش می رسد. البته باید در نظر داشت که انتخاب رنگ مناسب کاشی بین کابینتی به رنگ کابینت ها و طراحی فضا بستگی دارد. کاشیران در زمینه کیفیت و قیمت کاشی بین کابینت همچون سایر دسته بندی های موجود در سبد کالایی خود، بر شعار کاشیران را جایگزنی نیست پایبند بوده و بهترین کاشی بین کابینتی را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند.