سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر انقلاب تصویب شد

سیاسی،   3991224059

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیگیری‌های مجدانه سردار سلامی، سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام در سال ۹۹ تدوین شد.

سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر انقلاب تصویب شد

به گزارش فارس، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین زمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه ۲۴ اسفند) در چهارمین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی بسیج گفت: از عنایات فرمانده کل سپاه در شکل‌گیری بسیج نوین برای تحقق اهداف گام دوم و توجه ویژه به موضوع تعلیم و تربیت در شکل‌گیری این بسیج نوین سپاسگزارم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: با پیگیری‌های مجدانه سردار سلامی، سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام در سال ۹۹ تدوین شد و در دوسه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب شد و توسط سپاه به سازمان بسیج برای پیاده‌سازی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه طبق تأکید رهبر انقلاب این سند باید در ده سال آینده پیاده شود، اظهار داشت: رهبر انقلاب تدابیری را برای تحقق این سند اندیشیده‌اند که بسیار راهگشاست.

سلیمانی، مهم‌ترین بخش سند ده ساله اعتلای بسیج را  تعلیم و تربیت دانست و گفت: در این سند، نگاه عمیقی به موضوع تعلیم و تربیت هم در بسیج و‌ هم در جامعه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما بسیج‌ را سازمان و تشکیلات تحقق بیانیه گام دوم می‌‌دانیم، گفت: رسالت بسیج پیاده‌سازی نرم‌افزارهای نظام است.

سلیمانی درباره سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج گفت: در بخش تعلیم و تربیت ۶ سیاست‌ اصولی و ۱۹ اقدام اساسی مشخص شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در این سند، سیر تربیتی لحاظ شده که از کودکی تا سنین پایانی عمر را دربر می‌گیرد.