نماینده مجلس: هیچ مجلسی همچون مجلس یازدهم در معرض قضاوت مردم نبوده است

سیاسی،   4000111094 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگذاریم جامعه ناامید شود، گفت: هیچ مجلسی همچون مجلس یازدهم آنقدر خود را در معرض قضاوت مردم قرار نداده است.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی چهارشنبه 11 فروردین‌ماه در نشستی با حضور اهالی رسانه استان همدان، اظهار کرد: در بحث نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی هفته‌ای نبوده که وزیری در راهروهای مجلس نباشد و وزیر امور خارجه در یک روز دو کارت زرد از مجلس گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با فرهنگ مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس، مطرح کرد: هیچ مجلسی همچون مجلس یازدهم آنقدر خود را در معرض قضاوت مردم قرار نداده، شفافیت آرای نمایندگان هم در این مجلس تصویب شده‌است.

وی در رابطه با طرح جوانی جمعیت، گفت: این کمیسیون بیش از ۷۰ جلسه و ۵۰۰ ساعت کار کارشناسی حتی در روزهای تعطیل انجام داده و نماینده دستگاه‌های مختلف در آن حضور داشتند و در ۷۲ ماده تکمیل و در بودجه ۱۴۰۰ برای آن ردیف بودجه تصویب شد.

فلاحی ادامه داد: در رابطه با طرح حذف غربالگری دوران بارداری فقط اجباری بودن را برداشتیم و اگر خانواده خودش خواست می‌تواند این کار را انجام بدهد.