عزیزی‌خادم: به فوتبال‌مان ظلم شد/ از تمام ظرفیت‌های‌مان استفاده می‌کنیم

ورزشی،   4000107102

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه با وجود این‌که از تمام ظرفیت‌های‌مان استفاده کردیم میزبانی به ما تعلق نگرفت و به فوتبال‌مان ظلم شد.

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی ایران اظهار کرد: تیم ملی ایران متعلق به همه است و چه در داخل و چه در خارج همه عاشق تیم ملی و کشورشان هستند اما متاسفانه با وجود این‌که از تمام ظرفیت‌های‌مان استفاده کردیم اما میزبانی به ما تعلق نگرفت و به فوتبال‌مان ظلم شد. از طریق حوزه‌ دیپلماتیک و مراجع ذیربط و از طریق همکاران حقوقی‌مان داریم پیگیری می‌کنیم تا این حقانیت به فوتبال ما برگردد.

او ادامه داد: دو مبحث وجود دارد. یکی بحث میزبانی است که حق تیم ملی ما است. البته بحث مالی و اسپانسرینگ و همچنین نوع برخورد برای میزبانی‌ تیم ملی و تیم‌های باشگاهی در لیگ قهرمانان متفاوت است. این اتفاق از قبل برای فوتبال ایران وجود داشته و ما درگیر این موضوع هستیم. در دفاع از حقانیت فوتبال تلاش می‌کنیم. البته برنامه‌ریزی کردیم یک جلسه هم با حضور آقای شیخ سلمان برگزار کنیم و منتظر جواب نهایی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: خود شیخ سلمان در جریان بحث دادن میزبانی به بحرین نبوده و دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا این کار را انجام داده است. ما هم گفتیم اگر قرار است دیداری داشته باشیم جهت تحکیم روابط است اما در کل آن‌چه که برای ما مهم است دفاع از حق کشورمان برای میزبانی است. با همکاران‌مان در حوزه بین‌الملل، مسئولان دولت، وزارت خارجه در حال کار هستیم و از تمام ظرفیت‌های‌مان استفاده می‌کنیم.