لوازمی که دکوراسیون منزل شما را متحول می کند

گزارش بازرگانی،   4000112063

امروز دکوراسیون منزل به یکی از موضوعات بسیار مهم در خانواده ها تبدیل شده است. چیدمان و طراحی داخلی به قدری اهمیت پیدا کرده است که حتی در نوع خرید منزل نیز تاثیر می گذارد. ولی با این حال همچنان استفاده از برخی لوازم دکوری خاص میتواند تاثیر شگفت انگیزی در دکوراسیون منزل شما بر جای گذارد. در ادامه به 3 المان جذاب در دکوراسیون اشاره میکنیم.

با روفرشی رنگ و لعاب خانه خود را تغییر دهید

روفرشی یکی از المانهای بسیار خاص در دکوراسیون منزل است. اگر به سالها قبل برگردیم معمولا روفرشی ها زیبایی خاصی نداشتند و صرفا برای جلوگیری از آسیب دیدن فرش از آنها استفاده می شد، ولی امروز روفرشی ها طرحها و تنوع زیادی پیدا کرده اند و زیبایی آنها باعث شده است حتی بعنوان یک المان در دکوراسون منزل نیز بحساب بیایند.

روفرشی ارزان ترین روش برای تغییر چهره و رنگ و لعاب خانه شما است. ما ایرانیها معمولا از یک یا چند فرش در پذیرایی استفاده میکنیم و استفاده از روفرشی های متنوع باعث میشود هر از چند گاهی بدون نیاز به تغییر اساسی و صرف هزینه زیاد منزل خود نونوار کنیم.

صندلی راک، کلاسیک زیبا نما

 صندلی راک یکی از المانها بسیار خاص و ویژه در طراحی داخلی منزل به شما می رود. صندلی های راک یکی از بهترین و راحتترین صندلی ها هستند.این صندلی ها طوری طراحی شده اند که هنگام نشستن روی آنها احساس آرامش و راحتی کنید. اکثر صندلی های راک چوبی هستند. استفاده از چوب در ساخت این صندلی ها باعث شده تا ظاهر زیباتر و شیکتری داشته باشند.

در گذشته معمولا از مدل قدیمی این صندلی ها استفاده میکردند اما امروزه طرح و مدل این صندلی ها مدرن تر هستند و میتوانید علاوه برا استراحت روی این صندلی ها بر روی آنها برای تغییر دکوراسیون منزل نیز حساب باز کنید.

خوبی صندلی راک این است که برای استفاده از آن بعنوان المان دکوراسیون منزل نیازی به المان دکوری دیگری نیست. در واقع فقط کافی است صندلی راک را در گوشه ای از خانه رها کنید و چشم نوازی خود را خودبخود در کل طرح دکوراسیون منزل ایجاد خواهد کرد.

امروزه از طرحهای مدرن تر این گونه صندلی ها که معمولا دارای کفی فوم و پارچه های شیک و یا پایه های استیل هستند میتوان در هر دکوراسیون مدرنی استفاده کرد.

 

مبل راحتی جلوه گری بی بدل

وقتی صحبت از چیدمان و دکوراسیون منزل می شود هیچ المانی مانند مبل در منزل هنر نمایی نمی کند. مبلمان جزو جدایی ناپذیر دکوراسیون منزل است و به تنهایی بار زیادی از چشم نوازی دکوری منزل را به دوش می کشد. فقط کافیست هم اکنون منزل خود را بدون مبلمان تصور کنید تا شما هم به این واقعیت صحه بگذارید.

غالبا افراد جدا از مبل استیل،  برای نشستن های روزمره و تماشای تلویزیون از مبل راحتی استفاده میکنند و اگر هم دارای منزل کوچکی باشند و فقط امکان خرید یک دست مبل وجود داشته باشد همواره مبل راحتی به مبل استیل ترجیح داده می شود. از این رو مبل های راحتی در بازار با قیمت های متنوع و تنوع بسیار زیادی در رنگ و مدل و ابعاد وجود دارد.

تا چند سال پیش شاید مبل ترکیه و حتی گاه مبل ایتالیایی در بازار ایران بسیار خودنمایی میکرد ولی با بالا رفتن قیمت ارز و گران شدن بیش از حد برخی مبلمان خارجی و گسترش صنعت مبل سازی در کشورمان، کارخانه ها و تولید های بزرگ و کوچک زیادی در زمینه تولید مبل و بویژه مبل راحتی بوجود آمدند و که پس از چند سال امروزه تولیدی های مبل داخلی جای مبلمان ترکیه را گرفته و با قیمتی کاملا رقابتی و کیفیتی بین متوسط تا خوب توانسته اند بازار مبل ایران را قبضه کنند.

مبل راحتی بعنوان یک المان تاثیرگذار در دکوراسیون منزل میتواند به تنهایی چهره منزل شما را تغییر دهد. حال اگر این مورد با سایر المانهای منزل مانند فرش یا روفرشی، پرده ها، دیوارها و ... ست شود، در این صورت دکوراسیونی خاص را تجربه خواهید کرد.