۳ سالن عقد مجلل و لوکس تهران

گزارش بازرگانی،   3991226082 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سالن عقد یکی از بهترین گزینه های برگزاری مراسم عقد لوکس برای عروس و داماد هایی است که میخواهند جشن عقد خود را در کنار عزیزانشان به بهترین شکل برگزار کنند. ثبت عقد رسمی توسط عاقد در سالن عقد میتواند جایگزین شیک و مناسبی برای ثبت عقد در دفاتر ازدواج سنتی شوند.

مراسم عقد و ازدواج جز مهم ترین آداب و رسومات هر فرهنگ و جامعه ای محسوب می شود كه در هر منطقه و هر زمانی با رسم و رسومات خاصی انجام می گیرد. امروزه با تغییر شرایط، بسیاری از خانواده ها تمایل دارند مراسم و جشن عقد خود را در یک سالن عقد مجلل یا دفتر ازدواج تشریفاتی و شیک برگزار کنند. همچنین ممکن است عروس و داماد، مدتی بعد از ثبت ازدواج خود در یکی از دفاتر ازدواج، تمایل داشته باشند عقد مبارکشان را در یک سالن عقد تشریفاتی جشن بگیرند.

سالن عقد لوکس برای مراسم عقد تشریفاتی

بیشتر خانواده های ایرانی برای برگزاری جشن عقد از دفاتر ازدواج و سالن های عقد بازدید می كنند و گاهی با دعوت عاقد به منزل خود مراسم عقد را جشن می گیرند. معمولا در رسم و رسومات و فرهنگ ایرانی رسم است كه هزینه ها و دیگر مسائل عقد برعهده خانواده عروس قرار بگیرد و خانواده داماد هزینه های پذیرایی مثل کیک، میوه و شیرینی را متقبل می شوند. هم اکنون سالن های عقد بسیاری در  ایران شکل گرفته اند كه هر كدام دارای مزیت های مربوط به خود می باشند.

بعضی از سالن های عقد دارای سالن های جدا برای اجرای مراسم عقد هستند، این سالن ها ظرفیت كمی دارند و برای جشن های كوچك مناسب می باشند. حتی بعضی از آن ها امكان پذیرایی به صورت شام  و نهار را به امکانات خود اضافه کرده اند، گاهی در سالن ها از قبل سفره عقد وجود دارد ولی دو خانواده هم می توانند با سلیقه خود تغییرات بسیاری در سفره عقد به وجود آورند.

 با توجه به این كه این روزها بیشتر خانواده ها از دفاتر عقد نامزدی برای برگزاری مراسمات خود کمک می گیرند هر كدام از این دفاتر باید امكانات و زیر ساخت های مناسب خود را داشته باشند تا بتوانیم مراسم عقد و نامزدی مناسبی را برگزار کنیم.

موارد ذکر شده جزو نكاتی مهم است كه هر كدام از دفاتر عقد و ازدواج باید به آن ها توجه كنند، این روزها سلایق تغییر کرده و بی توجهی به نیازهای جوانان مثل امکان موسیقی، عکاسی و ... می تواند باعث شود هر سالن عقد و ازدواجی مراجعین بسیاری را از دست بدهد.

با توجه به جمعیت بالا در شهر تهران، سالن های عقد و ازدواج بسیاری در سراسر نقاط این شهر قرار دارند كه دارای هزینه های رزرو متفاوتی می باشند و دكوراسیون های این سالن ها هم با یکدیگر متفاوت است.

در تهران دفترهای بسیاری برای برگزاری عقد و ازدواج رسمی وجود دارد كه می توانید با توجه به شرایط و سلیقه خود دفاتر مناسب بسیاری را پیدا كنید و مراسم مناسبی را در هر كدام از این سالن ها برگزار كنید. ما در ادامه این مطلب شما را با 3 نمونه از بهترین سالن های عقد و دفتر ازدواج تهران آشنا می كنیم.

 

سالن عقد مجلل و تشریفاتی تهران

1. سالن عقد لوکس ژابیز - سالن ورسا

مجموعه سالن های عقد ژابیز با سابقه برجسته در زمینه برگزاری جشن عقد و ازدواج در تللاش است تا خاطرات رویایی و بی نظیری را در خاطرات شما و مهمانانتان ثبت کند. این سالن عقد و ازدواج لوکس، با برگزاری مراسم عقد در سالن های شیک همراه با امكانات پذیرایی و لوكیشن های مناسب، آماده برعهده گرفتن جشن و پذیرایی شما و مهمانانتان می باشد.

معرفی سالن های عقد و ازدواج ژابیز

1-سالن عقد ژابیز: این سالن با ظرفیت 400 نفر در شرایط عادی، مراسمات شما عروس و دامادهای عزیز را درنهایت كیفیت برعهده می گیرد.

2-سالن عقد ورسا: سالن عقد و ازدواج ورسا، یکی از سالن های این مجموعه است كه با فضای باز و خارق العاده مراسم شمارا درنهایت جذابیت و خاطره انگیز پوشش خواهد داد.

3-سالن عقد دنیز: سالن عقد دنیز، هزینه های مناسب در خدمت عروس و دامادهای عزیز است.

4-سالن عقد الیزه: این سالن یکی دیگر از سالن های عقد و ازدواج مجلل و شیک ژابیز است كه دارای چیدمان و دیزاین اروپایی است.

آدرس: تهران، شریعتی، خیابان دولت، چهار راه قنات، به سمت شرق، جنب بانك ملت، تالار پذیرایی مجلل ژابیز، طبقه -3، طبقه 4 و 5

تلفن برای هماهنگی و بازدید: ۰۹۱۲۱۴۰۵۷۱۴

2. سالن عقد لوکس ملل

سالن عقد و عمارت عقد ملل جزو مجلل ترین دفاتر برای برگزاری عقد است. این عمارت دارای 3 سالن عقد مجلل و شیک بوده و دارای یک لوكیشن عقد و سالن عقد فوق العاده روی استخر و در فضای باز هم می باشد.  سالن عقد ملل علاوه بر دكوراسیون لوكس، سفره عقد كاملا خاص و شیکی هم دارد. همه اكسسوری ها از بهترین برندهای مطرح جهانی انتخاب شده اند. این عمارت عقد دارای آتلیه اختصاصی، مزون عروس و مانتو عقد، اكسسوری و گیفت عروسی هم می باشد.

آدرس: تهران، خیابان فرشته

تلفن برای هماهنگی و بازدید: ۰۹۱۲۱۰۲۸۰۵۶

3. سالن عقد لوکس کاظمی

سالن های عقد کاظمی با 2 سالن عقد در غرب تهران، در مناطق اشرفی اصفهانی و شهرزیبا و همچنین شمال و شمال شرق، یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی هست كه مهمان بسیاری دارند و یا به خاطر كرونا در جست و جوی فضایی بزرگ می باشند.

مجموعه سالن عقد کاظمی با مدیریت تیم تشریفاتی کاظمی، مزیت های بسیار خوبی نسبت به سایر سالن های عقد دارد، از جمله جای پارك مناسب، فضای بسیار بزرگ، نورپردازی منحصربفرد و دكوراسیون منحصربفرد سالن عقد و سفره عقد.

آدرس: شعبه اول: تهران، اشرفی اصفهانی - شعبه دوم: تهران، شهرزیبا

تلفن برای هماهنگی و بازدید: 09126115123

معرفی لوکس ترین سالن های عقد و ازدواج تهران

در سایت سوربان میتوانید اطلاعات و تصاویر بهترین سالن عقد های تهران را مشاهده و با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین سالن عقد تهران را برای مراسم عقد خود انتخاب کنید. همچنین در این سایت سایر اطلاعات مربوط به بهترین خدمات عروسی از جمله آتلیه عکاسی، تالار عروسی، سفره عقد، تشریفات عروسی و ... نیز برای برگزاری مراسم عقد شیک و به یاد ماندنی در اختیار شما عزیزان است.