بهترین تابلو سازی در تهران

گزارش بازرگانی،   4000105035

از گذشته تا حال فعالیت در زمینه تابلوسازی رونق داشته است ، بطوری که بعد از گذشته سال‌ها نه تنها نیاز به صنعت تابلو سازی کاسته نشده  ، بلکه با افزایش رقابت بین کسب و کارها ، پیشرفت تکنولوژی و ظهور انواع مدل‌های تابلو ، تقاضا برای ساخت انواع تابلو سازی افزایش یافته است.

تابلو سازی

اگر به دنبال بهترین تابلو سازی در تهران هستید ، بدون شک هر کسب و کاری برای آغاز فعالیت خود نیاز به تابلو تبلیغاتی دارد؛ تابلویی که بتواند توجه مخاطب و عموم را به خود جلب کند و در عین زیبایی قادر باشد ، بهترین و مفیدترین اطلاعات را درباره حوزه کاری شما به بیننده تابلو انتقال دهد؛

چرا که مردم از طریق اطلاعات و طراحی‌هایی که در ساخت تابلو تبلیغاتی بکار گرفته شده است می ‌توانند کسب و کارهای مختلف را از یکدیگر شناسایی کنند.

در بیان کلی ، تابلوها مهمترین شناسنامه و هویت کسب و کار شما در تبلیغات محیطی می‌باشند ، تابلو سازی در تهران به دلیل رقابت بالایی که بین اصناف وجود دارد از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است ، در نتیجه در طراحی ، ساخت و کیفیت تابلوسازی دقت فراوانی داشته باشید.

انواع تابلوسازی

امروزه تابلوسازان توانسته‌ اند بواسطه پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن انواع ابزار آلات تابلوسازی  ، به طراحی و ساخت انواع تابلوها با توجه به سلیقه و خواست مشتری بپردازند. بطور کلی پرکاربردترین انواع تابلو سازی به شرح زیر می ‌باشد

تابلوسازی چلنیوم 

تابلو پلاستیک

تابلو فلزی

تابلو رینگی

تابلو ال ای دی (LED)

تابلو راهنما

تابلو استیل 

تابلو سازی با لامپ های نئون

تابلو سازی فلکسی

تابلوسازی بک لایت

قیمت تابلو سازی در تهران

ثبت سفارش و خرید تابلو مناسب برای کسب و کار خود با تمام خرید‌هایی که تا به امروز انجام داده‌اید  ، بسیار متفاوت است. عوامل بسیاری در قیمت تابلوسازی دخالت دارند که عدم آشنایی با آن‌ها منجر به تصمیم گیری شما بر اساس استعلام قیمتی می‌شود.

به عنوان مثال قیمت تابلو چلنیوم که از جمله تابلوهای پرطرفدار امروزه محسوب می‌شود  ، تحت تاثیر سه عامل متراژ محیطی  ، قطر قلم و پیچیدگی و سادگی طراحی است. بطور کلی  ، عواملی که در قیمت تابلو سازی تاثیرگذار می‌باشند  ، شامل موارد زیر هستند

متر محیط که توسط حروف برجسته مندرج در تابلو اشغال می‌گردد.

نوع تابلو ( تابلو چلنیوم ، پلاستیک ، فلزی  ، فلکسی ، استیل ، بنری و ... )

قطر قلم که ارتباط مستقیمی با متر محیط دارد؛ بدین صورت که هرچه قطر قلم فونت بزرگتر و ضخیم تری داشته باشد متر محیط بیشتری را نیز در تابلو اشغال می‌کند.

نوع لامپ‌ها بکارگرفته شده و نحوه نورپردازی آن‌ها در تابلو.

هرچه تابلو دارای طرح‌های پیچیده و سخت‌تری باشد نیاز به بکارگیری متریال‌های بیشتری نیز می‌باشد.