انجمن فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا: تلاش‌های دشمنان عیله توافق ۲۵ ساله ناکام خواهد ماند

سیاسی،   4000112076 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

 انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا طی بیانیه‌ای روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.  

به گزارش فارس؛ انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا طی بیانیه‌ای روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و اعلام کرد: امضای تفاهم‌نامه راهبردی ایران و چین در این مقطع زمانی یکی دیگر از دستاوردهای مهم نظام است که دشمنان داخلی و خارجی در تلاش‌‌اند با تحلیل‌های خیانت‌کارانه‌ خود آن‌ را ناکارآمد نشان داده و ملت را مایوس نمایند، که ان‌شاءالله در این دسیسه نیز ناکام خواهند ماند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن ‌الرحیم

"وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّةً و َنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ."

چهل و دومین سالگرد یو‌م‌الله ۱۲ فروردین را به مقام معظم رهبری و ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

ملتی که پس از ۲۵۰۰ سال، طومار نظام‌ مستبد شاهنشاهی را با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) درهم پیچید و استعمارگران ستمگر را که در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و نوکران گرگ‌صفتش بودند از ایران عزیز بیرون راند.

دوازدهم فروردین ۱۴۰۰ را درحالی گرامی می‌داریم که ملت عزیز ایران در رویارویی با بحران بیماری‌ فراگیر کرونا توانسته ‌است با توکل بر خدا و نیز حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر بهداشت و درمان کشور، در مقایسه با کشورهای پیشرفته، خوش بدرخشد.

امضای تفاهم‌نامه راهبردی ایران و چین در این مقطع زمانی یکی دیگر از دستاوردهای مهم نظام است که دشمنان داخلی و خارجی در تلاش‌‌اند با تحلیل‌های خیانت‌کارانه‌ خود آن‌ را ناکارآمد نشان داده و ملت را مایوس نمایند، که ان‌شاءالله در این دسیسه نیز ناکام خواهند ماند.

در پایان انجمن‌ اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا ضمن گرامیداشت خاطره‌ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای هسته‌ای به‌ویژه سردار شهیدمان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده، همچون همیشه با فرمانبرداری از رهبر فرزانه خود، در کنار ملت سربلند ایران خواهد ماند.

با آرزوی توفیق برای دانشمندان سرزمینمان در تولید واکسن ایرانی کرونا