روحانی: تمام تلاش ما پایان دولت بدون تحریم و کرونا خواهد بود/ ترامپ رفته ولی آثار شوم آن اَبله هنوز باقی است

سیاسی،   4000107019 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

 رئیس جمهور گفت: همه تلاش ما این است که پایان دولت حل کرونا و اگر بگذارند رفع بخشی از تحریمها باشد.  

روحانی: تمام تلاش ما پایان دولت بدون تحریم و کرونا خواهد بود/ ترامپ رفته ولی آثار شوم آن اَبله هنوز باقی است

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اشاره به موضوعات مطرحه در این ستاد، گفت: سال ۹۹ را با سختی و با فراز و نشیب فراوان درحالی که تحریم ادامه داشت و از طرفی کرونا بود، گذراندیم.

وی ادامه داد: الحمد الله ملت و کشور ما در مقایسه با جهان شرایط مناسبی دارد و مردم سنگ تمام گذاشتند و مسئولین هم کم نگذاشتند و همه به میدان آمدند و کمک کردند. 

رئیس جمهور با اشاره به کاهش سفرهای نوروزی به دلیل وجود کرونا، گفت: آمار سفر قشم را روز پنجشنبه شنیدم باید سر تعظیم در مقابل مردم فرود آورد که خودشان به این مناطق نرفتند. در ایام عید خود به خود رعایت پروتکل‌ها ضعیف شد. 

وی تاکید کرد: همه تلاش ما این است که پایان دولت حل کرونا و اگر بگذارند رفع بخشی از تحریمها باشد. همه می‌خواهیم نه پایان مهر که زودتر دولت بعد مدارس و دانشگاه‌ها را باز کند. ما آماده‌ایم اگر بگذارند قدمها را برداریم تا بخشی و یا شاید همه تحریم‌ها را برداریم. تمام تلاش ما پایان دولت بدون تحریم و کرونا است. 

روحانی بیان داشت: الان ترامپ رفته ولی آثار شوم آن اَبله هنوز باقی است. امروز هم مصوب کردیم بخش خصوصی هم بتواند با ارز نیمایی واکسن را با نظارت وزارت بهداشت وارد کند.

وی با تاکید بر اهمیت و اثر واکسن کرونا، گفت: ۷۹۰ هزار دوز واکسن وارد شده و واکسن بیشتری هم وارد خواهد شد و ان شا الله انتهای بهار واکسن‌های خودمان می‌رسید. این ویروس ترکتازی کرد و به هیچ جیز و هیچکس رحم نکرد.